Web Analytics Made Easy - Statcounter

بورس انرژی ایران امروز یکشنبه ۲۹ خرداد ۱۴۰۱، میزبان عرضه بیش از ۳۰ هزار و ۸۹۶ تن انواع فرآورده‌های هیدروکربوری است. در عرضه‌های امروز ۲۴ میلیون لیتر نفت سفید در تابلوی فروش رینگ داخلی قرار می‌گیرد.

به گزارش بازارنیوز، امروز یکشنبه فرآورده‌های «اکستراکت» نفت سپاهان، «ته‌مانده برج تقطیر (اتمسفریک) عمده» و «حلال ۴۰۲» پالایش نفت کرمانشاه، «نرمال هگزان» پالایش نفت شازند، «نفت سفید» شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران و «نفتای سنگین» پالایش نفت تهران در رینگ داخلی عرضه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



شایان ذکر است، بورس انرژی ایران دیروز شنبه ۲۸ خرداد ۱۴۰۱ نیز شاهد معامله بیش از ۴ هزار و ۲۰۵ تن انواع فراورده‌های هیدروکربوری به ارزش یک هزار و ۳۶ میلیارد و ۸۰۱ میلیون و ۸۷۰ هزار ریال بود.
در این روز، فرآورده‌های «اکستراکت سبک DAE ۱۰» و «اکستراکت سنگین DAE ۴۰» شرکت نفت ایرانول، «آیزوفید» و «حلال ۴۰۲» پالایش نفت تبریز، «حلال ۴۰۲» پالایش نفت کرمانشاه و «حلال ۴۰۲» پتروشیمی بیستون در رینگ داخلی و همچنین «رافینت۲ عمده» شرکت پتروشیمی شیمی‌بافت در رینگ بین‌الملل معامله شدند.


/بازار

برچسب ها: عرضه نفت سفید ، بورس انرژی ، تابلوی فروش لینک کوتاه خبر: bzna.ir/000Rfb

منبع: بازار نیوز

کلیدواژه: عرضه نفت سفید بورس انرژی تابلوی فروش بورس انرژی پالایش نفت نفت سفید حلال ۴۰۲

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت bazarnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بازار نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۰۶۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واریز ۵۲۷ میلیارد تومان به خزانه دولت از محل فروش سوخت در مرز کرمانشاه

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه گفت: فروش مرزی فرآورده‌های نفتی در این منطقه در سال ۱۴۰۲ به بیش از ۵۲۶ میلیارد و ۹۷۲ میلیون تومان رسید.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه، پیمان بهرامی اظهار کرد: فروش مرزی فرآورده‌های نفتی در سال ۱۴۰۲ در مرزهای پرویزخان، خسروی، سومار و شیخ‌صله انجام‌شده که بیشترین فروش در مرز پرویزخان به ثبت رسید.

وی با بیان اینکه در نتیجه اقدام‌های مفید در این مرزها، ۴۲ میلیون و ۵۷۹ هزار لیتر (معادل ۵۲۷ میلیارد تومان) فروش مرزی فرآورده‌های نفتی تحقق یافت، تصریح کرد: این مقدار ضمن انتفاع مرزنشینان و رونق بازارچه‌های مرزی، سهمی بسزا در کاهش قاچاق و عرضه خارج از شبکه و قوانین تعیینی داشته است.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کرمانشاه تصریح کرد: از رقم یادشده حدود ۱۸ میلیون لیتر (معادل ۲۲۳ میلیارد تومان) مربوط به فروش از طریق کنترل باک وسایل نقلیه خروجی از کشور بوده است.

بهرامی گفت: با راه‌اندازی سیستم دیپ دیجیتالی باک کامیون در مرزهای استان، افزون بر جلوگیری از قاچاق در مرز، کنترل باک کامیون‌ها تسهیل‌ و در حداقل زمان ممکن، کار کامیون‌های صادراتی در زمینه کنترل و نظارت بر سوخت خروجی از طریق باک بررسی و بر اساس قیمت شناور مرزی، مابه‌التفاوت نرخ تعادلی مرزی اخذ و به حساب خزانه واریز می‌شود.

دیگر خبرها

  • تداوم مداخله جویی واشنگتن؛ کاخ سفید خواستار آزادی خواننده رپ ایرانی شد
  • واریز ۵۲۷ میلیارد تومان به خزانه دولت از محل فروش سوخت در مرز کرمانشاه
  • بهره‌برداری از یک جایگاه عرضه سوخت در کهگیلویه و بویراحمد
  • ضربه سنگین خودروهای بی‌کیفیت تولید داخل به تشدید ناترازی بنزینی و کسری بودجه ارزی کشور
  • بازگشت فروش نفت ایران به زمان برجام با دو برابر قیمت نتیجه تمرکز دولت بر بازطراحی تجارت انرژی کشور
  • هوشمندی ایران در از سرگیری سوآپ گاز ترکمنستان، تمدید صادرات گاز عراق و تکمیل خط لوله صلح
  • بازار سیاه تایر از بین می‌رود/ تقاضا برای خرید کاهشی شد
  • بازار سیاه تایر از بین می رود!
  • فروش بیش از ۵۵ هزار تن گوگرد در پالایشگاه گاز ایلام
  • نظارت بهداشتی بر تولید تا عرضه فرآورده‌های خام دامی