Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار سی سخت از تامین اعتبار ۲۰۰میلیارد ریالی برای عملیات اجرایی ساخت بیش از ۱۷هزار متر پیاده‌روسازی در این شهر خبرداد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ کیانوش صیادی شهردار سی‌سخت در گفت‌وگو با صبح زاگرس گفت: پیاد‌روهای شهر توریستی سی سخت برای اولین بار در سطح کلان سنگ فرش می شوند.

وی افزود: نهضت پیاده رو سازی و بهسازی معابر شهر سی سخت با متراژ ۱۷ هزار متر مربع با کیفیت بسیار خوب هم اکنون در حال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
  صیادی افزود: این عملیات با اعتباری بالغ بر ۲۰ میلیارد تومان از محل اعتبارات شهرداری و طرح بازآفرینی شهری اجرا می شود که اکثر خیابان های اصلی شهر را در بر می گیرد.   شهردار سی سخت همچنین گفت: از محل اعتبارات طرح بازآفرینی شهری ۴ کیلومتر جدول گذاری و پیاده رو سازی را در برنامه داریم.   صیادی با اشاره به اینکه پیش از این به صورت تکه ای و محدود پیاده رو سازی انجام شده بود، گفت: این حجم از بهسازی معابر و پیاده رو سازی برای اولین بار در شهر سی سخت اجرا می شود.   وی افزود: این طرح در بلوار شهدا، بلوار امام خمینی(ره) خیابان مطهری و خیابان دنا اجرا می شود و همچنین پروژه های دیگری از جمله آسفالت خیابان های شهر، احداث ساختمان مدیریت بحران و سوله چند منظوره ورزشی در دست اجرا است.   تصاویر از طرح بهسازی معابر و سنگ فرش پیاده روهای سی سخت در زیر آمده است:             انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: پیاده رو سازی سی سخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۹۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ در بخش ناغان


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان گفت: طرح آبرسانی به روستای کهن دژ در غالب تحقق شعار دولت سیزدهم برای آبرسانی به ۱۰ هزار روستای کشور، اجرا شد.
کریمی افزود: بهسازی و محوطه سازی یک دهنه چشمه، نصب اتاقک برق، حفر و تجهیز چاهک پمپاژ همچنین نصب و راه اندازی سیستم گندزدایی آب شرب از جمله کار‌هایی است که در محل آبگیر انجام شده است.
وی ادامه داد: چهار کیلومتر شبکه آبرسانی در روستا، اجرای هزار ۲۵۰ متر خط انتقال آب از چشمه به مخزن، نصب و مدفون سازی یک عدد مخزن ذخیره آب به حجم ۵۰ مترمکعب از جنس پلی اتیلن، خرید انشعاب و اجرای شبکه برق سه فاز، نصب ۳۵ فقره انشعاب با تجهیزات کامل نظیر کنتور آب از دیگر اقداماتی است که در این روستا انجام شد.
مدیرعامل شرکت آبفا استان گفت:ا ین طرح با مشارکت قرارگاه محرومیت زدایی ارتش جمهوری اسلامی با بیش از ۵ میلیارد تومان هزینه اجرا شده است.

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۸۵ درصدی عملیات احداث پل عابر پیاده خیابان آبشار + فیلم
  • پروژه فاضلاب مسکن ملی خلخال با عدم تامین اعتبار روبرو است
  • اختصاص ۷۰۰ میلیارد تومان برای آسفالت خیابان‌های کرمان
  • نوسازی پیاده‌رو‌های خیابان ۱۹ دی قم
  • برگزاری همایش "پیاده روی خانوادگی " در بوستان جنگلی سرخه حصار
  • تأمین آب آشامیدنی روستای کهن دژ در بخش ناغان
  • حل مشکل تردد دانشجویان بزرگترین دانشگاه اهواز با ساخت پل عابر پیاده
  • مرگ موتورسوار در کورس با پراید/ فوت عابر پیاده در پی فرار راننده مقصر
  • پیاده‌سازی توسعه بهره‌وری در هوشمندسازی صنعت فولاد
  • پیاده‌روهای خیابان ۱۹ دی قم نوسازی می‌شود