Web Analytics Made Easy - Statcounter

اگر تهیه‌ی محصولات زیرساختی برای بهبود عملکرد سایت یکی از دغدغه‌های شما است، این فرصت ویژه را از دست ندهید.

 به گزارش گروه بازرگانی خبرگزاری دانشجو، اگر تهیه‌ی محصولات زیرساختی برای بهبود عملکرد سایت یکی از دغدغه‌های شما است، این فرصت ویژه را از دست ندهید. ابر آروان از تاریخ ۲۱ تا ۳۱ خرداد در بسته‌های رشد و حرفه‌ای هر یک از سه محصول شبکه توزیع محتوا (CDN)، سرویس میزبانی ویدیو و فضای ابری آروان ۳۰درصد تخفیف ۳ ماهه عرضه می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همین حالا برای استفاده از این فرصت طلایی به سایت ابر آروان بروید.

در ادامه به معرفی ۳ سرویس شبکه توزیع محتوا (CDN)، سرویس میزبانی ویدیو و فضای ابری آروان و خدمات آن‌ها می‌پردازیم.

CDN ابر آروان و قابلیت‌های آن

CDN با توزیع محتوای در چند سرور ابری، سرعت دسترسی به سایت را بیش‌تر می‌کند. به این ترتیب، وقتی کاربری قصد باز کردن وب‌سایت شما را داشته باشد، به نزدیک‌ترین سرور متصل شده و محتوای آن را در زمان کوتاهی مشاهده می‌کند. در این روش با Replication داده‌ها، وب‌سایت از چندنقطه‌ی مختلف در دسترس است.

استفاده از CDN می‌تواند در زمینه‌های مختلفی به سایت شما کمک کند تا عملکرد بهتری داشته باشد. بد نیست چند کاربرد مهم آن را با هم مرور کنیم.

افزایش امنیت

اگر نگران حملات سایبری مانند حملات DDoS هستید، این بهترین فرصت است تا سایت‌تان را بیمه کنید! در زمان حملات سایبری با وجود CDN ابر آروان، سایت شما از دسترس خارج نمی‌شود. در این زمان، CDN با توزیع ترافیک لحظه‌ای بین سرورهای متعدد خود و مسدودسازی ترافیک مزاحم، دسترسی به سایت‌تان را آزاد و حملات را دفع می‌کند. به عبارت دیگر داشتن شبکه توزیع محتوا به افزایش ضریب امنیت سایت شما کمک بسیاری کرده و خیال‌تان را از جهات گوناگون راحت می‌کند.

کاهش بار ترافیک سرور اصلی

اگر از اختلال های سایت‌تان خسته شده‌اید، بد نیست بدانید که شبکه توزیع محتوا می‌تواند یک راه‌حل ساده برای شما دارد. با وجود CDN ترافیک زیادی از روی سرور اصلی به سمت سرورهای ابری هدایت شده و دسترسی به سایت شما ساده‌تر می‌شود.

 

پلتفرم ویدیو ابر آروان و قابلیت‌‌های آن

اگر تولیدکننده‌ی محتوای ویدیویی هستید و می‌خواهید با خیال راحت محتوای خودتان را منتشر کنید، به یک سرویس میزبانی ویدیو احتیاج دارید. سرویسی که بتواند محتوای شما را با چند کیفیت نمایش دهد و در یک فضای ابری امن نگهداری کند.

س ویدیو ابر آروان دقیقن برای همین کار مورد استفاده قرار می‌گیرد. در این سرویس شما می‌توانید با خیال راحت ویدیوهای خودتان را در با چندین کیفیت و به فرمت‌های مختلف نگهداری و منتشر کنید. هم‌چنین برای Live Stream یا پخش زنده هم این سرویس کاربردی به کارتان می‌آید. برای شناخت ویژگی‌های پلتفرم ویدیو ابر آروان و هزینه‌ی آن ادامه مطلب را بخوانید.

