Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-05@21:50:24 GMT

دستگیری شرور سابقه دار و سارق مامور نما در زهک

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۷۱۲۸۸

دستگیری شرور سابقه دار و سارق مامور نما در زهک

 حمید نوری امروز در گفت و گو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار کرد: درراستای تدابیر امنیتی و برقراری نظم و امنیت عمومی و پیشگیری از تحرکات افراد شرور و اراذل و اوباش در سطح شهرستان،مبنی بر ایجاد درگیری مسلحانه و ایجاد رعب و وحشت و اخلال درنظم عمومی، موضوع بصورت ویژه مورد رصد ماموران پلیس امنیت عمومی شهرستان قرارگرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: پس از هماهنگی با مقام قضائی،با استفاده از شگردهای پلیسی دریک اقدام غافلگیرانه توسط مامورین پلیس امنیت عمومی شهرستان ،این شرور دستگیر و جهت رسیدگی به جرایم و اتهامات وارده تحویل مقام قضایی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان زهک افزود: متهم به اتهام تیراندازی به سمت افراد عادی و منجر به جرح شهروندان و اخلال در نظم عمومی و ایجاد رعب و وحشت و قدرت نمایی باسلاح گرم،سرقت مسلحانه موادمخدر در پوشش مامور و عامل و مشارکت درگیری با مامورین انتظامی شهرستان هامون، زورگیری و قاچاق مسلحانه موادمخدر محکوم به حبس گردیده و متواری بود.

این مقام انتظامی با هشدار به افراد شروری که باعث برهم زدن نظم و امنیت عمومی می شوند گفت: عربده کشی و اوباشگری به هیچ عنوان در جامعه امروز جایگاهی ندارد و هیمنه پوشالی اراذل و اوباش را در هرجایی که باشند در میان انظار عمومی خواهیم شکست تا درس عبرتی باشد برای کسانی که از این طریق می خواهند آرامش و امنیت جامعه را برهم بزنند.

نوری با اشاره به معرفی این شرور به مراجع قضائی، افزود: پلیس قاطعانه در برابر مخلان نظم و امنیت عمومی ایستاده است و اجازه جولان دادن به اینگونه افراد نخواهد داد.

انتهای پیام/3139

 

منبع: فارس

کلیدواژه: شرور سارق سرقت مسلحانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۱۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق تجهیزات انتقال برق در خاش

  سرهنگ   حبیب رازدار  بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت کابل و سیم برق در شهرستان خاش، پیگیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

 وی افزود: ماموران پلیس آگاهی شهرستان با پیگیری سرنخ‌های موجود، موفق به شناسایی ردپای ۱ متهم در این سرقت‌ها شدند که سرانجام در یک عملیات پلیسی موفق سارق در حین سرقت دستگیر و مقدار ۲۵ کیلو گرم کابل و تجهیزات انتقال برق از وی کشف شد.

 سرهنگ "رازدار" با اشاره به اعتراف متهم به ۶ فقره سرقت سیم و کابل از شهروندان خواست: با رعایت نکات امنیتی و توجه به هشدار‌های انتظامی در صورت مشاهده موارد مشکوک با شماره گیری ۱۱۰ سریعا موضوع را به پلیس اطلاع دهند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • دستگیری سارق تجهیزات انتقال برق در خاش
  • دستگیری چهار شرور در زابل
  • دستگیری چهار نفر شرور در زابل
  • دو سارق حرفه ای و سابقه دار احشام در گچساران دستگیر شدند
  • دستگیری ۷نفر از اراذل و اوباش در منطقه رواسان تبریز
  • حمله به مامور نیروی انتظامی ناکام ماند
  • آخرین مهلت پشت کنکوری‌ها برای تأیید سوابق تحصیلی
  • دستگيري سارقان کابل و تجهيزات مخابراتی در خرم آباد
  • سارق احشام در دام پلیس نکا
  • دستگیری سارقان منزل در خدابنده ؛ در کمتر از سه ساعت