Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، عباس حسامی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: مشترکان بخش کشاورزی در حوزه‌ شهرستان‌های تبریز، آذرشهر و اسکو می‌توانند با عقد تفاهم‌نامه همکاری با مدیریت توزیع برق شهرستان خود از برق رایگان برخوردار شوند.

حسامی ادامه داد: این مشترکان با عقدتفاهم نامه همکاری با شرکت و تعدیل بار مصرفی خود در ۵ ساعت اوج مصرف، از ۱۹ ساعت برق رایگان در روز برخوردار شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: استفاده ۱۹ ساعته از برق رایگان در ساعات غیرپیک از نظر اقتصادی مشوق بسیار خوبی برای مشترکان کشاورزی است و این مشترکان می‌توانند به‌راحتی با جابه‌جایی ساعت مصرف خود پاداش همکاری دریافت کنند و امید است کشاورزان با درنظر گرفتن شرایط دشوار صنعت برق برای تأمین برق کشور در فصل تابستان همکاری لازم را با شرکت توزیع نیروی برق تبریز داشته باشند.

شرکت توانیر با صدور اطلاعیه‌ای از رایگان شدن برق کشاورزان همکار در مدیریت مصرف برق خبر داد. در این اطلاعیه آمده است: به منظور قدردانی و جبران زحمات و همکاری کشاورزان در مدیریت مصرف برق فصل تابستان امسال، امکان بهره‌مندی مشترکان کشاورزی از برق رایگان در صورت همکاری با صنعت برق فراهم شده است.

شرایط در نظر گرفته شده به گونه‌ای است که همه کشاورزان می‌توانند با عدم استفاده از برق چاه‌های کشاورزی به مدت ۵ ساعت در بازه زمانی ۱۱ تا ۱۸ (که در تفاهم‌نامه همکاری درج می‌شود) و انتقال زمان آبیاری به ساعات دیگر، از برق رایگان در مابقی ساعات شبانه‌روز استفاده کنند.

عدم آبیاری در ساعات گرم روز، یکی از اصول علمی کشاورزی نیز محسوب می‌شود چرا که در این ساعات به دلیل گرمای هوا و تبخیر بسیار آب، ضمن اتلاف منابع آب و انرژی، باعث آسیب به گیاهان نیز می‌شود. از این رو کشاورزان محترم می‌توانند از طریق تماس با شماره تلفن ۱۲۱ و کسب اطلاعات بیشتر، ضمن انعقاد تفاهم‌نامه همکاری و رعایت شرایط تفاهم‌نامه، از برق رایگان در ماه‌های خرداد تا شهریور بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: مديرعامل شركت توزيع نيروی برق تبریز مشترکان برق تبریز آذرشهر چاه های کشاورزی برق رایگان زمان ابیاری تفاهم نامه همکاری برق رایگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۱۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تولید بیش از ۶۰ هزار تن گندم در کنگاور

محمد خزایی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کنگاور با اشاره به اینکه سطح زیر کشت گندم شهرستان کنگاور ۱۵ هزار هکتار است، گفت : با توجه به بارش‌های مناسبی که در سال زراعی جاری داشته‌ایم عملکرد مناسبی را از مزارع شاهد هستیم.

وی خاطرنشان کرد: پیش‌بینی می‌کنیم در سال زراعی جاری تولید گندم از مرز ۶۱ هزار تن عبور کند که در صورت تحقق این امر این میزان تولید گندم در شهرستان در چند سال اخیر کم سابقه خواهد بود.

او به کشاورزان توصیه کرد؛ جهت رسیدن به این هدف با مشورت کارشناسان مراکز جهاد کشاورزی نسبت به سمپاشی با سن گندم و زنگ زرد گندم اقدام نمایند.

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان کنگاور افزود: کمیته برداشت محصولات کشاورزی در وقت مناسب تشکیل شده و تمهیدات لازم در خصوص برداشت غلات انجام خواهد شد.

خزایی از کشاورزان شهرستان خواست مراقب حوادث احتمالی بویژه آتش سوزی در سطح مزارع و مراتع شهرستان باشند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • قرعه کشی زمان پخش برنامه‌های انتخاباتی نامزد‌ها در شبکه شهند
  • عدم پرداخت خسارت کشاورزان زرندی از سال ۱۴۰۱
  • تفاهم‌نامه‌های همکاری اقتصادی میان اتاق تبریز و فدراسیون اتاق‌های سوریه
  • امضاء تفاهم‌نامه همکاری بین کردستان با اتاق‌های مشترک ایران و چهار کشور خارجی
  • کشت گل محمدی در ۶۰۰ هکتار اراضی کشاورزی کاشان
  • تولید بیش از ۶۰ هزار تن گندم در کنگاور
  • توزیع روزانه ۱۰۰۰ تن کود کشاورزی در مازندران
  • خرید بیش از ۲۱ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان
  • ثبت نام ۲۴ هزار مادر دارای سه فرزند در طرح بیمه رایگان
  • ثبت نام بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری تمدید شد