Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس به نقل از ورایتی، آل پاچینو گفت «تیموتی شَلِمِی» بازیگری فوق‌العاده است و می‌تواند به جای او دنباله فیلم «مخمصه۲» را بازی کند.

پس از ۲۷ سال، پیگیری فیلم «مخمصه» تقریباً به پایان رسیده است. مایکل مان، نویسنده و کارگردان، ادامه حماسه جنایی محبوب خود را در ۹ آگوست در قالب رمانی با عنوان «مخمصه۲» منتشر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 این کتاب زندگی جنایتکار کارکشته، نیل مک کاولی (با بازی رابرت دنیرو) و کارآگاه وسواسی، ستوان وینسنت هانا (با بازی آل پاچینو) را قبل و بعد از وقایع فیلم او در سال ۱۹۹۵ دنبال می‌کند.

هنگامی که از پاچینو پرسیده شد که چه کسی می‌تواند نقش ستوان هانا را در یک اقتباس سینمایی بالقوه از این دنباله بازی کند، پاچینو پیشنهادی ارائه کرد که با تشویق شدید روبرو شد.

پاچینو جمعه شب در تئاتر یونایتد پالاس در واشنگتن هایتس منهتن گفت: «تیموتی شَلِمِی». منظورم این است که او یک بازیگر فوق‌العاده است با ظاهر عالی.

به مناسبت بیست و پنجمین سالگرد ساخت این فیلم، جشنواره ترایبکا یک پنل پرسش و پاسخ برگزار کرد که در آن پاچینو و دنیرو سوپراستارهای قدیمی و همچنین آرت لینسون، تهیه‌کننده قدیمی، حضور داشتند. این گفتگو با مدیریت بیلگه ابیری، روزنامه نگار، با نمایش 4K از فیلم ۱۹۹۵ دنبال شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: دنباله آل پاچینو تیموتی ش ل م ی مخمصه فیلم رابرت دنیرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۰۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آلومینیوم اراک - پرسپولیس؛ گزارش زنده

آلومینیوم اراک و پرسپولیس در دیداری حساس به مصاف هم می‌روند.

طرفداری | سرخ‌ها به دنبال صعود هستند.

پرسپولیس در چهارچوب جام حذفی برابر آلومینیوم اراک قرار می‌گیرد. آخرین دیدار دو تیم که به میزبانی اراک برگزار شد با برتری شاگردان مجتبی حسینی به پایان رسید.

پرسپولیسی‌ها حالا به دنبال انتقام و برتری در این دیدار هستند.

اطلاعات بازی

جام حذفی فوتبال ایران

بازی: آلومینیوم اراک - پرسپولیس

تاریخ و ساعت: جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ ساعت ۱۸:۱۵

ورزشگاه: امام خمینی اراک

داور: امیر عرب‌براقی

ترکیب آلومینیوم اراک و پرسپولیس

آلومینیوم اراک: احمد گوهری، احسان قهاری، مهدی لیموچی، جهان‌کهن، مهران موسوی، یونس اکبرپور، نوروزی‌فرد، عارف حاجی عیدی، امین کاظمیان، میلاد بدرقه و لطفی

پرسپولیس: امیررضا رفیعی، گولسیانی، کنعانی، دانیال اسماعیلی‌فر، عبدالکریم حسن، محمد خدابنده‌لو، سروش رفیعی، مهدی ترابی، مسعود ریگی، اورونوف و آل‌کثیر

از دست ندهید ????????????????????????

درخواست دروسی: سردار را در رم حفظ کنید اختلاف علنی رئیس فدراسیون با مجری تلویزیون اعتراض هوادار بارسلونا: ژاوی، مرد سر حرفش می‌ماند! رد پای آرتتا؛ اورتون بعد از 14 سال لیورپول را در خانه شکست داد!

دیگر خبرها

  • مس ۱ (۳) - چادرملو ۱ (۵): شگفتی‌ساز حذفی اینجا است
  • مس 1(4)- چادرملو1(5): شگفتی‌ساز حذفی اینجا است
  • آلومینیوم اراک - پرسپولیس؛ گزارش زنده
  • سریال‌های جایگزین نون خ و اژد‌ها چیست؟
  • برخی به دنبال فراموش شدن امام خمینی(ره) هستند
  • موزه‌ای که به یک فقر تربیتی پاسخ گفت/ اسباب‌بازی، دروازه شور خلاقانه
  • آل پاچینو در یک فیلم ترسناک
  • سعید و رفقا به دنبال کاپ آسیا
  • آل پاچینو بازیگر فیلم ترسناک شد
  • آل پاچینو در مستندترین جن‌گیری تاریخ آمریکا + جزئیات