Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالناصر همتی در کانال تلگرامی خود نوشت: یکسال از انتخابات ۱۴۰۰ ریاست جمهوری باتمام فراز ونشیب های آن گذشت. انتخابات سال پیش درشرایطی پایان یافت که بسیاری از هموطنان به هر دلیل پای صندوق رأی نیامدند و یا آرای خود را به عنوان اعتراض به صندوق رأی سپردند و بر اساس آنچه اعلام شد، نزدیک ۱۰ درصد مشارکت کنندگان نیز به حقیر اعتماد کرده و رأی خود را به اینجانب دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در جریان رقابت های انتخاباتی و فرصت محدود سه هفته ای، سعی کردم شرایط بحرانی اقتصاد کشور را که عمدتاً نتیجه دو عامل مهم حکمرانی نادرست اقتصادی و تداوم تحریم ها بود، تشریح و ضرورت رفع هرچه سریعتر موانع برای نیل به رشد و توسعه اقتصادی را نشان دهم و برخلاف رقبا، تلاشی برای دادن وعده های ناشدنی نداشتم و حتی آنها را هم از دادن وعدهای ناشدنی برحذر داشتم. گفتم نباید اجازه دهیم فرصتهای بین المللی که به روی کشور گشوده شده است، با سوء تدبیر در حوزه اقتصاد و دیپلماسی، به سادگی از دست برود. هر چند متأسفانه در ده ماه گذشته تا حدی این فرصتها از دست رفت.

من و همراهانم و تمام کسانی که حقیر را لایق دانسته و به من رأی دادند به مسؤلیت تاریخی خود عمل کردیم و با ایران دوستانه ترین نیت ها، در نا امیدی سعی کردیم امید بسازیم. در طول یکسال گذشته نیز طبق عهدی که با رأی دهندگان بسته بودم، در حد امکان، درسایه بایکوت کامل صداوسیما وتخریب سنگین رسانه های دولتی ، تلاش کردم مطالبات آنها را مطرح کرده و با روشنگری، نقدها و پیشنهادهای لازم برای اصلاح امور خصوصاً در بعد اقتصادی ارائه دهم.

تجربه نزدیک به یکسال اداره کشور با نگاه و رویکرد دولت سیزدهم تفاوت معنادار در راهبری رفع تحریم ها، مهار تورم ، افزایش انضباط مالی وکاهش فروبستگی های حوزه فرهنگ و فضای مجازی، را آشکار ساخت. این تفاوت معنادار نه فقط درانتخاب رئیس جمهور ، در مورد انتخاب وزراء هم آشکار شده است.

در پایان لازم میدانم مجدداً از جوانانی که بی مزد ومنت در مدت سه هفته شبانه روز من را یاری کردند، همچنین از زنانی که با امید به آن پویش نگریستند تشکر نمایم. از تمام بزرگانی که در آن روزها به خاطر ایران بهتر از آبرو و اعتبار خود مایه گذاشتند و تلاش کردند روزنه موجود بسته نشود، سپاسگزارم.

تماشاخانه ببینید| جدال دو مرغ بهشتی قرمز نر برای جلب توجه یک ماده؛ آن‌ها حسابی می‌رقصند اما داستان شکل دیگری تمام می‌شود فشار به سازمان محیط زیست برای پتروشیمی میانکاله تازگی ندارد/ «مخالفت می‌‌کردیم اما از مسیر دیگری می‌رفتند و فشار سیاسی می‌آوردند/ همین رفتارها باعث شد از سازمان محیط زیست بروم» (فیلم) فیلم های دیگر

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۱۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیه به تلاش برای توقف جنگ وحشیانه علیه غزه ادامه می دهد

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ وزیر امور خارجه ترکیه اعلام کرد ظلم‌هایی که به فلسطینیان می‌شود به خاطر اقدامات نژادپرستانه صهیونیست‌ها است.
وزیر امور خارجه ترکیه گفت: جامعه بین المللی باید کشور مستقل فلسطینی را بر اساس قوانین بین المللی به رسمیت بشناسد. ما به همکاری با جامعه بین المللی برای به رسمیت شناختن کشور فلسطین ادامه می‌دهیم. ما به تلاش‌ها برای توقف جنگ بسیار وحشیانه علیه غزه ادامه می‌دهیم.  

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نشست هم‌اندیشی امیرعبداللهیان با مدیران عامل رسانه‌های کشور
  • پوستکوعلو: باید خیلی چیزها را اصلاح کنیم؛ تاوان ضعف دفاعی‌مان را پرداختیم
  • واکنش همتی به برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران/ دنبال اصلاح شیوه حکمرانی باشید
  • برگزاری اولین حراج اوراق مالی اسلامی دولتی در سال ۱۴۰۳
  • جزییات برگزاری اولین حراج اوراق مالی اسلامی دولتی در سال ۱۴۰۳
  • مافیای خودرو تلاش می‌کند مانع ورود خودرو‌های برقی به کشور شود
  • دولتی‌ها به جای رقابت، نظارت کنند
  • فرصت‌های سرمایه‌گذاری و توانمندی‌های اقتصادی استان یزد در نمایشگاه ایران اکسپو ارائه می‌شود
  • ۱۶ میلیارد یورو تعهد ارزی ایفا نشده در کدام سیاه چاله اقتصادی مخفی بود؟
  • ترکیه به تلاش برای توقف جنگ وحشیانه علیه غزه ادامه می دهد