Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-05@20:47:30 GMT

خرید خودرو کارکرده با بودجه 2 میلیارد تومان

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۷۰۴۱۴

خرید خودرو کارکرده با بودجه 2 میلیارد تومان

بازار خودرو ایران چند سالی است که با وجود قانون ممنوعیت واردات، از خودروهای جدید و روز دنیا محروم است. بنابراین اگر کسی قصد خرید ماشین خارجی را داشته باشد، باید به سراغ کارکرده‌ها برود. تصویب این قانون بر قیمت خودروها نیز بسیار تاثیر گذاشت و سبب افزایش آن‌ شد؛ بیشترین افزایش‌ها نیز در قیمت ماشین دست دوم خارجی دیده می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا به نقل از باما، اگر بودجه کافی را برای خرید خودرو مورد نظر خود ندارید، می‌توانید به مراکز فروش اقساطی خودرو مراجعه کنید و از شرایط آن‌ها بهره‌مند شوید. این مراکز علاوه بر خودروهای صفر کیلومتر، خدمات فروش اقساطی خودرو دست دوم را نیز ارائه می‌دهند. البته با توجه به این که تعداد مراکز روز به روز در حال افزایش است، باید از روند کاری و اعتبار آن اطمینان حاصل کرد. زیرا آشفتگی بازار خودرو سبب شده تا سودجویان بسیاری از شرایط پیش‌آمده سوءاستفاده کنند.

با مقایسه سایت‌های فروش آنلاین خودرو، می‌توان بهترین شرایط فروش اقساطی خودرو را یافت. بنابراین این سایت‌ها می‌توانند مصرف‌کننده را به خوبی راهنمایی و هدایت کنند تا به ماشین دست دوم و یا صفر کیلومتر مورد نظر خود برسد.

نکته‌ مهمی که هنگام خرید ماشین دست دوم باید به آن توجه شود، سلامت فنی است. ممکن است خودرویی به ظاهر کاملا سالم باشد و مشکلات آن بعداَ بروز داده شود. چنین خودروهایی هزینه زیادی را به همراه خواهند داشت و حتی احتمال دارد که مشکل آن‌ها کامل رفع نشود. بنابراین بهتر است قبل از خرید، با کارشناس متخصص در این زمینه مشورت کرد.

تویوتا کمری هیبریدی

کمری هیبرید در سال 2015 وارد بازار کشور شد. دو تیپ XLE و LE برای کمری در دسترس است که تجهیزاتی مانند روکش چرمی صندلی‌ها، صندلی برقی سرنشین جلو، تنظیم برقی گودی کمر راننده، گرمکن صندلی‌های جلو، شارژر وایرلس، سنسور نقطه کور و سنسور تغییر لاین، تنها در تیپ XLE در دسترس است.

کمری هیبرید از یک پیشرانه 4 سیلندر 2.5 لیتری به همراه موتور الکتریکی نیرو می‌گیرد. مجموعا 200 اسب‌بخار قدرت و 230 نیوتن‌متر گشتاور تولید می‌شود که از طریق یک گیربکس CVT به چرخ‌های جلو می‌رسد. این سدان کم‌مصرف تنها در مدت زمان 7.8 ثانیه به سرعت صد کیلومتر برساعت خواهد رسید.

از مزایای کمری هیبرید می‌توان به کیفیت ساخت بالا، مصرف سوخت کم، فضای جادار کابین، تعلیق نرم، شتاب قابل قبول و ... اشاره کرد. البته نقاط ضعفی نیز دارد که از بین آن‌ها می‌توان به پیچیدگی فنی اشاره کرد.

میتسوبیشی اوتلندر

اوتلندر با ظاهر جدید خود در سال 2016 وارد کشور شد. تغییراتی همچون طراحی مجدد نمای عقب، جزئیات کرومی برای سپر جلو و ... ایجاد شده بود. ویژگی‌های مانند ردیف سوم صندلی‌ها، سردکن صندلی‌های جلو و سیستم صوتی راکفورد تنها در تیپ 4 یافت می‌شود. اما مدل‌های 2017 به بعد تنها در تیپ‌های 3 و 5 عرضه شدند. اوتلندر تیپ 5 امکاناتی را مانند گرمکن فرمان، دوربین 360 درجه، ترمز پارک برقی، اتوهلد، سنسور پارک جلو، UMS و ... ارائه می‌دهد؛ اما ردیف سوم صندلی‌ها را ندارد و 5 نفره است.

