Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، محمدصادق معتمدیان ظهر یکشنبه در بازدید از کارخانه ۱۸۰ هزار تنی خوراک دام و طیور راکد در شهرستان ارومیه که به تازگی چرخه تولید بازگشته است، افزود: تشکیل کلینیک عارضه یابی واحدهای تولیدی برای بررسی مشکلات پرداخت تسهیلات، رفع موانع تولید، علت یابی عوامل و رفع علل عدم پرداختی‌ها، با هماهنگی واحدهای مرتبط و استانداری ضروری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه جهاد کشاورزی به عنوان متولی تولید و تأمین امنیت غذایی بایستی در این زمینه اقدام کند، ادامه داد: بخشی از مشکلات واحدهای تولیدی کشوری و تابع قوانین و وضعیت اقتصادی کشوراست ولی بخش دیگر که مربوط به استانی است قابل رفع و پیگیری است.

مدیر عامل شرکت خوراک دام نیز در این بازدید میزان سرمایه گذاری تحقق یافته ریالی و ارزی این واحد را ۸۰ میلیارد ریال عنوان کرد و ادامه داد: در صورت حمایت‌های بیشتر مسئولان می‌توان میزان ظرفیت تولید این واحد را افزایش داد و برای ۱۵۰ تا ۲۰۰ نفر به صورت مستقیم اشتغالزایی کرد.

استاندار آذربایجان غربی ظهر یکشنبه به همراه رئیس سازمان جهاد کشاورزی و جمعی از مسئولان استانی از کارخانه ۱۸۰ هزار تنی تولید خوراک دام و طیور راکد در شهرستان ارومیه که پس از ۷ سال وقفه با تغییر مدیریت و با تخصیص نهاده از طرف سازمان جهاد کشاورزی از اسفند ماه ۱۴۰۰ به چرخه تولید بازگشته است، بازدید کرد.

همچنین استاندار آذربایجان غربی با بازدید از واحد ۲۰۰ راسی پرورش صنعتی گاو شیری در ارومیه، از نزدیک پیگیر رفع مشکلات این واحد تولیدی شد.

معتمدیان بر لزوم تسریع در حل مشکلات این واحد و استفاده از همه ظرفیت‌ها برای توسعه فعالیت آن و حمایت‌های لازم توسط جهاد کشاورزی در این زمینه تاکید کرد.

بررسی و رفع مشکلات دامپزشکی و هماهنگی با محیط زیست برای تمدید مجوز فعالیت و توسعه دامداری با توجه به گسترش روستا و قرار گرفتن دامداری در محدوده حریم از عمده موارد مطرح در این بازدید بود.

کد خبر 5518211

منبع: مهر

کلیدواژه: استانداری آذربایجان غربی واحد تولیدی بوشهر کرمانشاه خراسان رضوی خطبه های نماز جمعه مشهد سفر استانی کشاورزی آمار کرونا اردبیل سیدابراهیم رئیسی ویروس کرونا اصفهان همدان جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۱۳۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند

 به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز البرز؛ آیین اختتامیه سی و پنجمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید استان البرز در سالن تولید یکی از کارخانه های استان البرز برگزار شد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • تعیین تکلیف ۲۹ بنگاه اقتصادی در نشست کارگروه تسهیل فارس
  • احیای واحدهای راکد در آذربایجان‌غربی
  • طبقه‌بندی مشاغل در واحدهای تولیدی زنجان به طور ویژه پیگیری شود
  • حضور ۸واحد تولیدی از قزوین در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • همه باید در مسیر گره‌گشایی از مشکلات تولید گام بردارند
  • برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند
  • ۲۷۳۲ مورد بازرسی کالا، فنی و نشت‌یابی از سوی واحد بازرسی شرکت گاز آذربایجان‌غربی
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی در ارومیه
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی