Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگاه صنعتی امیرکبیر شرایط اسکان خوابگاهی برای ترم تابستان این دانشگاه را اعلام کرد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشگاه صنعتی امیرکبیر شرایط اسکان خوابگاهی برای ترم تابستان این دانشگاه را اعلام کرد.  

بر این اساس اسکان تابستان در خوابگاه‌های دانشگاه صنعتی امیرکبیر برای یک سری از گروه‌های دانشجویی مشمول است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



با اعلام دانشگاه صنعتی امیرکبیر، اخذ اسکان برای دانشجویان متقاضی به صورت مجازی از طریق سامانه سماد، از تاریخ ۱۵ تیر ماه تا ۱۵ مرداد انجام خواهد شد.

تمام دانشجویان غیربومی متقاضی خوابگاه در ترم تابستان، باید تا تاریخ ۵ تیر ماه در سامانه samad.aut.ac.ir پیش ثبت‌نام کنند.

دانشگاه صنعتی امیرکبیر اعلام کرد که عدم پیش ثبت‌نام به منزله انصراف از خوابگاه در آن ترم است و معاونت دانشجویی این دانشگاه تعهدی نسبت به تامین خوابگاه برای این دسته از دانشجویان ندارد.

اسکان قطعی تابستان دانشجویان این دانشگاه نیز تا تاریخ ۱۰ تیر ماه در سامانه سماد قابل مشاهده است.

با اعلام این دانشگاه، کلیه دانشجویان ورودی ۹۸ ارشد، دانشجویان کارشناسی ورودی ۹۶ و قبل آن و دانشجویان دکتری ورودی ۹۳ و قبل آن امکان استفاده از خوابگاه را به علت اتمام سنوات مجاز خوابگاهی در ترم مهر ۱۴۰۱ نخواهند داشت.

دانشجویان ساکن ترم بهمن ۱۴۰۱-۱۴۰۰ که متقاضی اسکان در ترم تابستان هستند، بعد از تایید پیش ثبت نام خوابگاه توسط اداره امور خوابگاه‌ها نیازی به مراجعه جهت تایید مرکز بهداشت نیستند.

آن دسته از دانشجویان متقاضی جدید خوابگاه که در ترم بهمن ۱۴۰۱-۱۴۰۰ در خوابگاه حضور نداشتند، بعد از پیش ثبت‌نام در سامانه سماد به دفتر خدمات دانشجویی واقع در اداره امور خوابگاه‌ها و پس از آن به مرکز بهداشت مراجعه کنند. دانشجویان فقط در روز‌های کاری از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۸ تا ۱۳:۳۰ امکان ورود به خوابگاه را دارند.

ورود به خوابگاه برای همه متقاضیان خوابگاه منوط به تزریق دو دز واکسن خواهد بود. (ارائه کارت الکترونیک واکسیناسیون صادر شده از سوی وزارت بهداشت الزامی است.)

پذیرش مهمان در خوابگاه‌ها مطابق با منشور حقوق دانشجویی امکان‌پذیر خواهد بود.

همچنین، دانشجویان از تاریخ دفاع خود، حداکثر به مدت ۱۵ روز به منظور انجام امور فارغ‌التحصیلی فرصت اسکان خواهند داشت. پس از این تاریخ چنانچه دانشجو اقدام به تخلیه خوابگاه نکند، هزینه اسکان به صورت روزشمار و آزاد خواهدبود و بایستی فورا خوابگاه را ترک کند.

دانشگاه صنعتی امیرکبیر اعلام کرد: دانشجویان تحصیلات‌تکمیلی، مشمول اسکان تابستان هستند و دانشجویان کارشناسی که اقدام به اخذ پروژه پایانی و یا کارآموزی (در تهران) کرده‌اند، مشمول اسکان تابستان است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: خوابگاه دانشجویی ترم تابستان دانشگاه امیر کبیر اسکان دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر ترم تابستان پیش ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۰۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری رویداد صدرا با حضور ۲۵ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد همدان

به گزارش خبرگزاری مهر، غلامرضا خاکساری از برگزاری رویداد صدرا (صنعت، دانشگاه، راه اشتغال) با حضور ۲۵ شرکت صنعتی و خدماتی در این واحد دانشگاهی خبر داد و اظهار کرد: این رویداد با شعار صنعت، دانشگاه، راه اشتغال و برای اشتغال همزمان با تحصیل دانشجویان و با حضور فعال نمایندگان صنایع بزرگ در دانشگاه به‌منظور مصاحبه، جذب و استخدام دانشجویان و دانش‌آموختگان توانمند برگزار می‌شود.

