Web Analytics Made Easy - Statcounter

با حکم سردار حسین اشتری سرهنگ کارآگاه بهرامی به سمت ریاست پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری برنا؛ سرهنگ کارآگاه بهرامی رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ شد.

برپایه این گزارش با پیشنهاد سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ و با حکم سردار حسین اشتری فرمانده کل انتظامی کشور در مراسمی سرهنگ کارآگاه هدایت بهرامی به عنوان رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ معرفی و از تلاش‌های سرهنگ علی ولی پور گودرزی قدردانی شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است سرهنگ بهرامی پیش از این رئیس پلیس جرایم اقتصادی پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی کل انتظامی (فراجا) بوده است.

لازم به ذکر است پیش از این سرهنگ علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ بود که اخیراً به سمت رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ منصوب شده است.

انتهای پیام/

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پلیس انتصاب پلیس امنیت اقتصادی تهران بزرگ رئیس پلیس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۶۹۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پلیس به وظیفه قانونی خود عمل کرده است

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ مهدی جوکار در تشریح جزئیات درگیری پیش آمده در یکی از ورزشگاه‌های شهرستان فیروزآباد گفت: در دقایق پایانی بازی بین دو تیم فوتبال حاضر در لیگ دسته سوم استان فارس، در شهرستان فیروزآباد، یکی از اعضای کادر فنی تیم میهمان به همراه بازیکنان ذخیره این تیم به سمت کمک داور بازی حمله ور شده و او را مورد ضرب وشتم قرار می دهند.

فرمانده انتظامی فیروزآباد ادامه داد: بلافاصله مامورین تامین نظم و امنیت حاضر در ورزشگاه، بر اساس وظایف قانونی، به منظور پایان دادن به درگیری و پیشگیری از وقوع هر گونه تبعات احتمالی، قصد دستگیری مخلین نظم و امنیت را داشتند که با مقاومت و تعدی آنها مواجه شدند، لذا طبق ضوابط قانونی، با استفاده از تجهیزات دفاع شخصی در اختیار خود (اسپری) عامل اخلال در نظم عمومی را دستگیر نمودند.

سرهنگ جوکار در پایان گفت: طرفین درگیری، به مقر انتظامی انتقال و پس از اخذ مشاوره از کارشناس مربوطه، ضمن اعلام ندامت و پشیمانی از اتفاق پیش آمده، با یکدیگر سازش و مقر انتطامی را ترک کردند.

کد خبر 6093224

دیگر خبرها

  • پاتک پلیس فیروزکوه به سوداگران مرگ 
  • دستبند پلیس بر دستان فروشندگان مواد مخدر در آبادان
  • از توقیف بیش از ۶۰۰ کیلو مواد مخدر تا کشف داروی غیرمجاز از مرغ فروشی
  • توقیف کامیون حامل ۲۶۷ کیلو مواد مخدر شیشه در غرب تهران
  • ۱۵ متهم تحت تعقیب در خرمشهر بازداشت شدند
  • کشف دو محموله میلیاردی قاچاق در این استان
  • پلیس به وظیفه قانونی خود عمل کرده است
  • کشف ۲۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در همدان
  • ۵۷۰ کیلوگرم تریاک با همکاری پلیس استان سمنان کشف شد
  • کشف ۲۴۵ کیلوگرم حشیش و تریاک در هرمزگان