Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-27@11:14:05 GMT

زیرو بم ماین بیت کوین با دارا ماینر

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۷۰۱۱۱

زیرو بم ماین بیت کوین با دارا ماینر

شناخت بهترین شرکت سازنده ماینر 2--خرید ماینر قانونی از یک شرکت معتبر 3-انتخاب ماینر قدرتمند با بهترین بهره‌وری انرژی 4-انتخاب محل مناسب و قانونی برای شروع فعالیت ماینینگ اما راهکار مناسب برای علاقه مندان به سرمایه گذاری در این صنعت چیست؟ 5.وجود بهترین شرایط نگهداری از ماینر ها ویژگی های پلتفرم فارم دارا ماینر:

 آشنایی با به روز ترین دستگاه ماینر، نحوه خرید ماینر قانونی، نحوه ارسال، گارانتی، پشتیبانی، ساعات کار ماینرهای دست دوم، شرایط هاستینگ برای ماینینگ، اجاره فارم قانونی و مانیتورینگ و طلاع از وضعیت دستگاه، پرداخت سود و… مواردی هستند که باید قدم به قدم طی شود؛ دارا ماینر ارائه دهنده خدمات در حوزه صنعت ماینینگ در ادامه این مطلب فرآیند ورود به این صنعت را قدم به قدم توضیح داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروزه نسبت به گذشته و به دلیل وجود تورم در برخی جوامع، علاقه‌ و آگاهی مردم نیز نسبت به انواع روش‌های سرمایه‌گذاری بیشتر شده است؛ ماینینگ ارزهای دیجیتال به ویژه بیتکوین نیز به عنوان یک صنعت نوظهور در دنیا جزو سرمایه‌گذاری‌های محبوب در ایران و جهان محسوب می‌شود.

نکته ای که باید پیش از ورود به انواع سرمایه‌گذاری به خصوص  سرمایه‌گذاری در  صنعت ماینینگ به آن توجه نمود؛ مدیریت ریسک است.  برای شروع سرمایه گذاری در صنعت پر ریسک ماینینگ باید تمام تلاش خود را کنیم تا با حداقل ریسک بیشترین سود را به دست آوریم.

اولین مرحله برای ورود به صنعت ماینینگ انتخاب یک ماینر به صرفه است.  فرآیند خرید ماینر را با هم مرور می‌کنیم؛

شناخت بهترین شرکت سازنده ماینر

در بین تمامی شرکت های تولید کننده ماینر در دنیا، کارخانه بیت مین با استفاده از ظرفیت های گسترده و تجربه خود در زمینه ماینینگ و استخر های ماینینگ جهانی توانسته است بهترین و به صرفه ترین ماینرها را تولید نماید. ماینر های ساخته شده در این کارخانه از نظر کیفیت ساخت و قطعات در دنیا بهترین هستند و از نظر خدمات پس از فروش تمامی قطعات قابل تعمیر و جایگزن شدن هستند.

در شرکت دارا ماینر کلیه تعمیرات دستگاه های ماینر زیر نظر متخصصین فنی و با کمترین قیمت و بهترین کیفیت انجام میشود.

2--خرید ماینر قانونی از یک شرکت معتبر

برای شناسایی یک دستگاه ماینر قانونی شما باید در کنار برگه سبز گمرکی؛ فاکتور رسمی ماینر که تمامی اطلاعات شرکت وارد کننده، فروشنده، خریدار و خود دستگاه ماینر را دارا است را از فروشنده تحویل بگیرید.

پیشنهاد دارا ماینر این است که حتما قبل از خرید ماینر، دستگاه را مشاهده نمایید و هرگز درخواست ارسال بدون بازدید از دستگاه را نداشته باشید؛  دلیل این موضوع این است که دستگاه های ماینر نسبت به ضربه بسیار حساس هستند و ارسال توسط پیک، باربری و... ممکن است به دستگاه صدمه وارد نماید.

3-انتخاب ماینر قدرتمند با بهترین بهره‌وری انرژی

در زمینه بهره وری انرژی، دو ویژگی مهم یک ماینر که قدرت پردازش و مصرف برق هستند بررسی می‌شود. در حال حاضر در بازار ایران بهترین ماینر S19Pro ساخت شرکت بیت مین است که با قدرت پردازش 110 تراهش و مصرف برق 3250 وات بهترین بهره وری انرژی را دارد و به صرفه ترین ماینر است.

4-انتخاب محل مناسب و قانونی برای شروع فعالیت ماینینگ

طبق قوانین وضع شده در خصوص فعالیت ماینینگ در ایران؛ استفاده از برق خانگی برای فعالیت استخراج رمز ارز ها غیر قانونی است و در صورت تخطی از این قانون ممکن است با جرایم سنگینی مواجه شوید.  

اما راهکار مناسب برای علاقه مندان به سرمایه گذاری در این صنعت چیست؟

یکی از مهمترین و سخت ترین مراحل شروع فعالیت در این صنعت پر سود انتخاب محل مناسب و البته قانونی است. در ایران مزارع استخراج رمز ارز (فارم های) قانونی زیادی وجود ندارد در نتیجه انتخاب یک فارم مناسب کار را دشوار میکند.

