Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-05-03@15:21:43 GMT

عکس جدید پشت صحنه سریال پرطرفدار یاغی

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۷۰۳۴۷

عکس جدید پشت صحنه سریال پرطرفدار یاغی

به گزارش اقتصاد آنلاین، یاغی مجموعهٔ تلویزیونی ایرانی در ژانر درام است که برای سرویس نمایش خانگی فیلیمو ساخته شده‌است. محمد کارت کارگردانی این مجموعه را بر عهده دارد و فیلم‌نامهٔ آن را پدرام پورامیری، حسین دوماری و کارت بر اساس رمان سالتو به نگارش درآورده‌اند. بازیگران اصلی این مجموعه پارسا پیروزفر، علی شادمان، طناز طباطبایی، امیر جعفری، نیکی کریمی، فرهاد اصلانی، مهدی حسینی‌نیا، آبان عسکری، مه‌لقا باقری، عباس جمشیدی‌فر، جواد خواجوی و الیکا ناصری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

جاوید (علی شادمان) نوجوانی است از محله‌های پایین شهر تهران که براساس اتفاقاتی که در زندگی‌اش افتاده هنوز نتوانسته برای خود شناسنامه و هویتی داشته باشد و از این همه سختی که تا به حال در زندگی خود کشیده‌است، خسته شده و برای اینکه بتواند زندگی خوب و آبرومندانه‌ای را شروع کند با دختری به نام اَبرا (الیکا ناصری)، که به یکدیگر علاقه دارند، ازدواج کند.

 

در به در دنبال یافتن راهی است که بتواند مدرکی برای اثبات ادعایش، اینکه مرحوم محمود گنجی پدر اوست، به قاضی پرونده درخواست شناسنامه خود ارائه دهد اما راهی جز انجام آزمایش ژنتیک برایش نمانده و برای این‌کار لازم دارد که خانوادهٔ پدری خود را که از انجام این‌کار خودداری می‌کنند، راضی کند. اما در این مسیر به مشکلات و اتفاقاتی برمی‌خورد.

 

منبع: دلگرم

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: علی شادمان سریال یاغی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۰۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر‌های رسانه - ۱۳ اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مستند «زندگی با فلسفه» امروز ساعت ۱۹:۰۰ از شبکه چهار سیما پخش و فردا ساعت ۱۲:۳۰ بازپخش می‌شود.
این مستند درباره زندگی، و سلوک علمی و فرهنگی «انشاءالله رحمتی» استاد فلسفه و مترجم آثار حکمی و عرفانی، به خصوص آثار هانری کُربن و سید حسین نصر است.
نخستین قسمت از فصل دوم برنامه کافه نقد امشب ساعت ۲۱ به بررسی برنامه پدرخوانده اختصاص دارد.

پدرخوانده به کارگردانی سعید ابوطالب، یک بازی دورهمی با نقش مخفی بر پایه استدلال و استنتاج است که تا کنون دو فصل آن از سکوی صوت و تصویر فیلم نت پخش شده است.
مجموعه تلویزیونی شهباز جمعه تا سه‌شنبه هر هفته، ساعت ۲۱:۳۰ با کیفیت ۴K از در شبکه فراتر پخش و روز بعد ساعت‌های ۱۱:۰۰ و ۱۶:۳۰ تکرار می‌شود.
این مجموعه پلیسی درباره فعالیت یک گروه سایبری است که تلاش می‌کنند یک مجرم بین المللی را دستگیر کنند.
مجموعه تلویزیونی «دوباره زندگی» هر روز ساعت ۱۷ از شبکه سلامت پخش و ساعت ۲۴ روز بعد بازپخش می‌شود.
این مجموعه داستان افرادی است که برای مبارزه با تروریسم یک آزمایشگاه ویروس شناسی تأسیس می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • سریال «سلمان فارسی» ۱۴۰۵ به پخش می‌رسد
  • محمود گبرلو بازیگر شد
  • تلاش برای پخش سریال سلمان فارسی در سال ۱۴۰۵
  • خبر‌های رسانه - ۱۳ اردیبهشت
  • میزبانی شبکه تهران از دختر امپراطور
  • دست پر تلویزیون برای بهار و تابستان پیش رو / سریال‌های جدید آنتن را پررونق می‌کنند؟
  • سریال‌های جدید آنتن را پررونق می‌کنند؟
  • ۶۲۲ کاروان از سراسر کشور راهی سرزمین وحی می شوند
  • رخنه، آقای قاضی وبدل در آستانه پخش
  • اتفاقی که «تانیا» از پشت صحنه «نون خ» فاش کرد