Web Analytics Made Easy - Statcounter

نوای سلام فرمانده با حضور باشکوه دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌ها و منتظران ظهور امام زمان (عج) ‌‌در میدان انقلاب زنجان با حضور خواننده این اثر ابوذر روحی هم‌خوانی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، ‌پایتخت شور و شعور حسینی حماسه‌ای ‌دیگر بر خود دید و این بار حماسه‌ای از جنس ارادت به صاحب الزمان با سرود «سلام فرمانده».

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نوای سلام فرمانده با حضور باشکوه دهه هشتادی‌ها و دهه نودی‌ها و منتظران ظهور امام زمان (عج) ‌‌در میدان انقلاب زنجان با حضور خواننده این اثر ابوذر روحی هم‌خوانی شد.

جمع زیادی از دهه هشتادی‌ها و نودی‌های زنجانی ‌‌در کنار والدین خود در میدان انقلاب این شهر برای هم‌خوانی سرود سلام فرمانده گرد هم آمدند استقبال از این مراسم به حدی بود که میدان این شهر و خیابان‌های اطراف آن مملو از جمعیت عاشقان به امام عصر(عج) شده بود.

همخوانی نماهنگ "سلام فرمانده" در ورزشگاه 15هزار نفری کاشان به روایت تصویراجتماع بزرگ زنجانی‌ها برای همخوانی سرود "سلام فرمانده"گردهمایی بزرگ «سلام فرمانده» در قزوین/ بیعت مردم با امام زمان (عج) در ورزشگاه سردار آزادگان + تصاویرتصاویری زیبا از اجرای باشکوه «سلام فرمانده» در خرم‌آباد + فیلماجرای زیبا و متفاوت «سلام فرمانده» به زبان لری در قلعه فلک‌الافلاک+ فیلمهم‌خوانی زیبای خانوادگی "سلام فرمانده" در لرستان/ بیعت هزاران نفری مردم خرم‌آباد با امام زمان (عج ) + فیلم

میدان انقلاب مملو از عاشقانی بود که با در دست داشتن پرچم یا مهدی ادرکنی یا صاحب الزمان و پرچم جمهوری اسلامی ایران ارادت خود را به صاحب الزمان عجه الله تعالی فرجه الشریف نشان دادند و سرود سلام فرمانده را هم خوانی کردند.  

در این اجتماع بزرگ مداحان زنجانی در رسای اهل بیت به مدح پرداختند.

کودکان، نونهالان و نوجوانان با اجرای سرود حماسی سلام فرمانده با حضرت مهدی موعود (عج) تجدید بیعت کرده و آمادگی خود را برای تحقق اهداف آن امام همام ابراز داشتند.

فروردین ماه امسال نماهنگ و سرود سلام فرمانده با صدای ابوذر روحی و به تهیه کنندگی حجت‌الاسلام سعید نعیمی تهیه و منتشر شد که خیلی زود مورد توجه قرار گرفت.

سرود «سلام فرمانده» که به یکی از سرود‌های محبوب، عاشقانه و غیرت‌انگیز این روز‌ها تبدیل شده که توسط دهه هشتاد و نودی‌ها همراه با پدر و مادرانشان در قالب اجتماع بزرگ خانوادگی همخوانی می‌شود.

انتهای پیام/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: سلام فرمانده میدان انقلاب ابوذر روحی امام زمان هم خوانی نودی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۰۸۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل زیبای "مهدی قایدی" در لیگ امارات (فیلم)



منبع:تابناک

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سوپر گل زیبای قائدی در لیگ امارات (فیلم) گل زیبای مهدی قائدی مقابل الجزیره (فیلم) علت بازی نکردن مهدی قائدی مقابل قطر از زبان قلعه نویی (فیلم)

دیگر خبرها

  • نماهنگ «نحن المنتقمون» منتشر شد/ یک موسیقی برای نمایش اقتدار
  • استقبال شاعر «سلام فرمانده» از غزل رهبر انقلاب
  • گل زیبای "مهدی قایدی" در لیگ امارات (فیلم)
  • شاعر سلام فرمانده به استقبال غزل رهبر انقلاب رفت
  • اکران مردمی آپاراتچی در اصفهان با حضور عوامل فیلم
  • توضیحات معتمدی درباره جلسه با ورزشکاران شانس المپیکی
  • گوشه‌ای از اجتماع بزرگ و باشکوه مردم قم در حمایت از فراجا
  • ببینید | نماهنگ «نحن المقاومون» با صدای ابوذر روحی منتشر شد
  • شناساندن حضرت حجت(عج) به جهانیان؛ اولین گام ظهور
  • سه راهکار طلایی برای انس کودکان قرن جدید با امام زمان (عج)