ویژگی‌های سرویس  میزبانی ویدیوی ابر آروان

پلتفرم ویدیو ابر آروان با هر دستگاه و مرورگری سازگار است. شما می‌توانید با خیال راحت محتوای خودتان را به پلتفرم ویدیو آروان بسپارید و نگران کیفیت پخش آن نباشید. هم‌چنین تمامی فرایندهای تبدیل ویدیو به فرمت‌های گوناگون، به بهترین شیوه و در کم‌ترین زمان با کلاستر یکپارچه‌ی ابر آروان انجام می‌شود و هیچ نیازی به پردازشگرهای قدرتمند گرافیکی ندارید.

سرویس میزبانی ویدیویی آروان به‌شکل خودکار اقدام به پخش بهترین کیفیت متناسب با هر سرعت اینترنت می‌کند تا کاربران شما از کیفیت بالای ویدیو لذت ببرند. هم‌چنین شما می‌توانید به محتوای خود واترمارک، زیرنویس یا فایل صوتی دوبله بیافزایید. علاوه‌بر آن می‌توانید در قالب بازه‌های زمانی اقدام به فصل‌بندی ویدیو کنید.

قیمت پلتفرم ویدیو در ابر آروان

پلتفرم ویدیو ابر آروان با در نظر گرفتن نیازهای شما، ۴ بسته‌ی مختلف تدارک دیده است که هزینه‌های آن متفاوت است. در بسته پایه، شما نیازی به پرداخت هزینه ندارید و می‌توانید تا ۵ ساعت ویدیو را ذخیره‌سازی و تا ۱۰۰ ساعت واچ تایم را ثبت کنید.

ابر آروان برای نیازهای بیش‌تر، بسته‌های رشد و حرفه‌ای را در نظر گرفته که به ترتیب هزینه‌ای ۴۹۰ هزارتومانی و ۴ میلیون و ۹۰۰ هزار تومانی دارد. فراموش نکنید که شما می‌توانید در بازه‌ی ۲۱ تا ۳۱ خرداد بسته‌های رشد و حرفه‌ای را با تخفیف ویژه ۳۰درصدی خریداری کنید.

 

فضای ابری آروان و قابلیت‌های آن

اهمیت ذخیره‌سازی اطلاعات و نیاز روز افزون به فضای بیش‌تر بر کسی پوشیده نیست. اما ذخیره‌سازی به روش کلاسیک دردسرهایی دارد که شاید خوشایند کسب‌وکارهای امروزی نباشد. اگر می‌خواهید  وب‌سایت شما سرعت ذخیره‌سازی و دسترسی بالایی داشته باشد و از مشکلات ذخیره‌سازی به روش سنتی خلاص شوید، فضای ابری آروان بهترین گزینه خواهد بود.

شما می‌توانید در این فرصت ویژه، فضای ابری آروان را با تخفیف ویژه تهیه کنید. از مزایای این محصول می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

دسترسی از هر نقطه و در هر زمان

می‌توانید از هر نقطه و در هر زمانی به داده‌هایتان دسترسی پیدا کنید. این موضوع باعث تسهیل دسترسی و بهبود عملکرد سایت می‌شود. چرا که برای دسترسی به اطلاعات، الزامی به قرارگیری در مکان مشخصی وجود ندارد و همین‌طور در هر زمانی این دسترسی برقرار است.

هزینه‌ی کم‌تر

در روش سنتی شما مجبور به استفاده از سخت‌افزارهایی هستید که هزینه‌ی نگهداری و رسیدگی به آن‌ها و هم‌چنین سرویس دوره‌ای هر کدام، دردسر جداگانه‌ای بود. با فضای ابری آروان شما تنها به میزان مصرف‌تان هزینه می‌پردازید.

  مدت محدود برای بهره‌مندی از تخفیف‌های ویژه ابر آروان

اگر به هر یک از ۳ محصول شبکه توزیع محتوا، سرویس میزبانی ویدیو و فضای ابری آروان نیاز دارید یا می‌خواهید به این بهانه کسب‌وکارتان را گسترش دهید، هم‌اکنون بهترین زمان است. ابر آروان از ۲۱ تا ۳۱ خردادماه سه محصول CDN و پلتفرم ویدیو و فضای ابری خود را با ۳۰درصد تخفیف ویژه عرضه می‌کند. کافی است برای استفاده از محصولات پر کاربرد به  سایت ابر آروان  سر بزنید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پشتیبانی سایت عملکرد سایت شبکه توزیع محتوا شبکه توزیع محتوا شما می توانید ذخیره سازی فرصت ویژه سایت شما هم چنین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۰۱۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تلوبیون بین برنامه‌ها تبعیض می‌گذارد؟/ محتوایی که ضریب می‌گیرد

