Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-29@09:12:00 GMT

کدام بانک‌ بیشتر سود را به سهامدارانش داد؟

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۶۹۸۹۶

به گزارش بورس تابناک به نقل از نبض بورس، در چند روز گذشته شاهد ترافیک گزارش عملکرد شرکت‌ها روی سامانه کدال بودیم. گرچه گزارش‌های منتشر شده نسبت به مدت مشابه سال قبل از افزایش سودآوری برخی شرکت‌ها خبر می‌دهد، اما برخی گزارش‌ها از انتظار سهامداران بازار ضعیف‌تر بود و گروه بانکی نیز گزارش‌های نسبتا خوبی ارائه دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

براساس این گزارش بانک شهر با ۱۲۳ تومان بیشترین سود  و بانک صادرات کمترین سود به میزان ۱۸ تومان را به سهامداران خود می دهند.

 

وبصادر و سود ۱۸۴ ریالی برای هر سهم 

 بانک صادرات در ۱۲ ماهه منتهی به اسفند سود خالصی معادل ۳.۲۲۴ میلیارد تومان محقق نمود. وبصادر برای هر سهم ۱۸۴ ریال سود شناسایی کرد.

خالص درآمد تسهیلات و سپرده گذاری با رشد ۹۳ درصدی به بیش از ۸۶۰۰ میلیارد تومان رسید. خالص درآمد کارمزد نیز افزایش ۴۸ درصدی داشت و به رقم ۲.۷۶۴ میلیارد تومان بالغ گردید.

وبملت و سود ۷۶۱ ریالی به ازای هر سهم

بانک ملت گزارش عملکرد حسابرسی شده خود را منتشر نمود. این بانک در سال ۱۴۰۰ به ازای هر سهم ۷۶۱ ریال سود محقق نمود که نسبت به گزارش حسابرسی نشده هم تفاوتی نداشت.

سود خالص وبملت در ۱۲ ماهه منتهی به اسفند ۱۴۰۰ با رشد ۶۶ درصدی به بیش از ۱۵.۷۰۰ میلیارد تومان بالغ گردید.

سامان و سود ۶۴۴ ریالی برای هر سهم 

بانک سامان بر اساس صورت‌های مالی حسابرسی نشده ۱۲ ماهه منتشر شده در سامانه کدال در پروسه زمانی ذکر شده برای هر سهم سودی بالغ بر ۶۴۴ ریال شناسایی کرده است؛ که با سود ۲۱۳ درصدی همراه بوده است. مجموع سود خالص به ۲۲۰۷ میلیارد تومان رسید.

دی و زیان ۴۳۵ ریالی برای هر سهم

بانک دی صورت‌های مالی حسابرسی نشده ۱۲ ماهه خود را منتشر کرد. بر اساس اطلاعات منتشر شده در سامانه کدال بانک دی در پروسه زمانی ذکر شده برای هر سهم زیانی بالغ بر ۴۳۵ ریال شناسایی کرده است.. مجموع زیان خالص به ۵۸۶۷ میلیارد تومان رسید.

وتجارت و ۲۰۱ ریال سود برای هر سهم

بانک تجارت صورت‌های مالی حسابرسی شده ۱۲ ماهه خود را منتشر کرد. بر اساس اطلاعات منتشر شده در سامانه کدال بانک تجارت در پروسه زمانی ذکر شده برای هر سهم سودی بالغ بر ۲۰۱ ریال شناسایی کرده است که با زیان ۶۹ درصدی همراه بوده است. مجموع سود خالص به ۴۵۰۱ میلیارد تومان رسید.

ونوین و ۸۱۵ ریال سود برای هر سهم

بانک اقتصاد نوین صورت‌های مالی حسابرسی نشده ۱۲ ماهه خود را منتشر کرد. بر اساس اطلاعات منتشر شده در سامانه کدال بانک اقتصاد نوین در پروسه زمانی ذکر شده برای هر سهم سودی بالغ بر ۸۱۵ ریال شناسایی کرده است؛ که با سود ۲۶ درصدی همراه بوده است. مجموع سود خالص به ۲۴۸۱ میلیارد تومان رسید.

وشهر و سود ۱۲۳۰ ریالی هر سهم 

 بانک شهر در ۱۲ ماهه منتهی به اسفند برای هر سهم ۱۲۳۰ ریال سود محقق کرد. در دوره مشابه قبل زیانی بیش از ۳۵۰۰ ریال به ازای هر سهم ساخته بود. خالص درآمد کارمزد رشد بیش از ۴ برابری داشته و به ۱۸۷۶ میلیارد تومان بالغ شد.

