Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-04-28@18:32:46 GMT

استقبال رسمی رییسی از رییس‌جمهور قزاقستان

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۷۰۷۵۵

استقبال رسمی رییسی از رییس‌جمهور قزاقستان

مراسم استقبال رسمی رییس‌جمهور کشورمان از همتای قزاق خود در کاخ سعدآباد انجام شد.

به گزارش ایران اکونومیست، آیت‌الله سید ابراهیم رییسی، رییس‌جمهور کشورمان صبح امروز - یکشنبه 29 خرداد 1401 - در مجموعه تاریخی - فرهنگی سعدآباد به صورت رسمی از قاسم ژومارت توکایف، رییس‌جمهور قزاقستان استقبال کرد.

در این مراسم، پس از نواخته شدن سرود ملی جمهوری اسلامی ایران و قزاقستان، روسای جمهور دو کشور از یگان تشریفات، سان دیدند و سپس هیات‌های عالی‌رتبه همراه را به یکدیگر معرفی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار و گفت‌وگوی دو رییس‌جمهور، برگزاری نشست مشترک هیات‌های عالی‌رتبه دو کشور و امضای چند سند همکاری و تفاهم‌نامه از جمله برنامه‌های سفر یک روزه رییس‌جمهور قزاقستان به تهران است.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: رئیس جمهور ، قزاقستان

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: رئیس جمهور قزاقستان رییس جمهور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۰۷۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس جدید سازمان قضائی نیروهای مسلح استان یزد معرفی شد

به گزارش خبرنگار مهر؛ رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح کشور بعد از ظهر شنبه در مراسم تکریم و معارفه رئیس سازمان قضائی نیروهای مسلح استان یزد گفت: نیروهای مسلح کشورمان در حمله موشکی وعده صادق تنها ۱۰ درصد از توان نظامی خود که برای آن شب تعریف شده بود را به کار بسته و توانستند با عبور از گنبد آهنین، دو پایگاه مهم رژیم صهیونیستی را هدف قرار دهد.

احمد رضا پورخاقان افزود: این نیروی مسلح توانمند نیازمند صیانت است و سازمان قضائی نیروهای مسلح در این باره خود را متعهد به حفظ سلامت و صیانت از تمام نیروهای مسلح کشورمان می‌داند.

وی اظهار امیدواری کرد سالی برسد که گزارش دهیم هیچ جرمی در بین نیروهای مسلح اتفاق نیفتاده است که آن موقع موفق عمل کرده‌ایم، هر چند که نیروهای مسلح ما جزو پاک دست‌ترین نیروهای مسلح در جهان و افتخاری برای کشورمان هستند.

گفتنی است، در این مراسم «غلامعلی دهشیری» به عنوان رئیس جدید سازمان قضائی نیروهای مسلح این استان معرفی و از خدمات مهدی تشکری رئیس پیشین تقدیر شد.

کد خبر 6090371

دیگر خبرها

  • رییس‌جمهور قهرمانی فوتسال ایران در آسیا را تبریک گفت
  • رئیس جدید سازمان قضائی نیروهای مسلح استان یزد معرفی شد
  • سخنرانی رییس‌جمهور آغاز شد
  • (ویدئو) تحقیر بلینکن در چین با عدم استقبال رسمی
  • اقبال بازارهای جهانی به محصولات دانش‌بنیان ایران
  • سفر رییس جمهور به پاکستان و سریلانکا با برکت بود
  • استقبال بازار جهانی از محصولات دانش بنیان وطنی
  • عزم جدی مقامات ایران و ازبکستان برای توسعه همکاری‌های فرهنگی
  • وعده صادق اقتدار ایران را به منصه ظهور گذاشت
  • گزارش تصویری | مراسم قهرمان ایران با حضور رییس رسانه ملی و وزیر ورزش