Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیأت مدیره بیمه تعاون، افزایش سرمایه از محل آورده نقدی سهامداران را حاصل اعتماد این افراد به روند فعالیت شرکت و نیز آینده آن دانست. محمدصالح چیت‌گران، عضو هیأت مدیره بیمه تعاون با توجه به تأیید افزایش سرمایه صورت گرفته شرکت اعلام کرد: افزایش سرمایه حالت‌های مختلفی داشته که یکی از آن‌ها افزایش از طریق آورده‌های نقدی است که سبب وارد شدن پول نقد در شریان‌های اجرایی شرکت می‌شود و با توجه به آن می‌شود سرمایه گذاری‌هایی صورت پذیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او تأکید کرد: یکی از دلایلی که مدیران غالباً ریسک‌های سرمایه گذاری در حوزه‌های خاص را نمی‌پذیرند، مواردی، چون کوتاه بودن دوره مدیریتی و نیز عدم تمایل سرمایه گذاران و سهامداران در حوزه سرمایه گذاری‌های نوین همچون استارت آپ‌ها و نیز محدودیت‌های موجود در آیین نامه ۹۷ است.

بر این اساس مدیر نیز ترجیح می‌دهد تا سرمایه گذاری‌های محدودتری انجام دهد.

عضو هیأت مدیره بیمه تعاون ادامه داد: خوشبختانه موفق شدیم تا با افزایش سرمایه گذاری از محل آورده‌های نقدی سهامداران هم پول نقد را به شریان‌های اصلی شرکت وارد کرده و هم زمینه قبولی اتکایی را فراهم کنیم که خود عامل اثرگذاری است که به ویژه در بخش اموال می‌تواند یاریگر شرکت باشد.

او همچنین توضیح داد: در طرح توجیهی افزایش سرمایه مطرح شده بود که گسترش املاک در دستور کار قرار گرفته و با توجه به بزرگ‌تر شدن ساختار شرکت نیاز بود تا خرید ملکی برای گسترش فضای اداری تهیه شده و هم اکنون نیز این پروژه در حال تکمیل است.

چیت‌گران تأکید کرد: بحث سرمایه گذاری از دیگر موارد اشاره شده در این طرح بود که با استفاده از آن می‌توانم مسیری را پویاتر پیود.

عضو هیأت مدیره بیمه تعاون همچنین تشریح کرد: رتبه اعتباری شرکت نیز در پی این افزایش سرمایه ارتقاء پیدا کرده و سبب خواهد شد تا با استفاده از آن بتوان به حوزه‌های بزرگ تری ورود کرده و در نتیجه شهرت و برند شرکت را نیز برجسته‌تر ساخت.

او در ادامه اذعان داشت: وقتی که سهامداران در فرایند افزایش سرمایه شرکت حضور پیداکردند و قبول کردند که آورده نقدی شان را برای این کار در اختیار بگذارند بیانگر آن است که به وضعیت و فعالیت شرکت اعتماد داشته و به آینده آن نیز امیدوار است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بیمه مرکزی صنعت بیمه ضریب نفوذ بیمه در ایران عملکرد صنعت بیمه در سال 1400 عملکرد صنعت بیمه در سال 1401 عضو هیأت مدیره بیمه تعاون افزایش سرمایه سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۹۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رییس جمهور

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمحمد آقامیری در حاشیه بازدید ازغرفه استان قم در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران اکس پو۲۰۲۴ در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اهمیت توجه به موضوع سرمایه گذاری درقم از مدیران استان خواست به این مساله اهتمام جدی داشته باشند.

وی افزود: جهش تولید فرمایش و دستوری است که از سوی رهبر فرزانه انقلاب برای ما صادر شده است و باید توجه داشته باشیم که زمینه را برای سرمایه‌گذاری مردم فراهم کنیم.

وی تصریح کرد: علاوه بر مشارکت مردم؛ اشتغال‌زایی نکته مهمی است که در بحث سرمایه‌گذاری ایجاد می‌شود. هرچقدر نرخ سرمایه‌گذاری را در استان بیشتر کنیم؛ اشتغال اهم افزایش خواهد یافت. آ

قامیری در ادامه سخنان خود با اشاره به اینکه افزایش سرمایه‌گذاری باعث افزایش رفاه اجتماعی می‌شود، عنوان کرد: علاوه بر بحث اشتغال‌زایی زمانی‌که سرمایه‌گذاری افزایش پیدا کند درآمد سرانه هم رشد خواهد داشت و باعث افزایش رفاه مردم می‌شود.

وی با بیان اینکه ما مسئولین دولت سیزدهم به عنوان خادمین مردم حامی سرمایه‌گذاران در استان خواهیم بود، تاکید کرد: مدیریت استان قم به دنبال تسهیل مسیر سرمایه‌گذاری داخلی و خارجی برای افراد است و ما حامی این عزیزان خواهیم بود.

استاندار قم در بخش دیگری از سخنان خود گفت: منابع بانکی کشور محدود است لذا در این راستا دولت سیزدهم به دنبال ساماندهی سرمایه‌ها و نقدینگی مردم است تا از این ظرفیت نهایت بهره را ببرد.

وی خاطرنشان کرد: سرمایه‌های سردرگم باعث افزایش نرخ تورم می‌شود در صورتی که بتوان این میزان نقدینگی را به سمت تولید سوق داد شاهد کاهش نرخ تورم و گشایش اقتصادی در کشور خواهیم بود.

آقامیری در بخش پایانی سخنان خود با اشاره به اهمیت زنجیره ارزش راهبردی در استان‌ها، بیان کرد: زنجیره ارزش راهبردی به این معناست که قیمت تمام شده یک محصول به کمترین میزان خود برسد و این موضوع افزایش صادرات و فروش را دربر خواهد داشت.

کد خبر 6092633

دیگر خبرها

  • افزایش ۳ برابری برگزاری مجامع الکترونیک با سامانه «دیما»
  • کدام خودروی سایپا 700 میلیون تومان شد؟
  • پرداخت هدیه نقدی به اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد اسلامی
  • رئیس جمهور هفته آینده به قم سفر می‌کند
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رئیس جمهور
  • رئیسی هفته آینده به قم سفر می‌کند
  • افزایش سه برابری برگزاری مجامع الکترونیک در بازار سرمایه
  • افتتاح مرکز خدمات سرمایه گذاری قم هفته آینده با حضور رییس جمهور
  • آینده رقابت متا با غول‌های هوش مصنوعی
  • تحلیل مسعود نیلی از شرایط اقتصادی ایران در ۱۰ سال آینده