Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خراسان جنوبی کرد: هر چه وفاق و همدلی در ارکان مختلف بیشتر باشد، توفیقات در جذب اعتبارات ملی و استانی نیز بیشتر خواهد شد.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا از خراسان جنوبی؛ دکتر قناعت با تأکید بر این مطلب در جلسه دیدار امام جمعه، فرماندار، شهردار و جمعی از معتمدین شهرستان فردوس خاطرنشان کرد: در سایه همدلی و اتحاد، مشکلات منطقه بهتر و سریع تر مرتفع می شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به مصوبات نخستین سفر شهرستانی خود به فردوس، تصریح نمود: فردوس، مقصد سومین سفر شهرستانی بود.
به گفته وی؛ این سفر برای رفع مشکلات شهرستان فردوس، ۱۲ مصوبه به همراه داشت که به گزارش آقای فرماندار، ۱۰ مورد آن به نتیجه رسیده و ۲ مورد در دست پیگیری است.
استاندار به مطالبات مردمی در شهرستان فردوس اشاره کرد و اظهار داشت: بخشی از ان مطالبات در سفرهای بعدی که به صورت رسمی یا موردی صورت خواهد گرفت، در دستور کار قرار می گیرد و برای رفع آنها برنامه ریزی خواهیم کرد.
قناعت با ذکر این نکته که از مشکل کارخانه آرد شهرستان مطلع است و برای کمک به رونق تولید در این واحد پیگیری هایی هم شده، اظهار داشت: تخصیص مبلغ ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به این واحد تولیدی از جمله اقدامات انجام شده است.
وی ادامه داد: کارخانه های آرد استان، یک سوم ظرفیت کار می کنند و لذا باید برای رونق بیشتر در این واحدها، کمک کنیم و اجازه ندهیم به خاطر این تحولات جهانی و ملی، زمین بخورند.
استاندار، جهادی بودن مدیران و کارکردن با جدیت آنها برای رفع مشکلات و اتمام پروژه های نیمه تمام را که به عنوان مطالبات مردمی در جلسه مطرح شد، بجا عنوان کرد و گفت: وظیفه ما این است که جز نوکری برای مردم را در دستور کار نداشته باشیم.
قناعت متذکر شد: وقتی رئیس دولت و اولین فرد قوه مجریه ، تمام وقت خود را برای مردم هزینه می کند، به دل جامعه می رود و به صورت رودررو و در کنار مردم، مسایل را پیگیری می کند، ما هم به عنوان نمایندگان این دولت، تکلیفی جز این نداریم که دغدغه رفع مشکلات مردم را داشته باشیم.
وی تأکید کرد: رئیس جمهور از جنس مردم است و جز خدمت به مردم، هدفی ندارد.
استاندار با اشاره به مشکلاتی که دولت سیزدهم با آنها دست و پنجه نرم می کند، اظهار داشت: مهمترین اقدام دولت، اجرای طرح مردمی سازی یارانه ها و رفع مشکلات اقتصادی کشور است ، موضوعی که دولت های قبل با اذعان به اهمیت آن، جرأت ورود به آن را نداشتند.
قناعت متذکر شد: تکیه دولت برای رفع مشکلات به توانمندی ها، استعدادها و ظرفیت های داخلی است.
شایان ذکر است: در این جلسه به برخی از ظرفیت های شهرستان فردوس از جمله معدن با ذخیره ۱۰ میلیون تن مس، کارخانه منیزیم به عنوان تنها واحد فرآوری ایران و خاورمیانه، قنات بلده و ...اشاره شد و موضوع تکمیل مجتمع آبرسانی عشایر، شبکه جمع آوری و تصفیه خانه فاضلاب و ...

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اعتبارات ملی شهرستان فردوس رفع مشکلات برای رفع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۱۲۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرایش کودکان به فضای مجازی نتیجه نبود امکانت در جنوب کشور+فیلم

حیدریان فر گفت:دنیای مجازی به دنبال یکسان سازی فرهنگ هاست که متاسفانه باعث از بین رفتن بخشی زیادی از بافت فرهنگی و قومیتی میشود.

حیدریان فر مشاور و استاد دانشگاه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو _ زهره عرب زاده در رابطه با چالش‌های نوجوانان در شهر‌های جنوبی کشور اظهار داشت: متاسفانه در جنوب کشور به دلیل بدی آب و هوا والدین بیشتر ساعت‌های روز را با فرزندان خود در خانه سپری میکنند و فضای مناسب برای بازی را ندارند و همین مسئله باعث میشود که کودکان و نوجوانان بیشتر زمان خود را با فضای مجازی پر کنند.

متاسفانه دنیای مجازی هم نمایانگر دنیای پر زرق و برقیست که با دنیای واقعی تفاوت زیادی دارد و کودکان و نوجوانان هم به انداره بزرگسالان توانایی درک این موضوع را ندارند.

وی افزود: دنیای مجازی به دنبال یکسان سازی فرهنگ هاست که متاسفانه باعث از بین رفتن بخشی زیادی از بافت فرهنگی و قومیتی میشود.

حیدریان فر ادامه داد: بهترین راه حل ایجاد فضای بیشتر برای بازی و فعالیت کودکان و نوجوانان است. فضا‌های سرپوشیده‌ای که به دور از گرما و آلودگی باشند که بچه‌ها بتوانند مقداری از زمان خود را به فعالیت در مکان‌های مناسب بپردازند.

حیدریان فر با اشاره به دوزبانه بودن کودکان در شهر‌های جنوبی کشور هم گفت که این امر میتواند بر کیفیت یادگیری و تعامل کودکان تاثیر بگذارد که بهترین راه حل همگام و هماهنگ بودن محتوای آموزشی با فرهنگ آن قومیت باشد.

دیگر خبرها

  • اتفاقی که بعد از نوشیدن هر روز چای در بدن می‌افتد
  • گرایش کودکان به فضای مجازی نتیجه نبود امکانات در جنوب کشور+فیلم
  • گرایش کودکان به فضای مجازی نتیجه نبود امکانت در جنوب کشور+فیلم
  • داغ مستاجرها تازه می شود؛ اجاره هایی که چند برابر می شود/ طنز حق مسکن ۹۰۰ تومانی کارگران!
  • بستر واگذاری امور به مردم فراهم شود
  • دغدغه مردم زیرکوه در خصوص تخریب قنوات و جاده‌ها ویژه پیگیری می‌شود
  • آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبود‌های عشایر
  • آمادگی بسیج سازندگی برای برطرف کردن مشکلات و کمبودهای عشایر
  • فهرست وفاق برای دور دوم مجلس شورای اسلامی در تهران مشخص شد
  • مدیران شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات استانی و ملی باشند