Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@12:21:55 GMT

جزئیات سفر کاروان جانبازان ۷۰ درصد به عتبات عالیات

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۷۰۰۴۷

جزئیات سفر کاروان جانبازان ۷۰ درصد به عتبات عالیات

کاروان متشکل از جانبازان ۷۰ درصد دوران دفاع مقدس به همت ایثارگران سپاه پاسداران راهی سفر زیارتی عتبات عالیات شدند. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، کاروان جانبازان 70 درصد دوران دفاع مقدس و امنیت پایدار کشور  راهی زیارت از عتبات عالیات شدند. کاروانی متشکل از 45 جانباز 70 درصد که شامل جانبازان قطع نخاع گردنی، قطع نخاع کمری، بصیر(نابینا) و قطع عضو هستند به همراه خانواده خود به همت ایثارگران سپاه پاسداران راهی عتبات عالیات شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکثر این جانبازان برای نخستین بار راهی این سفر زیارتی شده‌اند و برخی نیز بعد از گذشت سال‌ها مجددا عازم زیارت کربلا شدند. جانبازان کاروان زیارتی از استان‌های تهران، آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی، اردبیل، خراسان رضوی، خراسان جنوبی، فارس، سمنان و کهگیلویه و بویر احمد هستند.

35 تن از این جانبازان در دوران دفاع مقدس قطع نخاع شده‌اند. از سال 1393 تا کنون این پانزدهمین کاروانی از جانبازان است که از طرف ایثارگران سپاه پاسداران راهی زیارت عتبات عالیات می‌شوند.

جوکار: باید مطالبات به حق ایثارگران محقق شود / لزوم بازنگری پرونده ایثارگران

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: جانبازان نخاعی جانبازان 70 درصد جانبازان دفاع مقدس عتبات عالیات جانبازان نخاعی جانبازان 70 درصد جانبازان دفاع مقدس عتبات عالیات عتبات عالیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۰۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۷۰ دانشجوی نخبه امروز به عمره مفرده اعزام می‌شوند

محسن مسلمی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اعزام دانشجویان به عمره مفرده گفت: در این مرحله از عمره مفرده ۱۷۰ نفر از دانشجویان نخبه (دانشجویان پسر) تحت پوشش بنیاد ملی نخبگان در قالب دو کاروان امروز به عمره مفرده اعزام می شوند.

وی ادامه داد: عملیات عمره دانشجویی در بازه محدود امسال انجام شد و فردا آخرین کاروان عمره اعزام می شود بعد از اتمام عملیات حج تمتع زائران عادی عمره اعزام می شوند که دانشجویان نیز اعزام خواهند شد.

معاون پشتیبانی و اعزام ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان افزود: برنامه ریزی شده است احتمالا اعزام دانشجویان مهرماه با شروع دانشگاه ها انجام شود رایزنی ها و هماهنگی ها انجام شده که تمام طیف های دانشگاهی اعم از دانشجویان دختر و پسر اساتید و دانشجویان متاهل را دربرمی گیرد.

حجت الاسلام مرتضی مطهری پور رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان نیز به مهر گفت: عملیات عمره دانشجویی در دوره بعدی بعد از اتمام عملیات حج تمتع انجام می شود، سهمیه، ثبت نام و اعزام دانشجویان انجام می گیرد.

رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان افزود: خداوند را بخاطر این نعمت که بعد از ۹ سال وقفه آغاز شد شاکر هستیم که بعد از وقفه طولانی این توفیق حاصل شد.

وی گفت: ستاد عمره در سال ۷۶ با یک کاروان استادی فعالیت خود را آغاز کرد و در حال حاضر تنها مجموعه رسمی و متولی اعزام دانشگاهیان به حج و عتبات مقدسه است و تا به امروز بیش از دو دهه در حال فعالیت است.

کد خبر 6093795

دیگر خبرها

  • جزییاتی از آخرین اقدامات مطلوب برای پیاده‌روی اربعین در کرمانشاه
  •  تقویت زیرساخت‌های مرز بین المللی خسروی در دستور کار استانداری
  • مواکب کوچک اربعین ساماندهی می‌شود
  • اعزام دو کاروان از دانشجویان به عمره آغاز می شود
  • ۱۷۰ دانشجوی نخبه امروز به عمره مفرده اعزام می‌شوند
  • اعزام دو کاروان از دانشجویان بنیاد نخبگان به عمره آغاز شد
  • کمک ۴ میلیاردی مردم لرستان برای بازسازی عتبات‌عالیات
  • هفتمین کاروان کمک‌های مصر راهی غزه شد
  • سفر به عتبات یک سفر توحیدی است
  • اربعین حسینی برابر استکبار جهانی بازدارندگی ایجاد می‌کند