احمد خورشیدی مدیرعامل تلوبیون درباره تبعیضی که ممکن است به نظر برسد در تعداد برخی ویدیوهای یک برنامه وجود دارد و به تبع آن بازدید و آمار بیشتر آن برنامه را به دنبال دارد به خبرنگار مهر بیان کرد: ما حدود ۶ سال است که تجربه این مدل سرویس دادن به برنامه ها را داریم و همه تلاشمان این است که تبعیضی بین برنامه ها نباشد.

وی ادامه داد: شاید در سال های اول راه اندازی این سرویس به دلیل کم بودن امکانات، مشکلات فنی یا کمبود تجربه چنین اتفاقی رخ می داد که خارج از اراده ما بود اما در حال حاضر سعی می کنیم حداکثر تلاشمان را داشته باشیم که عدالت بین برنامه ها برقرار شود.

خورشیدی تصریح کرد: خود مدیران شبکه ها و متولیان گروه های مختلف سازمان و شبکه ها در میزان ارتقا و پروموت برنامه ها در صفحه اول تلوبیون خیلی موثر هستند. درواقع به نسبت ضریبی که آنها می دهند و اهمیتی که برنامه دارد در صفحه اول تلوبیون اثر بیشتری از یک برنامه دیده می شود.

مدیرعامل تلوبیون با اشاره به فرایند ضریب گرفتن در این سرویس عنوان کرد: یک اصل در تلوبیون وجود دارد که ما به دلیل آنلاین بودن و شفاف بودن آمار مخاطب، مجبور و محکوم هستیم که به برنامه های پربیننده ضریب بیشتری بدهیم. از طرفی ناخودآگاه برنامه ای که مخاطب و کاربر در مراجعه به تلوبیون چه از طریق صفحه اول و چه از طریق موتورهای جستجو بیشتر سراغ می گیرد، بیشتر نیز دیده می شود و خود این محتوا هم قاعدتاً ضریب بیشتری می گیرد.

وی اضافه کرد: از این حیث برای ما فرقی نمی کند که این محتوا یک برنامه استانی باشد یا برنامه ای در یک شبکه پرمخاطب بلکه میزان علاقه مندی مخاطب است که آنها را تبلیغ (پروموت) می کند.

خورشیدی در پایان درباره کاربران تلوبیون بیان کرد: عدد تجمیعی کاربران تلوبیون یعنی نصب این سرویس در اپلیکیشن ها، ۳۵ میلیون کاربر است اما با توجه به رویدادها تعداد کاربرها فرق دارد مثل رویداد جام جهانی که تعداد بالایی علاقه‌مند هستند آن را تماشا کنند.

کد خبر 6089429 عطیه موذن

دیگر خبرها

  • دو محصول ایرانی به جمع فینالیست‌های جشنواره صنعت بازی منا پیوست
  • جمع آوری افزون بر ۲ هزار سرویس نخاله از سطح شهر خرمشهر
  • پاکسازی غزه از آوار و بمب‌، ۱۴ سال طول می‌کشد
  • دانشگاه‌های انگلیس بابت ارتباط با چین زیر ذره‌بین سرویس‌ امنیتی می‌روند
  • تلوبیون بین برنامه‌ها تبعیض می‌گذارد؟/ محتوایی که ضریب می‌گیرد
  • چین سفیر آلمان را احضار کرد
  • فراهم شدن فرصت ویژه برای تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات در گنبدکاووس از صداوسیما
  • «پاسخ»؛ ویژه‌برنامه شبکه باران برای پاسخگویی مسئولان به مطالبات مردم
  • اهدای ۱۴ سری جهیزیه به ۱۴ زوج زیر پوشش بهزیستی در اصفهان
  • فرصت ویژه اوسمار برای انتقام از گربه سیاه پرسپولیس