وی افزود: هدف رویداد صدرا ارتباط دانشگاه با صنعت، اشتغال آفرینی، استفاده از دانشجویان به‌عنوان کارآموز و کارورز، افزایش مهارت‌های شغلی، آشنایی دانشجویان با چالش‌های واقعی صنعت، تبدیل ایده‌های علمی به محصولات صنعتی و تجاری، حمایت مالی صنایع از پایان‌نامه‌هاست.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان گفت: اقدام رهبر معظم انقلاب اسلامی در نامگذاری سال ۱۴۰۳ با نام «جهش تولید با مشارکت مردم»، حامل پیام‌های معناداری است و می‌تواند تغییرات مثبتی را در فضای اقتصاد کشورمان نوید دهد. در همین راستا پیوند دانشگاه و صنعت یکی از شناخته‌شده‌ترین راه‌های توسعه اقتصادی اجتماعی بوده و دستیابی به توسعه ملی توجه به همبستگی، بخش صنعت و دانشگاه را ایجاد می‌کند.

خاکساری عنوان کرد: با نگاه به اسناد بالادستی و سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی انگیزه این دانشگاه برای توسعه از تمرکز روی تحقیق و توسعه محض توسعه علوم کاربردی و ورود به دنیای کسب‌وکار افزایش یافته و در همین راستا نخستین رویداد صدرا (صنعت، دانشگاه راه اشتغال) با حضور صنایع و شرکت‌های بزرگ استان همدان به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان برگزار می‌شود.

وی بیان کرد: شرکت شیشه همدان، شرکت قطعه سازان سینا، شرکت کنترل گاز اکباتان، شرکت تعاونی زرین بتن اکباتان، شرکت صنایع غذایی سحر همدان، شرکت شیر پاستوریزه پگاه، شرکت لیکا، شرکت هلدینگ ساختمانی خشت سبز، شرکت آروین پارس نیرو، شرکت سهامی بیمه ایران، سازمان مدیریت صنعتی، شرکت تعاونی تولید روستایی استان همدان، شرکت دانش‌بنیان گسترش طراحان، واحد فن‌آور به نگار، واحد فناور بهین رویش سبز، شرکت شتاب‌دهنده برازه، شرکت دانش‌بنیان آترین آذین فناور، گروه پژوهشی سنجش و تصحیح با بیومکانیک، رسانه همدان پیام، فرهنگسرای کسب‌وکار شهرداری، گروه رسانه و ارتباطات مرکز تندرستی و سلامت، شرکت تبلیغاتی اهورا در این رویداد حضور دارند.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان همدان مطرح کرد: آئین افتتاحیه این رویداد در ۱۶ اردیبهشت‌ماه برگزار و نمایشگاه جنبی به همراه برگزاری چند کارگاه مهارتی و کارآفرینی از برنامه‌های این رویداد است.

کد خبر 6094062

دیگر خبرها

  • برگزاری رویداد صدرا با حضور ۲۵ شرکت صنعتی در دانشگاه آزاد همدان
  • خوابگاه‌های متاهلی دانشجویان در سطح استان بوشهر احداث می‌شود
  • مهارت آموزی به یک هزار دانشجو در واحد‌های صنعتی دزفول
  • خبر جدید مجلس برای دارندگان دسته‌چک/ شرایط دریافت دسته چک تغییر کرد
  • تجمع دانشجویان دانشگاه صنعتی شریف در حمایت از دانشجویان آمریکا
  • وجود بیش از ۱۰۰۰ خوابگاه متأهلی برای دانشجویان علوم پزشکی
  • معرفی ۲۵۰ موقعیت شغلی در نمایشگاه کار دانشگاه صنعتی امیرکبیر
  • موزه دانشگاه صنعتی امیرکبیر افتتاح شد
  • معرفی فرصت‌های شغلی برای کارجویان در نمایشگاه کار دانشگاه امیرکبیر
  • نقش دانشگاه امیرکبیر در تحقق شعارهای سال و اقتصاد دانش‌بنیان