Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-02@17:43:40 GMT

آتش‌سوزی در کارخانه سیمان دشتستان/۴ نفر مصدوم شدند

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۷۱۴۸۱

آتش‌سوزی در کارخانه سیمان دشتستان/۴ نفر مصدوم شدند

ایسنا/بوشهر در پی بروز حادثه آتش سوزی در کارخانه سیمان دشتستان، چهار نفر از کارمندان این کارخانه مصدوم و به بیمارستان شهید گنجی شهرستان اعزام شدند.

روابط عمومی کارخانه سیمان دشتستان اعلام کرد: ساعت ۱۰:۳۰ دقیقه صبح امروز بر اثر اتصال و جرقه برق در محل تابلوی منبع تغذیه پست برق آسیاب سیمان کارخانه باعث  سوختگی چهار نفر از پرسنل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش این ۴ نفر از تکنسین و پرسنل واحد برق در این محل در  حال فعالیت بودند که در اثر این اتفاق پس از ایمنی محل حادثه از سوی اکیپ ایمنی کارخانه مصدومین به‌همت مرکز بهداری و ایمنی کارخانه به بیمارستان شهید گنجی انتقال یافتند و در حال درمان هستند.

مدیریت شرکت در حال پیگیری وضعیت درمانی آنان است و اخبار مربوط به این حادثه دیدگان متعاقبا اعلام می‌شود.

به گزارش ایسنا، شرکت صنایع سیمان دشتستان در کیلومتر ۷ جاده برازجان به شیراز واقع شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آتش سوزي کارخانه سیمان سیمان دشتستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۱۴۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش‌سوزی لنج در هرمز سه فوتی بر جای گذاشت

رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از مرگ سه نفر از سرنشینان لنجی که در جزیره هرمز دچار آتش‌سوزی شده بود، خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم دفتر جزایر خلیج فارس، حسین قاسمی عصر پنجشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: این لنج در هشت مایلی جنوب جزیره هرمز دچار آتش‌سوزی شده بود که در پی آن سه نفر فوت و هفت نفر دچار سوختگی با درجات مختلف شدند.

وی با بیان اینکه مصدومان این حادثه بلافاصله به بیمارستان شهید محمدی بندرعباس اعزام شدند و تحت درمان هستند، گفت: متاسفانه یکی از مصدومان دچار سوختگی بیش از 70 درصد شده که جهت درمان به بیمارستان شیراز اعزام شد.

رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان خاطرنشان کرد: فوتی‌های این حادثه در محل آتش‌سوزی لنج جان خود را از دست دادند و هم اکنون دو مصدوم با 50 درصد، سه مصدوم با 15 و 10 درصد، یک مصدوم با 20 درصد سوختگی بستری هستند.

انتهای پیام/7558

دیگر خبرها

  • آتش‌سوزی لنج در هرمز سه فوتی بر جای گذاشت
  • تصویری از آلودگی کارخانه سیمان در دورود
  • آتش سوزی در کارخانه ایزوگام در جاده کلات
  • نیروگاه خورشیدی ویژه شرکت سیمان دشتستان احداث می‌شود
  • دو مصدوم در انفجار گاز در اهواز
  • بهره‌برداری خط دوم کارخانه سیمان رزن در سال آینده
  • نیروگاه برق خورشیدی برای مصارف سیمان دشتستان ایجاد شود
  • نگرانی اهالی گالیکش از آلودگی طبیعت کوه نیلکوه به لطف کارخانه سیمان
  • سانحه رانندگی در میاندوآب ۲ مصدوم داشت
  • اجازه فعالیت به ۳ کارخانه سیمان در یک دشت ممنوعه / مجوزهای عجیب دولت بر ضد محیط زیست که در هیچ‌ جای جهان شبیه آن وجود ندارد / نابودی آب و خاک و زمین در نزدیکی تهران (فیلم)