Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@20:44:01 GMT

باز هم زباله از سر و روی محلات اهواز بالا می‌رود

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۷۱۴۵۶

باز هم زباله از سر و روی محلات اهواز بالا می‌رود

ایسنا/خوزستان عضو شورای شهر اهواز با اشاره به خودداری کارگران شهرداری از جمع‌آوری زباله‌ها در برخی محلات اهواز در اعتراض به نحوه پرداخت حقوق و مزایای‌شان گفت: با وجود پیگیری‌های اعضای شورای شهر در این خصوص اما هیچکس نمی‌تواند تضمین کند که دیگر این تحصن‌ها رخ نمی‌دهد.

سید محسن موسوی‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: متاسفانه چند روزی است که کارگران رفت و روب منطقه ۳ شهرداری اهواز اعتراض کرده‌اند و زباله‌ها را جمع‌آوری نمی‌کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به پیگیری اعضای شورای شهر برای برگشت کارگران به کار افزود: با کمک شهرداری مرکز و مناطق دیگر جمع‌آوری زباله‌ها در این منطقه در حال انجام است اما این اقدام به اندازه کار خود کارگران که با بهره‌گیری از تمام نیروهای پیمانکار کار جمع‌آوری زباله را انجام می‌دهند، موثر نیست.

عضو شورای شهر اهواز با بیان اینکه رویه صحیح پیگیری مطالبات توسط کارگران، تحصن و خودداری از جمع‌آوری زباله نیست، گفت: اعضای هیات رئیسه شورای شهر با حضور نمایندگان کارگران در شهرداری منطقه ۳ جلسه‌ای برگزار کردند تا مطالبات بحق کارگران پیگیری شود.

موسوی زاده گفت: مدتی است که در شهرداری اهواز مصوب شده حقوق نیروهای رفت و روب و فضای سبز قبل از نیروهای قراردادی و رسمی پرداخت شود؛ این کار در حال انجام است و حقوق این نیروها به موقع در حال پرداخت است. با این وجود اگر کارگران ایرادی به حقوق و مزایای خود دارند به جای تحصن، می‌توانند از طریق نمایندگان‌شان موضوع را با اعضای شورای شهر مطرح کنند. 

وی عنوان کرد: شهرداری همه حقوق و مزایای کارگران را به پیمانکار پرداخت می‌کند. به منظور جلوگیری از تاخیر در پرداخت حقوق کارگران و ضایع نشدن حق و حقوق آن‌ها، پرداخت حقوق و مزایای کارگران به پیمانکاران در چند فقره چک انجام می‌شود.

عضو شورای شهر اهواز گفت: با وجود پیگیری‌های اعضای شورای شهر در این خصوص اما هیچکس نمی‌تواند تضمین کند که دیگر این تحصن‌ها رخ نمی‌دهد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی اخبار اجتماعی خوزستان شهرداری اهواز شورای شهر اهواز زباله اعضای شورای شهر جمع آوری زباله حقوق و مزایای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۱۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عضو شورای شهر کرج: ارتباط نامعقول طرح سوال اعضای شورا از شهردار کرج با جابجایی مدیران شهرداری

به گزارش خبرآنلاین البرز ؛ فاطمه منعمی در گفتگو با پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی شهر کرج گفت: هرگاه طرح سوالی از شهردار کرج مطرح می‌شود، شاهد تغییرات مدیریتی در مدیریت شهری می شویم که بیشتر به یارکشی شهردار از طریق اختلاف افکنی در اعضا در راستای ثبیت جایگاهش شبیه است.

وی افزود: جابجایی مدیران در شهرداری کرج بلافاصله پس از طرح سوال اعضای شورا از شهردار در حالی رقم می‌خورد که شاید بتوان گفت وجه سیاسی اینگونه انتصابات بر وجه خدمت رسانی غالبتر است.

عضو شورای اسلامی شهر با اشاره به پروژه‌های متعدد بر زمین مانده، به تصویب بودجه سال ۱۴۰۳ و ضرورت اجرای پروژه‌ها بر اساس برنامه ها، مصوبات و سیاست‌های پارلمان شهری اشاره کرد و افزود: انتظار داریم اجرای پروژه‌های عمرانی در سطح شهر کرج منطبق با برنامه زمان بندی پیش رود اما با اینگونه انتصابات سیاسی ، قطعاً منجر به تاخیر در اجرای پروژه یا اجرای با سطح کیفیت نامتعارف می گردد لذا تاکید دارم شهردار کرج به جای یارکشی، نسبت به رفع نقاط ضعف مدیریتی خود که مورد تذکر اعضا شورای اسلامی شهر است و در جهت اهداف مجموعه مدیریت شهری که همان خدمت رسانی بهتر به شهر و شهروندان است، گام بردارد.

فاطمه منعمی افزود: سوال اینجاست که ارتباط طرح سوال از شهردار کرج با جابجایی برخی مدیران شهرداری چیست؟ و آیا این تغییرات با هدف تفرقه افکنی بین اعضا است؟

فاطمه منعمی در خاتمه افزود: جابجایی مدیران شهرداری از حقوق شهردار است و اعضای شورا نیز قصد دخالتی در جابجایی‌های مدیران ندارند اما نباید هدف اولیه تغییرات مدیریتی با انگیزه اختلاف افکنی بین اعضا و شاید یارکشی سیاسی باشد و ادامه داد: رضایتمندی شهروندان خط قرمز اعضای شوراست و از هیچ کوششی در جهت آرامش شهروندان که اخلاقی و قانونی نسبت به آن تعهد داریم، کوتاه نخواهیم آمد.46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899875

دیگر خبرها

  • فرمول تعیین حقوق کارگران تغییر می‌کند؟
  • فرمول تعیین دستمزد کارگران تغییر می‌کند؟
  • جدول اضافه حقوق‌ بازنشستگان و مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری
  • گزارش متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان بررسی می‌شود
  • عضو شورای شهر کرج: ارتباط نامعقول طرح سوال اعضای شورا از شهردار کرج با جابجایی مدیران شهرداری
  • واکنش عجیب معاون وزیر کار درباره رقم دستمزد کارگران/ رعیتی‌فرد: تورم ۱۲۶ درصد بالا رفت، حقوق ۱۱۹ درصد
  • چرا کسی پاسخگوی عدم پرداخت حقوق کارگران شهرداری نیست
  • نباید اجازه دهیم کارگران دچار رنج شوند/ لزوم پرداخت به موقع حقوق
  • تصویب بودجه ۲۱ میلیارد تومانی برای شهرداری پیربازار
  • پورفرجی:حضور امینی در شهرداری اهواز باعث ایجاد اختلاف بین نیروهای انقلابی شده است