وآیند و کاهش ۸۵ درصدی هزینه‌های مالی 

بانک آینده در ۱۲ ماهه منتهی به اسفند به درآمد کارمزد ۱۹۷ میلیارد تومانی دست یافت که نسبت به سال قبل ۷۷ درصد افزایش داشت. هزینه مطالبات مشکوک الوصول افت ۸۵ درصدی و هزینه مالی کاهش ۳۳ درصدی داشت.

وگردش و سود ۵۹۵ ریالی هر سهم 

بانک گردشگری در ۱۲ ماهه منتهی به اسفند برای هر سهم ۵۹۵ ریال سود محقق کرد در حالی که در دوره مشابه قبل ۷۴۸ ریال زیان ساخته بود. درآمد کارمزد با ۱۱۹ درصدی رشد به ۱۱۲ میلیارد تومان بالغ گردید.

وخاور و ۷۵۰ ریال سود برای هر سهم

بانک خاورمیانه در ۱۲ ماهه منتهی به اسفند برای هر سهم ۷۵۰ ریال سود محقق کرد که نسبت به دوره مشابه قبل رشد ۱۳ درصدی داشت. خالص درآمد تسهیلات و سپرده گذاری با رشد ۳۴ درصدی به ۱.۸۰۹ میلیارد تومان رسید. هم چنین درامد‌های عملیاتی با رشد ۱۳ درصدی همراه بود.

منبع: تابناک

کلیدواژه: متروپل آبادان حجت الله عبدالملکی جنگنده اف 14 بانک بورس سود هر سهم متروپل آبادان حجت الله عبدالملکی جنگنده اف 14 صورت های مالی حسابرسی میلیارد تومان بالغ میلیارد تومان رسید برای هر سهم بانک درصدی همراه ریال سود محقق درآمد کارمزد حسابرسی نشده خود را منتشر شده ۱۲ ماهه خالص درآمد سود خالص بر اساس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۹۸۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آمار مرگ و میرهای سال ۱۴۰۲/ زنان یا مردان کدام بیشتر فوت کردند؟

به گزارش خبرآنلاین، از تعداد فوت های ثبت شده در سال ۱۴۰۲، ۵۵/۶ درصد مرد و۴۴/۴ درصد زن بوده‌اند.

تسنیم در خبری نوشت: در سال ۱۴۰۲ مردان ۵۵/۶ درصد و زنان ۴۴/۴ درصد از ثبت فوت‌ها را به خود اختصاص داده‌اند که این میزان در مدت مشابه سال قبل برابر ۵۶/۶ درصد برای مردان و ۴۳/۴ درصد برای زنان بوده است.

همچنین آمارهای ثبت شده در سازمان ثبت احوال کشور نشان می‌دهد در مقابل هر ۱۳۰ مرد فوت شده، ۱۰۰ زن فوت شده‌اند.

بر اساس این گزارش در سال ۱۴۰۲ تعداد ۴۴۲ هزار و ۲۱۳ رویداد فوت به ثبت رسیده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل با تعداد ۴۱۸ هزار و ۷۴۱ رویداد فوت ثبت شده، ۵/۶ درصد افزایش داشته است.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900148

دیگر خبرها

  • عملکرد نه چندان خوب بانک ملت در 9 ماهه
  • متولدین کدام ماه‌ها از همه آسیب‌پذیرترند!
  • اعلام آمار مرگ و میر‌های سال ۱۴۰۲/ زنان یا مردان کدام بیشتر فوت کردند؟
  • عراقی‌ ها کدام کالاهای ایرانی را می‌ خرند؟
  • اعلام آمار مرگ و میرهای سال ۱۴۰۲/ زنان یا مردان کدام بیشتر فوت کردند؟
  • نزول رشد اقتصادی دور از انتظار اولین اقتصاد جهان
  • مردم کدام کشور‌ها بیشتر کتاب می‌خوانند؟ (اینفوگرافی)
  • تداوم کاهش نرخ رشد ۱۲ ماهه نقدینگی/ مهار خلق پول در بانک‌ها و موسسات اعتباری ناتراز
  • تداوم کاهش نرخ رشد ۱۲ ماهه نقدینگی/مهار خلق پول در بانک‌ها و موسسات اعتباری ناتراز
  • مردم کدام کشور‌ها بیشتر کتاب می‌خوانند؟