پیشرانه 4 سیلندر 2.4 لیتری اوتلندر می‌تواند 170 اسب‌بخار قدرت و 232 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. این نیرو از طریق یک گیربکس CVT به چرخ‌ها منتقل می‌شود. پیشرانه اوتلندر به طور ترکیبی 9.3 لیتر بنزین را در هر صد کیلومتر مصرف می‌کند.

از مزایای این خودرو می‌توان به کیفیت ساخت بالا، دوام فنی، فرمان‌پذیری، فضای باز کابین و ... اشاره کرد. نسخه‌های کارکرده اوتلندر با مدل 2017 در محدوده قیمتی دو میلیارد تومان قرار دارند.

دی‌اس 5

اولین سری محصولات برند لوکس دی‌اس در سال 94 وارد کشور شدند. این برند فرانسوی، خودروهای لوکس‌تر و متفاوت‌تری را از محصولات پژو و سیتروئن می‌سازد.

دی‌اس 5 یک هاچبک با طراحی متفاوت است که با مدل‌های 2015 تا 2018 در بازار موجود است. نکته قابل توجه درباره دی‌اس 5 پیشرانه آن است؛ این پیشرانه 1.6 لیتری توربوشارژ از همکاری مشترک پژو_سیتروئن و کمپانی ب‌ام‌و حاصل شده است. دی‌اس 5 می‌تواند 160 اسب‌بخار قدرت و 240 نیوتن‌متر گشتاور تولید کند. گیربکس آن نیز از نوع 6 سرعته اتوماتیک است که دو حالت اسپرت و برفی دارد. این گیربکس نیروی تولید شده را به چرخ‌های جلو منتقل می‌کند.

از تجهیزات دی‌اس 5 می‌توان سنسور جلو و عقب، رادار نقطه کور، ترمز پارک برقی، چراغ چرخشی، هدآپ دیسپلی، دوربین عقب، سیتم تهویه اتومات دوگانه، گرمکن صندلی جلو، ماساژور صندلی راننده، سقف پانوراما و ... را نام برد.

دی‌اس 5 نقاط مثبت بسیاری دارد؛ مانند کیفیت ساخت بالا، فضای کابین مناسب، امکانات رفاهی خوب، پیشرانه قدرتمند و ... . اما واردات محدود آن سبب شده تا بازار خرید و فروش ضعیف و کم رونقی داشته باشد. همچنین پیشرانه توربوشارژ آن به بنزین بی کیفیت حساس است.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: خرید خودرو صندلی ها دست دوم دی اس 5

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۰۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدیدترین قیمت شاهین در بازار؛ شاهین کارکرده چند؟

قیمت انواع شاهین در بازار امروز مشخص شد. 

به گزارش اقتصاد آنلاین، شاهین دنده‌ای مدل ۱۴۰۱ با کارکرد ۱۵ هزار کیلومتر امروز چهاردهم اردیبهشت ۶۹۵ میلیون تومان به فروش می‌رسد.

این در حالی است که قیمت شاهین اتومات مدل ۱۴۰۲ با کارکرد ۷ هزار و ۲۰۰ کیلومتر ۷۹۵ میلیون تومان اعلام شده است.

شما در جدول زیر می‌توانید قیمت انواع شاهین در بازار آزاد تهران را مشاهده کنید: 

دیگر خبرها

  • درباره خودرو اکستریم VX
  • کاتالوگ و جزییات ال۹۰ بومی‌سازی منتشر شد +تصویر
  • اهمیت بستن کمربند ایمنی در خودرو مخصوصا صندلی عقب (فیلم)
  • (عکس) ال۹۰ هم بومی‌سازی شد!
  • چه کسانی خودروهای وارداتی برقی را خواهند خرید؟
  • ال۹۰ هم بومی‌سازی شد!/ عکس
  • برای خرید میکروآپارتمان در شهر تهران چقدر باید هزینه کرد؟
  • ببینید | رانندگی با تنها فراری پلاک ملی ایران چه حسی دارد؟
  • جدیدترین قیمت شاهین در بازار؛ شاهین کارکرده چند؟
  • قیمت جدید ساندرو کارکرده / با ۸۲۰ میلیون خودرو خارجی بخرید