Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-05@21:44:16 GMT

اختصاص تجهیزات ورزشی به اماکن دیواندره

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۷۰۷۴۴

اختصاص تجهیزات ورزشی به اماکن دیواندره

رئیس اداره ورزش و جوانان دیواندره از مجهز کردن اماکن ورزشی این شهرستان به ملزومات ورزشی خبر داد و گفت زمین چمن مصنوعی روستای "قلعه روتله" از توابع دیواندره تا پایان سال افتتاح می شود.

به گزارش خبرگزاری برنا از کردستان؛ «مهرداد محمودی» با اشاره به تخصیص اعتبارات مناسب در سال جاری به حوزه ورزش دیواندره اظهار داشت؛ در سفر استاندار کردستان به این شهرستان «زارعی کوشا» دستور اختصاص تجهیزات ورزشی به مجموعه های دیواندره را داد که پس از هماهنگی با دستگاه ورزش و جوانان استان این تجهیزات خریداری و تحویل اداره ورزش و جوانان دیواندره شده است و به زودی در اماکن ورزشی که با کمبود و یا فرسودگی وسایل ورزشی روبه رو هستند، نصب خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول ورزش و جوانان شهرستان دیواندره ادامه داد؛ در زمینه توسعه ورزش و زیرساخت های ورزشی در مناطق روستایی و احداث زمین چمن مصنوعی در این مناطق که یکی از مطالبات جامعه ورزشکاران روستایی در سفر استاندار کردستان به دیواندره بود، زمین ورزشی روستای «قلعه روتله» پس اجرای فراخوان در سامانه به پیمانکار مجری طرح تحویل داده شد و عملیات ساخت این پروژه ورزشی نیز به زودی آغاز و تا پایان سال جاری به بهره برداری خواهد رسید

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کردستان سوریه ورزش و جوانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۰۷۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشنواره «شو سواری» اسب کُرد در سقز

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان،سرپرست اداره ورزش و جوانان سقز میگوید: این جشنواره با نمایش 47 اسب اصیل کردی همراه بود.
مصطفی حق پرست افزود: در این رویداد سوارکارانی از استان های کردستان ، کرمانشاه ، کرمان ، آذربایجانهای شرقی و غربی ، اصفهان و اقلیم کردستان عراق شرکت داشتند.
رئیس هیات سوارکاری شهرستان سقز هم گفت: اسب کُرد به دلیل داشتن برخی خصوصیات بارز از جمله قد متوسط ۱۵۰ - ۱۴۰ سانتیمتر، بدن کوتاه و در مجموع عضلانی با زیر بند محکم، بسیار باهوش، مطیع، صبور و مقاوم در مسافت‌های طولانی، دارای سینه فراخ و به حد قابل قبولی عضلانی، پرنفس شناخته شده است.
لقمان حسنی با بیان اینکه اسب کُرد شامل سه تیره جاف، افشاری و سنجابی است افزود: این جشنواره نه تنها موجب توسعه ورزش سوارکاری و معرفی آن می‌شود بلکه در توسعه صنعت اسب بویژه اسب کُرد و توسعه صنعت گردشگری نیز تاثیرگذار است.
در استان کردستان حدود یک هزار و ۲۰۰ راس اسب وجود دارد که از این تعداد ۵۰۰ مورد آن ثبت و حدود ۲۰۰ راس نیز در مسابقات ورزشی شرکت می‌کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بانوان کردستانی به یک نشان سیمین نقره دست یافتند
  • اختصاص زمین به خانوار‌های حائز شرایط جوانی جمعیت
  • اختصاص زمین برای ساخت ١٤٠ هزار واحد مسکونی کارگران بخش صنعت در کشور
  • مهاباد به موزه جدید و نمایشگاه دائمی صنایع‌دستی نیاز دارد
  • اسبقیان: حواشی بازی پرسپولیس - سپاهان را به صورت جدی پیگیری می کنیم/ کرامت زن مسلمان باید در ورزشگاه ها حفظ شود
  • درخواست نام‌گذاری یکی از اماکن ورزشی به نام «مسعود اسکویی»
  • جشنواره «شو سواری» اسب کُرد در سقز
  • بسکتبالیست های کردستانی در جایگاه سوم لیگ جوانان کشور ایستادند
  • چهار حفار غیرمجاز اماکن تاریخی در تربت‌حیدریه دستگیر شدند
  • سیزدهمین کاروان فرهنگی ورزشی جاده ولایت میهمان خوزستانی‌ها