Web Analytics Made Easy - Statcounter

مربی فصل گذشته تیم فوتبال پرسپولیس هدایت تیم فوتبال نساجی را برعهده گرفت.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانا؛ حمید مطهری، مربی چند سال اخیر تیم فوتبال پرسپولیس که در نقش دستیار یحیی گل‌محمدی روی نیمکت سرخ‌پوشان می‌نشست، با امضای قراردادی رسماً مسئولیت سرمربی‌گری تیم فوتبال نساجی را برعهده گرفت.

او که پیش از این هم شایعاتی مبنی بر اختلافاتش با سرمربی قرمزها و تمایل به جدایی از نیمکت پرسپولیس به گوش می‌رسید، در واپسین نشست خبری لیگ بیست‌ویکم این اختلافات و جدایی را صراحتاً تکذیب کرده و ناشی از فعل و انفعالات خطی و جهت‌دار فضای مجازی برشمرده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با توجه به اعلام رضا درویش، مدیرعامل باشگاهپرسپولیس مبنی بر حضور سیدجلال حسینی روی نیمکت سرخ‌پوشان به عنوان مربی پرسپولیس، عرصه بر حمید مطهری تنگ شد تا وی به پیشنهاد مازنی‌ها پاسخ مثبت بدهد.

مدیران این باشگاه ریشه‌دار قائم‌شهر هم پس از پایان مسابقات لیگ با چند گزینه وارد مذاکره شدند که در نهایت دستیار فصل گذشته یحیی گل‌محمدی در پرسپولیس به‌عنوان سرمربی جدید نساجی انتخاب شد.

انتهای پیام

منبع: دانا

کلیدواژه: تیم فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۰۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیتی به مصاف تیم بدون مربی می‌رود!

به گزارش "ورزش سه"، گری اونیل، سرمربی ولورهمپتون، از سوی اتحادیه فوتبال انگلیس یک جلسه از همراهی تیمش محرومیت شده است. اونیل به دلیل رفتار نامناسب در شکست خانگی اخیر مقابل وستهام، برای بازی هفته این در لیگ برتر انگلیس مقابل منچسترسیتی از همراهی تیمش محروم خواهد بود.

ولورهمپتون پس از اینکه گل تساوی تیمش در بازی قبلی با بررسی VAR مردود اعلام شد، خشمگین شد و بعد از سوت پایان بازی با تونی هرینگتون، داور مسابقه، درگیر شد.

اونیل این تصمیم را "رسوایی" و "وحشتناک" توصیف کرد و گفته می‌شود که با هرینگتون در اتاق داوران هم صحبت کرده است. اتحادیه فوتبال انگلیس مدعی شد که "زبان و/یا رفتار اونیل در و یا اطراف اتاق داوران مسابقه نادرست و/یا تهدیدآمیز بود."

یک کمیسیون مستقل سه نفره حکم داده که اونیل برای یک بازی محروم خواهد شد و همچنین 9 هزار جریمه می‌شود و اتحادیه فوتبال انگلیس می‌تواند درخواست تجدید نظر علیه این تصمیم را بررسی کند.

اتحادیه فوتبال انگلیس این فصل رفتار بد مربیان را به شدت مورد بررسی قرار داده و قبل از تصمیم گیری در مورد اعتراض به رای اولیه، دلایل کتبی را بررسی خواهد کرد.

اگر اتحادیه فوتبال انگلیس به این نتیجه برسد که محرومیت برای یک مسابقه کافی نیست، اونیل ممکن است با محرومیت طولانی‌تری روبرو شود.

در اوایل این ماه، وینسنت کمپانی، سرمربی برنلی، به دلیل اعتراضاتش در تساوی 2-2 ماه گذشته مقابل چلسی، دو جلسه محروم شد. سید محرومیت او برای بازی دوم به حالت تعلیق درآمده و جریمه نقدی شد.

دیگر خبرها

  • سیتی به مصاف تیم بدون مربی می‌رود!
  • تراکتور فردا سرمربی خود را معرفی می‌کند!
  • مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی قلعه نویی جدا شد
  • مربی تیم ملی فوتبال از کادر فنی جدا شد
  • صادقی: انگیزه نساجی از تیم ما بیشتر است
  • تصمیم قطعی گزینه جذاب بایرن: فقط خارج!
  • سرمربی سابق پرسپولیس: اوسمار نباید به این بازیکن پنالتی می داد | نبردن سپاهان یعنی خداحافظی با جام
  • مطهری فقط به شکست دادن استقلال فکر می‌کند و بس!
  • گالئونه: الگری در حال رسیدن به تمام اهداف تعیین‌شده است؛ چرا باید یوونتوس را ترک کند؟!
  • سرمربی مشهور، رئیس باشگاه پورتو شد