Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-05@02:30:37 GMT

گروه عصای موسی مسئول سقوط بالن جاسوسی رژیم صهیونیستی

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۷۰۳۰۲

گروه عصای موسی مسئول سقوط بالن جاسوسی رژیم صهیونیستی

گروه هکری عصای موسی مسئولیت سقوط بالن جاسوسی رژیم صهیونیستی که ۲ میلیون شکِل (حدود۵۸۰ هزار دلار) قیمت دارد، را به عهده گرفت.

به گزارش مشرق، رای الیوم به نقل از روزنامه عبری زبان یدیعوت آحارونوت قیمت واقعی تجهیزات پیشرفته عکاسی داخل بالن جاسوسی رژیم صهیونیستی را که روز جمعه در نوار غزه سقوط کرد، فاش کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طبق گزارش این روزنامه هزینه تجهیزات عکاسی و جاسوسی بالون متعلق به رژیم صهیونیستی که برای اهداف نظامی مانند جاسوسی و نظارت از آن استفاده می‌کرد و  پس از سقوط به دست نیروهای مقاومت افتاد، ۲ میلیون شکِل (حدود۵۸۰ هزار دلار) است.

بیشتر بخوانید:

تلاش روسیه برای تصویب قطعنامه علیه اسرائیل در شورای امنیت

رای الیوم در انتهای گزارش خود اعلام کرد که گروه هکری عصای موسی مسئولیت این حمله را به عهده گرفته است. این گروه قبلا نسبت به این حملات هشدار داده و اعلام کرده بودند که این حملات در همه جهات ادامه خواهد داشت و سقوط بالن تازه آغاز راه است.

این بالن جاسوسی روز جمعه هنگامی که در حال عملیات بود پس از اصابت به تیر چراغ برق در شهر بیت حانون در شمال نوار غزه در نزدیکی مرز با رژیم صهیونیستی سقوط کرد. ارتش رژیم صهیونیستی پس از سقوط این بالن دیگر نتوانست آن را پس گیرد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت اسرائیل بالن جاسوسی رژیم صهیونیستی رژیم صهیونیستی گروه هکری عصای موسی گروه عصای موسی خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت بالن جاسوسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۰۳۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام آمار جدید قربانیان جنگ غزه

وزارت بهداشت غزه در دویست و یازدهمین روز تجاوز اشغالگران به این باریکه آمار جدید قربانیان جنگ رژیم صهیونیستی در این منطقه را اعلام کرد.

به گزارش ایسنا، وزارت بهداشت غزه در بیانیه‌ای اعلام کرد: رژیم اشغالگر طی ۲۴ ساعت گذشته مرتکب سه کشتار در نوار غزه شد که ۳۲ شهید و ۴۱ زخمی بر جای گذاشت.

به نقل از الجزیره، در بیانیه این وزارتخانه آمده است: تعداد قربانیان جنگ رژیم صهیونیستی در نوار غزه به ۳۴ هزار و ۶۵۴ شهید و ۷۷ هزار و ۹۰۸ زخمی رسید.

خبرنگار الجزیره گزارش داد دو کودک در حمله پهپادی رژیم صهیونیستی به محله الصبره در جنوب شهر غزه شهید شدند.

این درحالی است که رسانه‌های صهیونیست گزارش دادند تعدادی سرباز زخمی صهیونیست با استفاده از پنج بالگرد از غزه به بیمارستان‌های مختلف منتقل شدند.

رژیم صهیونیستی از هفت اکتبر جنگ ویرانگری را علیه مردم غزه به راه انداخت و با وجود درخواست‌های بین‌المللی برای آتش‌بس همچنان به این جنگ ادامه داده و به عملیات نظامی در شهر رفح تهدید می‌کند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اسرائیل قوانین آمریکا را در غزه نقض می‌کند
  • مراسم سوگواری شهادت امام جعفر صادق (ع) در پیشوا برگزار شد
  • اعلام آمار جدید قربانیان جنگ غزه
  • مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: اسرائیل خاورمیانه را دچار بدترین چرخه خشونت کرده است/ تلاش‌ها برای راه حل دو دولتی باید افزایش یابد
  • جدیدترین شاخه مقاومت اسلامی در بحرین چگونه متولد شد؟
  • گروه حنظله دو مرکز در رژیم‌ صهیونیستی را هک کرد
  • پرداخت ۱۴۵ میلیارد وام اشتغالزایی توسط بسیج سازندگی
  • حمله رژیم صهیونیستی به ساختمانی در حومه دمشق
  • گروه مقاومت بحرینی: شرکت مسئول حمل‌ونقل صهیونیستی را با پهپاد هدف قرار دادیم
  • تظاهرات جمعه خشم در همدان همزمان با سه استان دیگر