Web Analytics Made Easy - Statcounter

سفیر کشور بنگلادش در ایران در سفر به خراسان شمالی از چهار واحد صنعتی و تولیدی مستقر در شهرک صنعتی بیدک در بجنورد مرکز استان بازدید کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، «آ اف ام گوسال اعظم سارکار» به همراه رضازاده معاون امور صنایع و معادن اداره کل صمت استان ، قربانی رئیس اداره بازگانی خارجی اداره کل صمت ، رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و مسئولان استان از کارخانه تولید آبنبات، تولید شوینده بهداشتی، تولید شیرینی و کیا الکترود شرق واقع در شهرک صنعتی بیدک در بجنورد مرکز خراسان شمالی بازدید کرد و با توانمندی های صنعتی استان آشنا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سفیر کشور بنگلادش در حاشیه بازدید از این واحدهای صنعتی اظهار داشت: خراسان شمالی دارای ظرفیت های صنعتی زیادی است که با فراهم شدن سفر سرمایه گذاران بنگلادشی به استان و آشنایی با این محصولات زمینه سرمایه گذاری فراهم خواهد شد.

وی ادامه داد: گیاهان دارویی و پنبه در این استان از مزیت نسبی برای واردات به کشور بنگلادش برخوردار است و باید زمینه‌ صادرات برای این محصولات تسهیل شود.

سفیر کشور بنگلادش عنوان کرد: دیدار و بازدیدهای دیگری با مسئولان استان طی دو روز آتی در جریان است و با توجه به نقطه اشتراکات فرهنگی که بین دو کشور وجود دارد امیدواریم تا به نتایج مثبتی در زمینه سرمایه گذاری اقتصادی دست یابیم.

استان خراسان شمالی ۸۶۳ هزار نفری خراسان شمالی در شمال شرق کشور واقع است و ۴۴ درصد از مردم آن در روستاها سکونت دارند.

صنایع مادر پتروشیمی، سیمان بجنورد، آلومینای جاجرم و قند شیروان در خراسان شمالی فعال هستند که علاوه بر این، صنایع دستی و محصولات باغی و کشاورزی نیز از دیگر مزایای دارای مزیت نسبی این استان شمالشرق کشور برای ارتباط اقتصادی با دیگر کشورها محسوب می شود.

سفیر کشور بنگلادش در ایران از امروز( ۲۸ خردادماه) به مدت سه روز به خراسان شمالی ضمن دیدار با با اعضای هیات رییسه اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی و استاندار خراسان شمالی از طرح های صنعتی و تولیدی استان نیز بازدید خواهند کرد و با ظرفیت های اقتصادی استان آشنا خواهند شد.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: سرمایه گذاری بازدید ظرفیت محصولات کارخانه بنگلادش سفیر کشور بنگلادش خراسان شمالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۲۱۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد روان در محورهای شمالی کشور

عکس آرشیوی است.

به گزارش «تابناک»، این مرکز صبح امروز (جمعه) در تشریح آخرین وضعیت جوی ترافیکی محورهای شمالی کشور اعلام کرد: در محورهای چالوس، هراز و فیروزکوه، آزادراه تهران - شمال و آزادراه قزوین - رشت (رفت و برگشت) تردد روان است.

همچنین این محورها فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

این مرکز آخرین وضعیت جوی ترافیکی در سایر محورها را نیز روان توصیف کرد.

آخرین وضعیت جوی حکایت از بارش باران در برخی از محورهای استان های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، ایلام، کرمان، لرستان، همدان، خوزستان، اصفهان، یزد، کرمانشاه، کردستان، خراسان رضوی و خراسان جنوبی دارد.

دیگر خبرها

  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • نواحی غربی کشور ۱۷ اردیبهشت ماه بارانی می‌شود
  • دریافت مجوز شهرک صنعتی زرند بعد از ۱۷ سال
  • بانوان وزنه‌بردار خراسان شمالی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارند
  • کره‌شمالی: گروه‌های جدید ناظر بر تحریم‌ها شکست خواهند خورد
  • اسب‌های خراسان شمالی در پایتخت سوارکاری کشور خوش درخشیدند
  • رشد تولید ماشین آلات صنعتی در دولت سیزدهم+ فیلم
  • تجلیل از ایثارگران کارآفرین شهرک‌های صنعتی خراسان رضوی
  • تردد روان در محورهای شمالی کشور
  • احیای واحدهای راکد دشتستان در دستور کار است