Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز از برگزاری جشنواره فرهنگی و هنری "چشمه خورشید" خبر داد.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، سعید جابری انصاری اظهار کرد: :به دنبال اکران فیلم موهن به ساحت مقدس امام الرئوف، علی ابن موسی الرضا(ع)، سلسله اقدامات مهم و موثری از سوی مسئولین و متولیان امر صورت گرفته و درحال اجرا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در بعد ایجابی نیز برنامه های شایانی از سوی دستگاه ها و فعالان فرهنگی مذهبی در مقابله با این اقدام سخیف صورت گرفته است که از جمله این اقدام ها می‌توان به برگزاری برنامه های متنوع و متعددی که به مناسبت دهه مبارک کرامت برگزار شد اشاره کرد.

جابری انصاری ادامه داد: اداره کل البر نیز این توفیق را داشت تا با اجرای سلسله برنامه های متنوعی همچون برگزاری نشست های ادبی، جلسات شعر خوانی و راه اندازی پویش اجتماعی "هرخانه-یک حرم" تولی خود نسبت به ساحت مقدس و نورانی امام مهربانی ها و تبری خود از این واقعه موهن را اعلام کند.

این مسئول فرهنگی تصریح کرد: در راستای تبیین ابعاد شخصیتی و معرفتی امام علی ابن موسی الرضا (ع) بیش از پیش لزوم اهتمام بیشتر مسئولین و فعالان فرهنگی-هنری و مذهبی احساس می شود از همین رو در نظر داریم تا با همکاری و هم افزایی دستگاه ها و مشارکت فعالان فرهنگی و هنری و مذهبی سلسله برنامه هایی را در قالب یک جشنواره "چشمه خورشید" بصورت متمرکز و در گستره منطقه ای و بین استانی برگزار نماییم.

 سرپرست اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز در ادامه گفت: خوشبختانه مجموعه های فرهنگی و مذهبیِ خوبی  همچون شهرداری ها و حوزه هنری و دبیرخانه جشنواره بین‌المللی امام‌رضا (ع) و خیل عظیم عاشقان ثامن الحجج(ع) ظرفیتهای بالا و متنوعی دارند که تجمیع و هم افزائی این استعدادها می‌تواند اقدامات و برنامه های شایسته ای را در این خصوص رقم بزند تا بتوانیم بر اساس نیازها و استعداد های فرهنگی - هنری استان و در رشته های مختلف و متنوع،  با بهره‌گیری از تکنیک ها و روش های متعدد، نسبت به معرفی و انتقالِ هرچه بیشترِ معارف و فضائل رضوی همت گماریم و به دنبال آن، عموم شهروندان البرزی و هم میهنان عزیز، از چشمه سارِ زلالِ معارفِ اهل بیت (ع) بهره‌مند و سیراب شوند.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: البرز امام رضا ع جشنواره فرهنگی و هنری چشمه خورشید

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۱۲۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت شهادت امام صادق(ع) در ارومیه

ایسنا/آذربایجان غربی مراسم عزاداری خیابانی در سوگ امام صادق (ع) با حضور اقشار مختلف مردم از صبح امروز در ارومیه برگزار شد.

همزمان با ایام سوگواری و سالروز شهادت ششمین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت، حضرت امام جعفر صادق (ع) مراسم‌های عزاداری در سراسر آذربایجان غربی توسط هیئت‌های مذهبی و تشکل‌های دینی برگزار می شود.‌

مردم مؤمن و ولایتمدار و متدین ارومیه علاوه بر حضور در مساجد، تکایا، حسینیه‌ها و اماکن مذهبی، امروز در خیابان امام خمینی ارومیه در سوگ صادق آل محمد (ع) به عزاداری پرداختند و ارادت خود را به خاندان اهل‌ بیت (ع) ابراز داشتند.

مراسم سنتی عزاداری با چوب (شاخسی) نیز توسط هیئتی دیگر با حضور اقشار مختلف از جوانان و پیران دوستدار اهل بیت در خیابان عطایی ارومیه برگزارشد. 

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کرمان، زیرسایه خورشید/ اجرای ۵۰۰ برنامه فرهنگی ویژه دهه کرامت در پایتخت مقاومت اسلامی
  • ضرورت برگزاری تورهای گردشگری مذهبی در آذربایجان شرقی
  • افتتاح نمایشگاه عکس وعده صادق در کوهدشت
  • سمنان دهه کرامت میزبان خادمان رضوی با اجرای ۱۰۰ عنوان برنامه است
  • جشنواره ملی اشکواره حسینی به دور هفتم رسید
  • تقویت مکتب اهل‌بیت(ع) با اجرای مناسب برنامه‌های مذهبی
  • یاسوج میزبان هشتمین جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران زمین
  • برگزاری هفتمین جشنواره ملی اشکواره حسینی در مازندران
  • برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت سالروز شهادت امام صادق (ع) در ارومیه
  • برگزاری مراسم عزاداری به مناسبت شهادت امام صادق(ع) در ارومیه