Web Analytics Made Easy - Statcounter

کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۱ از امروز _یکشنبه بیست‌ونهم خردادماه_ و از طریق سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org قابل ثبت‌نام خواهد بود.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط عمومی سنجش آموزش کشور، ثبت‌نام و انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی سال ۱۴۰۱ از امروز _یکشنبه بیست‌ونهم خردادماه_ آغاز و تا یکشنبه _پنجم تیرماه_ ادامه خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ثبت‌نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۱ دانشگاه آزاد

آن دسته از داوطلبانی که علاقه‌مند به پذیرش در رشته‌های پذیرش با سوابق تحصیلی (بدون آزمون) دانشگاه آزاد اسلامی هستند لازم است برای اطلاع از جزئیات از یکشنبه _ بیست‌ونهم خردادماه_ به درگاه اطلاع رسانی مرکز سنجش و پذیرش دانشگاه مذکور مراجعه کنند.

شرایط ثبت‌نام کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۱

همه داوطلبان، اعم از اینکه پذیرش در رشته امتحانی آنان با آزمون یا براساس سوابق تحصیلی (بدون آزمون) باشد، لازم است که مطابق ضوابط دفترچه راهنما و توضیحات این اطلاعیه در آزمون مذکور ثبت‌نام و انتخاب رشته کنند. در صورت انجام ندادن ثبت‌نام در تاریخ مقرر، پذیرش داوطلب پس از پایان مهلت تعیین شده امکان‌پذیر نخواهد بود.

ثبت‌نام از طریق درگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی: www.sanjesh.org در زمان مقرر (۱۴۰۱/۰۳/۲۹ لغایت ۱۴۰۱/۰۴/۰۵) انجام‌پذیر است. خرید کارت اعتباری ثبت‌نام به مبلغ ۹۴۵.۰۰۰ (نهصدوچهل‌وپنج هزار) ریال از سامانه خرید کارت اعتباری درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان برای آغاز فرآیند ثبت‌نام ضروری است. (پرداخت هزینه خدمات ارسال پیام کوتاه به داوطلبان به مبلغ ۱۲.۰۰۰ (دوازده هزار) ریال.) داوطلبان چنانچه علاقه‌مند به شرکت در گزینش رشته‌های تحصیلی مؤسسات آموزش عالی غیر دولتی- غیرانتفاعی باشند، لازم است که علاوه بر پرداخت مبلغ ثبت‌نام، نسبت به پرداخت مبلغ ۲۰۰.۰۰۰ (دویست هزار) ریال دیگر نیز برای دوره‌های مذکور به صورت اینترنتی اقدام کنند. زمان برگزاری کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۱

براساس برنامه زمانی پیش‌بینی شده آزمون کاردانی به کارشناسی ناپیوسته سال ۱۴۰۱ (برای آن دسته از مجموعه‌های ثبت‌نامی که پذیرش آن‌ها با آزمون است) در جمعه _چهارم شهریورماه_ برگزار خواهد شد.

دریافت کارت ورود به جلسه کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۱

داوطلبان لازم است از سه‌شنبه لغایت پنجشنبه _یکم تا سوم شهریورماه_ با مراجعه به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان نسبت به تهیه پرینت کارت و راهنمای شرکت در آزمون اقدام کنند.

انتخاب رشته کنکور کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۱

براساس برنامه زمانی، همزمان با ثبت‌نام برای شرکت در این مرحله، داوطلبان مجموعه ثبت‌نامی پذیرش با آزمون و پذیرش با سوابق تحصیلی (بدون آزمون) لازم است که با مراجعه به درگاه اطلاع‌رسانی این سازمان و مطالعه شرایط و ضوابط هر یک از کدرشته‌های انتخابی، نسبت به انتخاب کد رشته محل‌های خود اقدام کنند.

کد خبر 582786

منبع: ایمنا

کلیدواژه: ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور تمدید ثبت نام کاردانی به کارشناسی کنکور کاردانی به کارشناسی فنی حرفه ای زمان ثبت نام کاردانی به کارشناسی ۱۴۰۰ ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور 1401 ثبت نام کاردانی به کارشناسی بدون کنکور علمی کاربردی سامانه ثبت نام کاردانی به کارشناسی ثبت نام کاردانی به کارشناسی آزاد کاردانی به کارشناسی دولتی ثبت نام کاردانی به کارشناسی پیام نور سازمان سنجش کاردانی به کارشناسی دفترچه کاردانی به کارشناسی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق درگاه اطلاع رسانی انتخاب رشته ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۱۳۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ منتشر می‌شود

کلید اولیه نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ از تاریخ سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آزمون اختصاصی هر یک از گروه‌های آزمایشی نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در ۴۱۲ شهرستان و بخش مختلف کشور در روز‌های پنجشنبه ۶ اردیبهشت و جمعه ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳ برگزار شد.

یک میلیون و ۱۵۲ هزار و ۵۱۸ نفر در نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ ثبت نام کرده‌اند که از این تعداد ۷۲۹ هزار و ۶۵۶ نفر زن و ۴۳۲ هزار و ۸۶۲ نفر مرد هستند.

تمامی دفترچه‌های سوالات نوبت اول آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در سایت سازمان سنجش منتشر شده است.

نوبت اول کلید اولیه آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ از تاریخ سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ بر روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد و داوطلبان می‌توانند از سه شنبه ۱۱ اردیبهشت تا یکشنبه ۱۶ اردیبهشت هر گونه مطلبی در خصوص سوالات و کلید آزمون دارند، منحصراً از طریق سیستم پاسخگویی الکترونیکی به سازمان سنجش اعلام کنند.

بر اساس اعلام رئیس سازمان سنجش پس از برگزاری نوبت دوم آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ در تیرماه، نتایج اولیه به صورت کارنامه در نیمه مردادماه ۱۴۰۳ منتشر می‌شود.

دیگر خبرها

  • اعلام نتایج آزمون ورودی جامعه الزهرا (س)
  • مرحله مصاحبه داوطلبان مجاز آزمون دکتری ۱۴۰۳ حضوری برگزار می‌شود
  • اطلاعیه جدید سازمان سنجش درباره آزمون مقطع دکتری ۱۴۰۳
  • امشب، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری ۱۴۰۳
  • امشب آخرین مهلت انتخاب رشته داوطلبان آزمون دکتری سال ۱۴۰۳
  • امروز ، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری
  • هیولای کنکور را با افتخار برپا کردیم!
  • کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری سال ۱۴۰۳ منتشر می‌شود
  • امروز، آخرین مهلت انتخاب رشته دکتری
  • رقابت داوطلبان کنکور سراسری ۱۴۰۳ در دانشگاه آزاد اسلامی یزد