Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مسئول واحد فیلم حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد گفت: تصویر برداری مستند «ایل مه» در دهستان زیلایی شهرستان بویراحمد آغاز شده است.

اکبر آئین افزود: ایل مَه روایتگر زندگی دختر عشایری است که فعالیت‌های فرهنگی و خیرخواهانه انجام می‌دهد که در حوزه هنری و صدا و سیمای استان کهگیلویه و بویراحمد تهیه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئول واحد فیلم حوزه هنری با اشاره به عوامل مستند کوتاه ایل مَه تصریح کرد: این مستند با پژوهشگری و کارگردانی نسیم سهیلی، تهیه کنندگی مریم حسن زاده، تصویربرداری حسین سالاری، تصویر برداری هوایی امیر غلامیان، صدابرداری سعید کریمی، عکاسی بهسا صابری، مدیر تولیدی لهراسب خسرو نژادی و حمل و نقل ابراهیم مسعودیان کلید خورده است.

کد خبر 5518178

منبع: مهر

کلیدواژه: حوزه هنری کهگیلویه و بویراحمد سینمای مستند فیلمسازی بوشهر کرمانشاه خراسان رضوی خطبه های نماز جمعه مشهد سفر استانی کشاورزی آمار کرونا اردبیل سیدابراهیم رئیسی ویروس کرونا اصفهان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۱۱۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستند کوتاه ایرانی «با قید محرمانگی» در اوبرهاوزن آلمان

به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، «با قید محرمانگی» درباره زنان یک روستاست که به نهادهای دولتی نامه‌ای محرمانه نوشته‌اند. شروین وحدت و پیام عزیزی تهیه کنندگی و کارگردانی مشترک این کار را به عهده داشته‌اند. بعد از «فیلم خانه سیاه است»، ساخته فروغ فرخزاد، که دوره یازدهم این جشنواره نمایش داده شد و جایزه اصلی را نیز دریافت کرد، با قید محرمانگی تنها فیلم ایرانی است که به اوبرهاوزن راه یافته است.

گفتنی است که فستیوال اوبرهاوزن یکی از قدیمی‌ترین و معتبرترین جشنواره‌های فیلم کوتاه در دنیاست که هر ساله از یکم تا ششم می ( 12 تا 17 اردیبهشت) برگزار می‌شود و برنده جایزه بزرگ این جشنواره به رقابت‌های آکادمی اسکار معرفی خواهد شد.

عوامل « با قید محرمانگی» عبارتند از:

تهیه کننده و کارگردان: شروین وحدت، پیام عزیزی، تدوین: محسن ظهرابی، فیلمبردار: کیوان ایمانی، موسیقی: احسان آنالویی، صداگذار: سامان شهامت و بهزاد مهدی‌زاده، اصلاح رنگ و نور: رضا تیموری، صدابردار: شروین وحدت،  مدیر روابط‌عمومی: سعید اسلام‌زاده، طراح پوستر: متین خیبلی، دستیارکارگردان: رضا عزیزی، مدیر تولید: مهرسام حق‌جو، عکاس: کیوان ایمانی، پخش بین‌الملل: نشاط باقری

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۷۲۱آموزش دهنده در حوزه سوادآموزی کهگیلویه و بویراحمد فعالیت دارند
  • اعلام اسامی راه‌یافتگان پیچینگ ملی مستند کوتاه انجمن سینمای جوان
  • اعلام اسامی راه‌یافتگان پیچینگ ملی مستند کوتاه انجمن سینمای جوانان ایران
  • اعلام اسامی راه یافتگان پیچینگ ملی مستند کوتاه
  • کهگیلویه و بویراحمد در جایگاه دوم جوجه‌ریزی کشور
  • پایان رنج بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز عشایر/ حوزه‌های امتحان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • پایان رنج بیش از ۱۰۰ دانش‌آموز عشایری/ حوزه‌های امتحان کهگیلویه و بویراحمد افزایش یافت
  • مستند کوتاه ایرانی «با قید محرمانگی» در اوبرهاوزن آلمان
  • گچساران و باشت رکورددار بارش باران در کهگیلویه و بویراحمد
  • شدت و حجم باورنکردنی باران در کهگیلویه‌وبویراحمد | ویدئو