Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، رضا صفاری با اشاره به اهداف برگزاری نشست سراسری فن‌بازارهای کشور اظهار کرد: در راستای هم افزایی فن بازارهای سراسر کشور و تعامل بین بازیگران زیست بوم نوآوری و فناوری کشور و به مناسبت دهه تولید و تجارت و همزمان با روزهای حمایت قضایی از تولید و دانش بنیان، هجدهمین نشست سراسری فن‌بازارهای کشور با حضور مسئولین کشوری و استانی کلیه مدیران فن بازارهای منطقه‌ای و تخصصی و کارگزاران تجارت فناوری در روزهای 7 و 8 تیرماه در استان قزوین برگزار می گردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به نقش فن بازارها تصریح کرد: از آنجایی که فن بازارهای منطقه ای، محلی برای مبادلات فناوری بوده که در این بازار فن بازارها نقش واسطه ای برای رساندن اطلاعات فناوری به عرضه کنندگان، متقاضیان، کار آفرینان و سرمایه گذاران ایفا می کنند که در حال حاضر شبکه فن بازار ملی ایران در حال حاضر در ۲۹ استان دارای دفاتر منطقه‌ای است که متولیان آن ها در استانهای کشور شرکت شهرکهای صنعتی و یا پارکهای علم و فناوری می باشد که شرکت شهرکهای استان قزوین متولی این امر در استان قزوین است.

رئیس هیئت مدیره شرکت شهرکهای صنعتی استان یادآور شد: در این نشست سراسری علاوه بر چهار فن بازار تخصصی در حوزه‌های صنعت گاز، پتروشیمی، سلامت و فناوری‌های شهری ایجاد شده حدود 60 شرکت خصوصی به عنوان کارگزار تجارت فناوری(بروکر) در این شبکه فعال در این نشست سراسری حضور دارند.

قابل ذکر است مهمترین محورهای این نشست برگزاری پنل های تخصصی مرتبط با زیست بوم فناوری ونوآوری، ارائه تجربیات موفق وانتقال تجربه بازیگران تاثیرگذار زیست بوم فناوری و نوآور، بررسی نقش بروکرها در نفوذ فناوری در صنعت با حضور نمایندگان بخش صنعت وزیست بوم فناوری وتسهیلگران زیست بوم، معرفی اجزاء فعال زیست بوم فناوری کشور و برنامه تجلیل از بروکرهای فعال درزیست بوم فناوری و نوآوری می توان برشمرد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: قزوین فن بازارها شهرکهای صنعتی زیست بوم فناوری شرکت شهرکهای نشست سراسری فن بازارهای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۹۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتصال ۳۴۲ واحد صنعتی تازه همدان به شبکه گاز کشور

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان از بهره‌مندی ۳۴۲ واحد صنعتی تازه از گاز طبیعی خبر داد و گفت: اکنون شهرستان بهار بیشترین مشترک گاز را در بخش صنعتی استان داراست.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی گاز ایران، مجید الهیاری با اشاره به وجود ۶۸۲ هزار و ۹۳۲ مشترک گاز استان همدان در بخش‌های مختلف توضیح داد: از این تعداد ۴ هزار و ۳۴۶ مشترک در بخش صنعتی هستند.

وی تصریح کرد: از مجموع مشترکان گاز در بخش صنعتی، ۳۴۲ مشترک در سال ۱۴۰۲ به مجموع مشترکان این استان افزوده شدند.

مدیرعامل شرکت گاز استان همدان یادآور شد: بیشترین مشترک گاز استان در بخش صنعتی با تعداد هزار و ۶۵۸ مورد مشترک مربوط به شهرستان بهار است.

دیگر خبرها

  • درخشش دانشجوی دانشگاه صنعتی بهبهان در جشنواره محیط زیست کشور+فیلم
  • آزمون سراسری ارزیابی اعطای مدرک تخصصی قرآن کریم در خراسان شمالی برگزار می شود
  • افغانستان در راه رسیدن به خودکفایی
  • نشست سراسری مدیران گروه‌ها و اعضای هیئت علمی رشته علوم اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی
  • مسابقات والیبال دانشجویان کشور در دانشگاه شمال آمل شروع شد
  • اتصال ۳۴۲ واحد صنعتی تازه همدان به شبکه گاز کشور
  • آغاز مسابقات والیبال دانشجویان کشور دردانشگاه شمال آمل
  • آغاز مسابقات والیبال دانشجویان کشور در آمل
  • رونمایی از اولین موتور احتراقی غیرآلاینده جهان در ژاپن
  • ربات صنعتی ایران ساخت با هفت درجه آزادی طراحی شد