Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل فولاد هرمزگان در کارگاه طراحی مدل کسب و کار شرکت های زیرگروه فولاد هرمزگان گفت: محورهای ارائه شده در هلدینگ مبارکه سرلوحه برنامه های فولاد هرمزگان و شرکت های زیرمجموعه قرار خواهد گرفت. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، معروفخانی با بیان اینکه نیروهایی جوان و خلاق در شرکت های زیرگروه مشغول به کارند گفت: موفقیت و دستیابی به اهداف در سایه توانمند سازی نیروی انسانی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معروفخانی تاکید کرد : در همه شرکت های گروه فولاد هرمزگان باید به خلق ارزش توجه کرده و از ابتکار و نوآوری حمایت شود.

مدیرعامل فولاد هرمزگان با تاکید بر هم افزایی بین شرکت های زیرگروه این شرکت گفت: رویکردهای گروه فولاد مبارکه با کارشناسی های پیوسته و مدون در محورهای گوناگون مشخص شده و این رویکردها می بایست در همه شرکت های زیرگروه فولا‌د هرمزگان نیز اجرا شود.

معروفخانی با اشاره به رویکرد توسعه محور کمی و کیفی دکتر طیب نیا مدیرعامل فولاد مبارکه اظهار داشت: این رویکرد انشالله آینده درخشانی را برای فولاد هرمزگان به عنوان دومین شرکت بزرگ و استراتژیک گروه فولاد مبارکه رقم خواهد زد.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شرکت های زیرگروه فولاد هرمزگان فولاد مبارکه گروه فولاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۹۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید شمش در شرکت فولاد شادگان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر عامل شرکت فولاد شادگان شامگاه دوشنبه در گفتگو با خبر ۲۳ شبکه خوزستان گفت: میزان تولید در این شرکت با محدودیت‌هایی که وجود داشت در سال گذشته محقق شد.

کهزاد افزود: با تکمیل شدن مراحل راه اندازی کارخانه فولاد سازی، نخستین شمش شرکت فولاد شادگان تا تیر ماه تولید خواهد شد.

فولاد شادگان یکی از ۸ طرح مهم فولاد کشور است که در ۲ فاز و در مساحت ۲۵۶ هکتار ساخته و بخش نخست آن با تولید سالانه ۸۰۰ هزار تن شمش فولادی ساخته شده است

دیگر خبرها

  • تولید شمش در شرکت فولاد شادگان
  • برتری و صعود یک پله‌ای پاس همدان در گروه اول
  • انتصاب مدیرعامل جدید گروه ملی فولاد ایران
  • حمل ریلی محصولات مجتمع فولاد مبارکه تا ۱۰ میلیون تن در سال
  • پتروشیمی، نام باشگاه استقلال را تغییر داد
  • تغییر نام استقلال به استقلال خلیج فارس
  • مراسم تقدیر و معارفه مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری گروه توسعه ملی برگزار شد
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر
  • ساخت ۱۰۰ هزار واحد مسکونی در سه نوع برای تمام اقشار
  • مدیرعامل شرکت فولاد اکسین خوزستان بر نقش کلیدی طبقه کارگر در رونق اقتصادی تاکید کرد