Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@04:19:26 GMT

کدام کمردردها را باید جدی گرفت؟

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۷۰۵۴۸

استاد طب فیزیکی و توانبخشی گفت: اگر درد کمر بر فردی عارض شده و بیش از سه روز طول کشید و همراه با انتشار به اندام‌های دیگر مانند پا، تیرکشیدن، گزگز، مورمور و کرختی باشد و فرد را از خواب بیدار کند باید حتما به پزشک مراجعه کند.

به گزارش فارس، سید منصور رایگانی،استاد طب فیزیکی و توانبخشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی درباره اینکه «کدام کمردردها را باید جدی گرفت؟»،بیان داشت: اگر درد کمر عارض شده و بیش از سه روز طول کشید و مخصوصا اگر همراه با علائمی مانند درد انتشاری به اندام‌های دیگر مانند پا، تیرکشیدن، گزگز، مورمور و کرختی باشد؛ همچنین اگر کمردردی باشد که فرد را از خواب بیدار کند و همراه با تب باشد، فرد باید حتما به پزشک مراجعه کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد:‌اگر کمردرد در کودکان اتفاق افتاد باید به پزشک مراجعه کنیم؛ ضمن اینکه اگر در سنین بالا اتفاق افتاد؛یعنی افراد بالای 70 و 80 ساله در صورت ابتلا باید به پزشک مراجعه کرده و علت آن مشخص و درمان صورت گیرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: متروپل آبادان حجت الله عبدالملکی جنگنده اف 14 کمر درد جدی توانبخشی متروپل آبادان حجت الله عبدالملکی جنگنده اف 14 پزشک مراجعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۰۵۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیمه ۵ دهک روستاییان به صورت سیستمی تمدید می شود

به گزارش خبرگزاری مهر، جمشید شایانفر افزود: پوشش بیمه‌ای بیمه شدگان روستایی و عشایر و شهرهای زیر ۲۰ هزار نفر جمعیت و دهک‌های یک تا ۵ درآمدی به صورت سیستمی و متمرکز به صورت رایگان به مدت یکسال تمدید می‌شود.

وی گفت: بیمه شدگان مذکور نیاز به مراجعه به دفاتر پیشخوان جهت تمدید پوشش بیمه‌ای ندارند و در مراجعه به مراکز ارائه دهنده خدمت سلامت صرفاً با ارائه کد ملی می‌توانند خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.

کد خبر 6088350 حبیب احسنی پور

دیگر خبرها

  • آسیب‌دیدگی بافت مینای دندان با مصرف مواد غذایی اسیدی/ چرا درد دندان غیرقابل تحمل می‌شود؟
  • هشدار مهم به مردم؛ افزایش احتمال مرگ‌ومیر با این عمل پرطرفدار!
  • چرا باید به روان‌شناس مراجعه کنیم؟
  • چرا باید به روانشناس مراجعه کنیم؟
  • بیش از ۹۰۰ هزار نفر، زیر پوشش غربالگری سلامت قلب
  • چرا برای کاهش وزن نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
  • چرا نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
  • نامطمئن بودن روش پیکر تراشی برای لاغری
  • چرا برای کاهش ‌وزن‌ نباید سراغ «پیکرتراشی» بروید؟
  • بیمه ۵ دهک روستاییان به صورت سیستمی تمدید می شود