Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام علی قاسمی با اشاره به اعلام برنامه هفتگی مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت از ۲۸ خرداد تا ۳ تیرماه گفت: مراسم حرم مطهر هر روز شامل نیایش صبحگاهی همراه با سخنرانی، مراسم سخنرانی قبل از اذان ظهر، قرائت زیارت نامه حضرت معصومه (س) بعد از نماز عصر، مراسم سخنرانی قبل از اذان مغرب و مراسم سخنرانی بعد از نماز عشا خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر روابط عمومی و تبلیغات حرم کریمه اهل‌بیت (س) گفت: سخنرانان مراسم قبل از ظهر از شنبه تا دوشنبه حجت الاسلام والمسلمین سیدمحسن پنج‌تنیان، از سه شنبه تا پنجشنبه حجت الاسلام والمسلمین سیدمجتبی حیدری و جمعه حجت الاسلام والمسلمین علی حیدری خواهد بود.

حجت الاسلام قاسمی با اشاره به اینکه مراسم قبل از مغرب نیز از شنبه تا دوشنبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حسین شهامت دنبال می‌شود،گفت: سه شنبه و چهارشنبه با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین ابوالفضل صابری اراکی، پنجشنبه در قالب محفل انس با قرآن با قرائت جواد فروغی و علم خواه و سخنرانی حجت الاسلام مشرف و جمعه در قالب برنامه زمزم مهدویت با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین اباذری برگزار خواهد شد.

حجت الاسلام قاسمی گفت: مراسم شب‌های حرم مطهر بانوی کرامت نیز از شنبه تا جمعه به ترتیب با سخنرانی حجج اسلام والمسلمین رفیعی، فرحزاد، هدایت، پناهیان، مؤمنی، جوادی و همتی برگزار می‌شود.

مدیر روابط عمومی و تبلیغات حرم کریمه اهل‌بیت (س) با بیان اینکه در هفته پیش رو سه شنبه شب دعای توسل با حضور مداحان هیأت جانبازان استان قم قرائت می‌شود،گفت: پنجشنبه بعد از نماز صبح قرائت زیارت عاشورا با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین سید حسین مؤمنی و مداحی سیدعلی حسینی نژاد، پنجشنبه شب قرائت دعای کمیل با صدای حجت الاسلام خورشیدی و قرائت زیارت جامعه کبیره با صدای حجت الاسلام شهیدی و جمعه صبح مراسم صبحگاهی با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین عصاری و قرائت دعای ندبه با مداحی سیدجواد میرجعفری برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: حرم حضرت معصومه مراسم سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین حرم مطهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۱۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رییس کل دادگستری قزوین منصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضائیه در حکمی حجت‌الاسلام والمسلمین علی مصطفوی‌نیا را به سِمت ریاست کل دادگستری استان قزوین و ریاست شعبه اول دادگاه تجدیدنظر این استان منصوب کرد.

کد خبر 6091211

دیگر خبرها

  • رییس کل دادگستری قزوین منصوب شد
  • تعطیلی که به معضل مملکت بدل شد | پنجشنبه یا شنبه؛ بالاخره کدام؟
  • ویژه‌برنامه‌های دهه کرامت در استان فارس اعلام شد
  • پنجشنبه یا شنبه؛ کدامیک آخر هفته تعطیل می‌شود؟
  • اعلام مراسم و محافل حرم مطهر بانوی کرامت در هفته جاری‌
  • بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در جلسات هفته جاری مجلس
  • پیش‌بینی جوی نسبتاً پایدار و آرام برای کرمان در هفته جاری
  • اصرار شنبه‌ای‌ها و مقاومت پنجشنبه‌ای‌ها
  • هر صبح و شام در آستانه مقدسه رضوی قرآن تلاوت نمایند / نگاهی به شواهد تاریخی درباره پیشینه قرائت قرآن در حرم مطهر امام رضا(ع)
  • ‏‬زورآزمایی «شنبه» و «پنجشنبه» بر سر تعطیلی