Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@00:28:07 GMT

کشف اموال سرقتی در بازرسی از کارگاه‌های ضایعاتی فردیس

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۷۱۵۲۳

کشف اموال سرقتی در بازرسی از کارگاه‌های ضایعاتی فردیس

سرهنگ کامران ملکی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت موتور و پمپ کولر در سطح شهر، دستگیری عامل یا عاملان سرقت در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در همین رابطه مأموران انتظامی با انجام یک سری تحقیقات میدانی و اقدامات اطلاعاتی کارگاه‌های ضایعاتی که در امر خرید و فروش اموال سرقتی فعالیت داشتند را شناسایی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده انتظامی شهر فردیس ادامه داد: مأموران با هماهنگی قضائی به ضایعاتی‌های مورد نظر اعزام و در بازرسی از آنها موفق شدند ۲۷ قلم اموال مسروقه اعم از موتور و پمپ آب کولر و کابل برق را کشف و در این خصوص ۳ نفر که در امر خرید و فروش اموال مسروقه فعالیت داشتند را دستگیر کنند.

وی از مردم خواست در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه فعالیت غیرقانونی و مجرمانه با تلفن فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ تماس بگیرند تا نسبت به شناسایی جرم و دستگیری مجرمان و متخلفان اقدام شود.

کد خبر 5518231

منبع: مهر

کلیدواژه: فرمانده انتظامی فردیس کامران ملکی کشف سرقت بوشهر کرمانشاه خراسان رضوی خطبه های نماز جمعه مشهد سفر استانی کشاورزی آمار کرونا اردبیل سیدابراهیم رئیسی ویروس کرونا اصفهان همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۱۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲ نفر حین فروش دینار تقلبی در مراغه دستگیر شدند

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ توحید فارسی روز پنج‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران افزود: تعقیب این متهمان پس دریافت خبری مبنی بر فعالیت افرادی در زمینه معامله پول‌های تقلبی در دستور کار مأموران کلانتری ۱۲ قرار گرفت.

وی اضافه کرد: مأموران با کار اطلاعاتی و شگردهای خاص پلیسی محل مورد نظر را شناسایی، و پس از هماهنگی قضائی در یک عملیات منسجم ۲ نفر را حین معامله دینارهای تقلبی دستگیر کردند.

به گفته سرهنگ فارسی در بازرسی از متهمان و محل مورد نظر مقدار ۳۶۰ هزار دینار تقلبی نیز کشف شد.

فرمانده انتظامی مراغه تاکید کرد: شهروندان ارزهای خارجی مورد نیاز خود را از صرافی‌های رسمی و معتبر خریداری کنند تا مورد سوء‌استفاده سودجویان و کلاهبرداران قرار نگیرند.

کد خبر 6088634

دیگر خبرها

  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • شناسایی ۶۵۰ کارگاه پرخطر در قزوین
  • کشف ۸ دستگاه خودرو و موتورسیکلت سرقتی از ۴ استان در کرمان
  • روند کاهشی جرم سرقت در استان کرمان
  • انتشار مشخصات بیش از ۸۵۰ قلم کالای مسروقه در سامانه نما
  • چرا آمار سرقت‌ها در استان کرمان زیاد است
  • ۳ سارق در جزیره خارگ دستگیر شدند
  • توقیف کامیون حامل ۱۲۰ رأس دام قاچاق در زاوه
  • ۲ نفر حین فروش دینار تقلبی در مراغه دستگیر شدند
  • مزایده اموال شناسایی شده متهم پرونده کثیرالشالکی بهمئی