Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان با اعلام آخرین آمار کرونا طی 24 ساعت گذشته از روز بدون کرونایی در این استان خبرداد.

به  گزارش  خبرگزاری  برنا  از  لرستان ؛ معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی لرستان روز  یکشنبه به رسانه ها با اعلام  آخرین آمار ابتلا به کرونا تا پایان ۲۴ ساعت گذشته در این استان ،گفت: باتوجه  به  عدم  فوتی جدید کرونایی در استان   تعداد قربانیان این ویروس  همچنان   2 هزار و 848 نفر  است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مریم کوشکی افزود: خوشبختانه  طی شبانه روز گذشته در این استان هیچگونه بیمار کرونایی شناسایی نشد  و  مجموع مبتلایان به کرونا در این استان همچنان  218 هزار و429 نفر است.

او عنوان کرد: هم اکنون 29  بیمار مشکوک و مبتلا به کرونا در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی این استان بستری و در حال درمان هستند.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: کرونا در ایران کرونا درلرستان خرداد ۱۴۰۱

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۰۸۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بر اساس آمار سازمان ثبت احوال؛ سال گذشته مردان بیشتر فوت کردند

در سال ۱۴۰۲ مردان ۵۵/۶ درصد و زنان ۴۴/۴ درصد از ثبت فوت‌ها را به خود اختصاص داده‌اند که این میزان در مدت مشابه سال قبل  برابر ۵۶/۶ درصد برای مردان و ۴۳/۴ درصد برای زنان بوده است.

همچنین آمارهای ثبت شده در سازمان ثبت احوال کشور نشان می‌دهد در مقابل هر ۱۳۰ مرد فوت شده، ۱۰۰ زن فوت شده‌اند.

بر اساس این گزارش در سال ۱۴۰۲ تعداد ۴۴۲ هزار و ۲۱۳ رویداد فوت به ثبت رسیده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل با تعداد  ۴۱۸ هزار و ۷۴۱  رویداد فوت ثبت شده، ۵/۶ درصد افزایش داشته است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

دیگر خبرها

  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۹ ارديبهشت
  • از آمار فروش هفته گذشته چه می‌دانید؟/ پرفروش‌ترین اثر غیرکمدی
  • تحقق ۶۰ هزار میلیارد ریال اعتبار برای چهارمحال و بختیاری
  • ویدیو/ ۵۰ هزار خودکشی در یک سال!
  • آمار مرگ و میر در سال گذشته
  • اختصاص ۱۵ همت برای ۲۶ پروژه‌ پیشران معاونت علمی
  • آخرین آمار تصادفات منجر به فوت در سال گذشته
  • بر اساس آمار سازمان ثبت احوال؛ سال گذشته مردان بیشتر فوت کردند
  • جدیدترین قیمت رمزازها در جهان : ۸ ارديبهشت
  • رسیدگی به ۳ هزار پرونده موضوع ماده ۴۷۷