Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-30@17:20:53 GMT

ماجرای دعوت ۱۳ استقلالی توسط صمد مرفاوی به تیم ملی!

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۶۹۹۰۶

ماجرای دعوت ۱۳ استقلالی توسط صمد مرفاوی به تیم ملی!

با انتخاب صمد مرفاوی به‌عنوان سرمربی تیم ملی جوانان این شائبه ایجاد شده که صمد مرفاوی ۱۳ بازیکن از تیم استقلال را به اردوی آماده سازی این تیم دعوت کرده است.

این شائبه در حالی به‌وجود آمده که بیش از ۲۰۰ بازیکنی که به تست فنی تیم ملی جوانان در روز‌های اخیر دعوت شده‌اند پیش‌تر از سوی فدراسیون فوتبال و از بین نزدیک به ۱۴۰۰۰ بازیکن گزینش شده‌اند و حضور آن‌ها در لیست نهایی تیم ملی جوانان قطعی نیست و تنها از سوی صمد مرفاوی ارزیابی فنی خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به‌نوعی سرمربی تیم ملی جوانان در انتخاب این نفرات نقشی نداشته است و تنها تلاش می‌کند با بازی‌های درون تیمی بهترین‌ها را از بین آن‌ها انتخاب کند. این نفرات از سوی گروه استعدایابی فدراسیون فوتبال انتخاب شده‌اند.

غلامرضا جباری، سرپرست کمیته جوانان فدراسیون فوتبال در این‌باره می‌گوید: مراحل استعدادیابی برای انتخاب نفرات تیم زیر ۲۰ سال در حال انجام است و تاکنون بازیکنی برای حضور در اردوی این تیم انتخاب و معرفی نشده است که مرفاوی ۱۳ بازیکن را از استقلال به اردوی تیمش دعوت کند. متاسفانه برخی افراد دچار سوء ظن شده‌اند. پس از پایان استعدادیابی، لیست تیم جوانان اعلام خواهد شد و برای نفرات دعوت شده به اردو فراخوان خواهیم داد تا در اردو شرکت کنند. شاید از بین حدود ۲۰۰ بازیکن که در استعدادیابی حضور دارند، این تعداد بازیکن استقلالی باشند، اما این امر به معنی حضور در تیم ملی جوانان نیست.

فدراسیون فوتبال در دو مرحله ۸۱ بازیکن و در سه مرحله دیگر ۱۲۴ بازیکن را برای حضور در تست فنی تیم ملی جوانان زیر نظر صمد مرفاوی دعوت کرده است. اردوی اصلی تیم ملی جوانان احتمالا با ۳۰ بازیکن از ۷ تیر در کمپ تیم‌های ملی آغاز خواهد شد. تیم ملی جوانان در گروه j مقدماتی جام ملت|‌های آسیا قرار گرفته و شهریور ماه در شهر بیشکک به مصاف تیم‌های قرقیزستان – امارات و برونئی می‌رود.

جی پلاس

منبع: فرارو

کلیدواژه: صمد مرفاوی استقلال فدراسیون فوتبال تیم ملی جوانان صمد مرفاوی شده اند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۹۹۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دروازه‌بان استقلالی، دل عنایتی را برد (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، رضا عنایتی، سرمربی خودروسازان، در مصاف گذشته تیمش در جام حذفی مقابل مس رفسنجان اهالی فوتبال را با ترکیب بسیار جوان خود غافلگیر کرد. او در مسابقه قبلی تعداد زیادی بازیکن زیر 23 و زیر 21 سال را به زمین فرستاد و بازی بیرون از خانه را به ضربات پنالتی کشاند.

یکی از بازیکنان جوانی که برای اولین بار در ترکیب پیکان قرار گرفت، محمدرضا دیناروند دروازه‌بان 21 ساله‌ای است که در آکادمی باشگاه استقلال رشد کرده و امسال به پیکان پیوسته است. دیناروند در مسابقه با مس رفسنجان در طول 120 دقیقه واکنش های خوبی داشت و اگرچه یک گل در جریان بازی دریافت کرد و در ضربات پنالتی نتوانست به موفقیت تیمش کمک کند، اما چند سیو خوب از خود به نمایش گذاشت.

دیناروند در آخرین تمرین پیکان قبل از مصاف با شمس آذر هم با انگیزه زیاد کار کرد و مورد اعتماد عنایتی است.

عملکرد خوب دیناروند مقابل مس رفسنجان سبب شده تا رضا عنایتی سرمربی پیکانی‌ها برای دیدار عصر سه‌شنبه با شمس‌آذر نام این دروازه‌بان را در لیست سفر به قزوین قرار بدهد.

این دروازه‌بان جوان در کنار محمد ناصری راهی قزوین شده‌اند و حالا این احتمال وجود دارد که عنایتی باز هم به دیناروند 21 ساله اعتماد کند. موضوعی که برای مشخص شدن آن باید تا اعلام ترکیب رسمی خودروسازان صبر کرد.

دیگر خبرها

  • دروازه‌بان استقلالی، دل عنایتی را برد (عکس)
  • دو جوان استقلالی همچنان سرشار از انگیزه (عکس)
  • استعدادیابی آینده سازان فوتبال در استان یزد
  • دعوت از هفت گلستانی به دومین اردوی تیم ملی جوانان کشورمان
  • دعوت ۱۸ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ عبادی پور در لیست جایی ندارد
  • عکس| یک استقلالی روی پوستر تراکتوری‌ها
  • پائز و چند انتخاب سورپرایز کننده
  • دعوت به کتک‌کاری: دعوای دربی میلان ادامه دارد! (عکس)‏
  • اسامی نفرات دعوت شده اردوی هفتم تیم کشتی آزاد جوانان
  • دو استقلالیِ تیر در انتظار استقلال! (عکس)