دارا ماینر یکی از شرکت های پیشرو در صنعت ماینینگ ایران است که تلاش میکند با ایجاد ظرفیت های قانونی در فارم‌ها به علاقه‌مندان به سرمایه گذاری در این صنعت بهترین مشاوره را دهد تا بتوانند تصمیم صحیح تری را برای کسب بیشترین صود ممکن در سرمایه گذاری خود بگیرند.

5.وجود بهترین شرایط نگهداری از ماینر ها

 ماینر ها مانند تمامی دستگاه های الکترونیکی یک عمر مفید دارند و البته شرایط محیطی و نگهداری از آنها در این عمر مفید بسیار تعیین کننده است. طبق گفته شرکت سازنده بیت مین محیط نگهداری از ماینر ها در دمای 5 الی 40 درجه و رطوبت 5 الی 95 درصد است.

ویژگی های پلتفرم فارم دارا ماینر: مشاوره رایگان از ابتدایی ترین مرحله جهت خرید ماینر کاملا قانونی مشاوره رایگان جهت انتخاب بهترین فارم ممکن قرارداد رسمی و قانونی با سرمایه گذاران جهت شروع فعالیت ماینینگ در مزارع بهترین و به روز ترین شرایط نگه داری میانر ها در فارم نظارت شبانه روزی تحت مدیریت متخصصین حوزه رمز ارز برای جلوگیری از کاهش سوددهی ماینر ها کمترین میزان قطعی برق ارزانترین هزینه انرژی اخذ کمترین هزینه جهت نگهداری از ماینر ها از سرمایه گذاران مشاهده و نظارت لحظه ای در تمامی ساعات شبانه روز با استفاده از پنل کاربری سرمایه گذاران و اطلاع از سود لحظه ای و تسویه دوره ای

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: ارز دیجیتال نگهداری از ماینر ها سرمایه گذاری فعالیت ماینینگ بهره وری انرژی صنعت ماینینگ ماینر قانونی شروع فعالیت خرید ماینر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۰۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نمایشگاه بین‌المللی افغان-قزاق در کابل

نمایشگاه بین‌المللی افغان-قزاق با حضور معاون اقتصادی رئیس الوزرا، معاونان نخست وزیر قزاقستان و رئیس جمهور ترکمنستان، وزرای خارجه و صنعت و تجارت افغانستان و جمع کثیری از تجار و تولید کنندگان داخلی و خارجی در کابل افتتاح شد.

ملا عبدالغنی برادر، معاون اقتصادی رئیس الوزراء طالبان در مراسم افتتاح کنفرانس روابط تجاری و نمایشگاه بین‌المللی افغان-قزاق اظهار داشت: برگزاری چنین نمایشگاه‌هایی سطح تجارت میان افغانستان و سایر کشورها را افزایش می‌دهد.

برادر گفت: فرصت سرمایه‌گذاری در افغانستان بیش از هر زمان دیگری فراهم شده است. از بازرگانان و سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی دعوت می‌کنیم از فرصت‌های موجود در بخش سرمایه‌گذاری استفاده کنند.

نورالدین عزیزی، وزیر صنعت و تجارت طالبان هم در افتتاحیه نمایشگاه مشترک افغان-قزاق گفت: سیاست خارجی طالبان مستقل، متوازن و اقتصاد محور است که می‌تواند چنین نمایشگاهی در سطح بین المللی راه‌اندازی کند.

وی افزود: این نمایشگاه می‌تواند نقش ارزنده‌ای در تقویت روابط اقتصادی و سیاسی میان کابل و آستانه‌ داشته باشد.

وزیر صنعت و تجارت طالبان‌ تصریح کرد: این گروه برای توسعه تجارت، ترانزیت و سرمایه‌گذاری، زمینه مناسب را در بخش‌های صنعت، حمل‌ونقل، انرژی، کشاورزی و معادن با امتیازات بی‌نظیر در منطقه فراهم کرده است.

گفتنی است که نمایشگاه افغان - قزاق با نمایش گذاشتن محصولات و تولیدات داخلی دو کشور افغانستان و قزاقستان در ۸۰ غرفه افتتاح گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • بازدید هیات هرمزگانی از نمایشگاه صنعت شیشه در چین
  • چه فاکتورهایی بر تعیین قیمت بیت کوین تأثیرگذار هستند؟
  • بررسی عملکرد نماگر‌های بازار سرمایه در هفته‌ای که گذشت
  • قیمت بیت کوین تا ۶۳ هزار دلار کاهش یافت
  • ساماندهی فضای کسب و کار؛ جهش تولید و صنعت در استان اردبیل
  • افتتاح نمایشگاه بین‌المللی افغان-قزاق در کابل
  • تاکید وزیر اقتصاد بررفع موانع حقوقی و قانونی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی
  • برای رفع موانع حقوقی و قانونی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی باید برنامه جمعی داشت
  • جان اوبی میکل: دی بروین با فاصله از مودریچ بهتر است
  • کشف ۱۷ دستگاه ماینر قاچاق در یزد