Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجمع انتخاباتی فدراسیون سوارکاری روز ۲۱ خرداد با حضور ۳ نامزد‌ (مسعود خلیلی، محمد اسد مسجدی و محمد کاظمیان) در سالن جلسات کمیته ملی المپیک برگزار شد. این انتخابات در حالی برگزار شد که هیچ نماینده‌ای از وزارت ورزش و جوانان در مجمع انتخاباتی این فدراسیون حضور نداشت و در پایان مسعود خلیلی با کسب ۴۵ رای برای ۴ سال دیگر ریاست این فدراسیون را بر عهده گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مجمع با حواشی زیادی روبه رو بود به طوری که محمد اسد مسجدی و محمد کاظمیان ۲ نامزد‌ ریاست فدراسیون سوارکاری نسبت به اطلاع‌رسانی نکردن به موقع مبنی بر تایید صلاحیتشان و دریافت دعوتنامه حضور در مجمع به وزارت ورزش و جوانان، اعتراض کرده و خواستار لغو مجمع شده بودند. این انتخابات در نهایت برگزار شد و محمد اسد مسجدی و محمد کاظمیان به دلیل اعتراض به نحوه تایید صلاحیت شده‌ها از حضور در انتخابات انصراف دادند.

با توجه به حواشی به وجود آمده درباره مجمع انتخاباتی فدراسیون سوارکاری، عده‌ای از جامعه سوارکاری کشور شامل اسب‌داران، باشگاه‌داران، تولیدکنندگان و مالکان اسب، شرکت‌کنندگان در اسب‌دوانی و علاقه‌مندان به اسب ملی کشور نسبت به برگزاری انتخابات پرحاشیه فدراسیون سوارکاری امروز صبح مقابل وزارت ورزش و جوانان تجمع کردند. علت این تجمع از سوی معترضان، رعایت نکردن عدالت انتخاباتی برای تمامی نامزد‌ها در مجمع انتخاباتی فدراسیون سوارکاری، رسیدگی به تخلفات احتمالی این فدراسیون در طول ۸ سال گذشته، به نتیجه رسیدن تحقیق و تفحص از عملکرد فدراسیون سوارکاری از سوی مجلس شورای اسلامی و رسیدگی به عملکرد رییس فدراسیون سوارکاری عنوان شده بود.

بیشتر بخوانید

انتخابات پر حاشیه فدراسیون سوارکاری / خلیلی ابقا شد

 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی اسب سواری سوارکاری وزارت ورزش و جوانان فدراسیون سوارکاری مجمع انتخاباتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۱۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند

محسن رضوانی با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان انتخاب شد و فرید فتاحیان بعنوان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا باقی ماند.

به گزارش ایسنا، مجمع انتخاباتی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا عصر امروز (جمعه) با حضور اعضا در کشور تایلند برگزار شد که با رایزنی‌های صورت گرفته از سوی مسئولان فدراسیون شنا، در این انتخابات دو کرسی مهم و ارزشمند توسط نمایندگان ایران کسب شد.

محسن رضوانی رئیس فدراسیون شنا با رای اعضا مجمع بعنوان عضو هیات رئیسه فدراسیون ورزش‌های آبی جهان انتخاب شد و فرید فتاحیان مدیر روابط بین الملل کمیته ملی المپیک به عنوان مدیر اجرایی کنفدراسیون ورزش‌های آبی آسیا باقی ماند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • حضور وزیر ورزش و جوانان در مراسم نخستین سالگرد درگذشت صفارزاده
  • جلسه هیات رئیسه فدراسیون دوومیدانی تشکیل شد
  • محتمل‌ترین زمان برای برگزاری انتخابات فدراسیون دوومیدانی
  • مجوز برگزاری مجمع انتخاباتی دوومیدانی صادر شد
  • تایید صلاحیت ۶ کاندیدای ریاست فدراسیون ورزش‌های رزمی
  • تکلیف کمیسیون‌های فدراسیون دوومیدانی مشخص شد
  • حضور منتخبان جامعه جوانان ورزشی در مناطق عملیاتی جنوب
  • ژیمناستیک ایران، آماده خروج از دوران برزخ
  • تائید ۶ کاندیدا برای حضور در انتخابات فدراسیون ورزش‌های رزمی