Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پول نیوز»
2024-04-30@21:24:53 GMT

جهش ۲۳۶ درصدی سود خالص بانک سینا

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۶۹۸۵۴

جهش ۲۳۶ درصدی سود خالص بانک سینا

بانک سینا اطلاعات و صورت های مالی تلفیقی ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفندماه ۱۴۰۰ را منتشر کرد که بر اساس آن سود خالص تلفیقی این بانک نسبت به پایان سال ۱۳۹۹ با ۲۳۶ درصد رشد رو به رو شده است. به نقل از روابط عمومی بانک سینابه نقل از فصل بانک، بانک سینا که با نماد وسینا و سرمایه ۲۵.۳۸۳ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال از بانک‌های فعال در بازار سرمایه کشور است، خالص درآمد کارمزدی خود را در پایان سال گذشته به صورت حسابرسی نشده، ۴.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۱۰۸ میلیارد و ۴۵ میلیون ریال اعلام کرده که نسبت به پایان سال ۱۳۹۹ معادل ۵۵ درصد رشد را نشان می‌دهد.
خالص درآمد تسهیلات و سپرده گذاری این بانک خصوصی نیز در پایان اسفندماه ۱۴۰۰ برابر با ۲۰.۹۰۷ میلیارد و ۸۹۵ میلیون ریال اعلام شده که نشان دهنده رشدی معادل ۶۹ درصد است.
در عین حال جمع درآمد‌های عملیاتی وسینا، ۳۳.۸۸۱ میلیارد و ۲۵۸ میلیون ریال به ثبت رسیده که نسبت به ۳۰ اسفندماه ۱۳۹۹ نمایانگر رشدی ۷۴ درصدی است.
اطلاعات منتشرشده از سوی بانک سینا حاکی از آن است که این بانک خصوصی بورسی ۱۵.۰۸۳ میلیارد و ۸۰۶ میلیون ریال سود خالص تولید کرده که نسبت به مدت مشابه سال ماقبل، ۲۳۶ درصد بیشتر شده است.
سود پایه هر سهم وسینا هم در پایان سال ۱۴۰۰ معادل ۵۵۴ ریال گزارش شده که نسبت به پایان سال ماقبل، ۲۴۲ درصد جهش داشته است.
این گزارش حاکی است، سود خالص هر سهم بانک سینا نیز با رشدی معادل ۲۳۶ درصد، ۵۹۴ ریال به ثبت رسیده است.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: بانک سینا روابط عمومی بانک سینا بانک سینا بانک مرکزی بانک بانکداری الکترونیک پایان سال بانک سینا سود خالص ۲۳۶ درصد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۹۸۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آئین تکریم مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید بانک سینا برگزار شد

به گزارش تابناک به نقل از روابط‌عمومی بانک سینا، این مراسم با حضور رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، جمعی از مدیران عامل و اعضای هیئت مدیره نظام بانکی، مدیران و جمعی از کارکنان بانک سینا روز سه‌شنبه 11 اردیبهشت‌ماه در سالن اجتماعات این بانک برگزار شد.

حسین دهقان، رئیس بنیاد مستضعفان در این جلسه ضمن تقدیر از خدمات شایسته و ماندگار غلامرضا فتحعلی، بسیاری از دستاوردهای کنونی بانک سینا را مرهون زحمات و تلاش‌های تیم مدیریتی و نیروهای توانمند این بانک دانست و افزود: جایگاه بانک سینا در نظام بانکی کشور بیانگر آن است که این بانک می‌تواند به یک بانک نوآور تبدیل شود.

دهقان در ادامه تصریح کرد: بانک سینا باید با اتکا به فناوری روز و استقرار نظام بانکداری جامع و بکارگیری فناوری‌های مالی نوین در راستای کسب موفقیت‌های مطلوب، به بانکی در تراز انقلاب اسلامی تبدیل شود.

وی با اشاره به نقاط قوت بانک سینا، گفت: بانک سینا یک بانک جوان است که با تحول در ساختار و عملکرد، می‌تواند گام‌های مؤثرتری در تثبیت جایگاه برند و ثبت اعتبار بیشتر در نظام بانکداری بردارد.

رئیس بنیاد مستضعفان خاطرنشان ساخت: خدمات بانکداری، در حال گذار از یک فضای سنتی به سمت ارائه خدمات مبتنی بر فناوری‌های نوین است و بانک سینا باید با تکیه بر علم «هوش مصنوعی»، فعالیت‌های فیزیکی را به حداقل رسانده و یک بانک نوآور در ارائه خدمات شود.

علی ابدالی سرپرست جدید بانک سینا نیز در سخنانی تأکید کرد: حصول موفقیت در هر مجموعه‌ای، جز با خرد جمعی و مشارکت همگانی به دست نمی‌آید و با مرور توفیقات بانک سینا در دوره‌های گذشته، کار دشواری پیش روی ما قرار دارد و باید با تلاش‌ بیشتر، بر حفظ وضعیت فعلی و ارتقای آن به شرایط بهتر کوشا باشیم.

همچنین غلامرضا فتحعلی، مدیرعامل سابق بانک سینا گزارشی از عملکرد دوساله گذشته بانک سینا ارائه کرد.

گفتنی است در پایان این جلسه، حکم انتصاب سرپرست جدید بانک سینا از سوی رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به علی ابدالی اعطا شد.

دیگر خبرها

  • آئین تکریم مدیرعامل سابق و معارفه سرپرست جدید بانک سینا برگزار شد
  • رشد ۲.۴۳ درصدی موالید در مادران ۲۰ تا ۲۴ سال/ کاهش چشمگیر روند رشد منفی جمعیت در سال ۱۴۰۲
  • رشد ۲.۴۳ درصدی موالید در مادران ۲۰ تا ۲۴ سال
  • رشد ۲.۴ درصدی موالید مادران زیر ۲۴ سال
  • مدیرعامل بانک سینا تغییر کرد/ ابدالی سرپرست شد
  • کاهش ۸ درصدی نرخ بیکاری در استان مرکزی طی سال گذشته
  • ۲۳ درصد درآمد بودجه از سودِ سهام روی دوش بانک مرکزی
  • ۹۰ درصد از جرایم فضای مجازی در لرستان کشف شد
  • بارش‌ها در ایران ۹ درصد افزایش یافت / کاهش ۸ درصدی ورودی آب به سدهای کشور
  • رشد ۴۲ درصدی بارش‌ها در خراسان شمالی نسبت به سال گذشته