Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-29@11:18:35 GMT

ادارات ۱۶ شهر خورستان فردا تعطیل است

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۷۰۹۰۷

ادارات ۱۶ شهر خورستان فردا تعطیل است

ایسنا/خوزستان از سوی استانداری خوزستان و به علت پیش بینی وقوع دمای ۴۹ درجه و بالاتر، ادارات چند شهر خوزستان در روز دوشنبه ۳۰ ام خردادماه تعطیل شدند.

پیرو هشدار سطح نارنجی اداره‌کل هواشناسی خوزستان، مبنی بر افزایش دما و رطوبت و وقوع دماهای بالای ۴۹ درجه و بالاتر همراه با پدیده شرجی در برخی مناطق استان از شنبه تا دوشنبه (۲۸ تا ۳۰ خردادماه) و احتمال وقوع دمای ۵۰ درجه و بالاتر در ۱۶ شهرستان استان در روز دوشنبه ۳۰ خردادماه و درخواست شرکت برق منطقه‌ای برای تعطیلی مشاغل اداری جهت پایداری شبکه موارد زیر جهت اجرا ابلاغ شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا به نقل از استانداری خوزستان، ادارات و دستگاه‌های اجرایی شهرستان‌های اهواز، حمیدیه، باوی، کارون، آبادان، خرمشهر، شادگان، شوش، دزفول، شوشتر، اندیمشک، گتوند، امیدیه، آغاجاری، رامشیر و کرخه روز دوشنبه ۳۰ خردادماه تعطیل است.

تعطیلی مذکور شامل مراکز امدادی، درمانی، بهداشتی، اورژانس ۱۱۵، آتش‌نشانی‌ها، بیمارستان‌ها، بخش‌های عملیاتی دارای نوبت کاری و خدمات شهری شهرداری نیست.

امتحانات مدارس، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی شهرستان‌های مذکور در تاریخ اعلام شده بدون تغییر و براساس برنامه زمان‌بندی اعلام شده توسط مراکز مربوطه برگزار خواهد شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۰۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشگاهیان خورستان از اعتراضات دانشجویان آمریکا

دریافت 15 MB

به گزارش خبرنگار مهر، جمعی از دانشجویان و استادان دانشگاه شهید چمران اهواز با تجمع مقابل در این دانشگاه حمایت خود را از اعتراضات دانشجویان و استادان آزادی خواه آمریکایی علیه رژیم صهیونیستی در غزه را اعلام کردند.

فیلم‌؛ سید خلیل موسوی

کد خبر 6090160

دیگر خبرها

  • پیش‌بینی آب و هوای اصفهان در ۲۴ ساعت آینده؛ امروز دوشنبه ۱۰ اردیبهشت
  • تحویل گندم به مراکز سرپوشیده خوزستان با توجه با بارندگی‌ها
  • هشدار نارنجی هواشناسی برای کرمانشاه
  • هشدار هواشناسی خوزستان درباره وقوع گرد و خاک
  • چهارشنبه اوج فعالیت سامانه بارشی درکرمانشاه/دمای هوا کاهش می‌یابد
  • صدور هشدار زرد وقوع گردوخاک در خوزستان
  • همه ادارات شهرستان دشتی باید کتابخانه داشته باشند
  • هشدار قرمز هواشناسی به کشاورزان؛ بارش موج‌های رگباری شدید از فردا
  • حمایت دانشگاهیان خورستان از اعتراضات دانشجویان آمریکا
  • پیش‌بینی آب و هوای تهران طی روزهای آینده