Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی استاندار آذربایجان غربی گفت: احیای واحدهای راکد به منظور افزایش اشتغال از اولویت های مدیریت استان در حمایت از تولید بشمار می رود.

محمدصادق معتمدیان امروز ۲۹ خرداد در بیست و هفتمین یکشنبه های تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرین و در بازدید از چند واحد و کارخانه تولیدی ارومیه، با تاکید بر پرهیز مدیران از پشت میزنشینی و اکتفا به برگزاری جلسه پشت درهای بسته، افزود: مدیران استانی ضمن پیگیری امورات واحدهای تولیدی و صنعتی از وزراتخانه ها، به صورت میدانی نیز در راستای رفع مشکلات این مجموعه ها گام بردارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی حمایت از واحدهای راکد استان جهت بازگشت به چرخه تولید را ضروری دانست و تصریح کرد: نگاه دستگاههای متولی و بانکها برای حمایت از واحدهای تولیدی و صنعتی باید بهبود یافته و تلاش برای رفع مشکلات این واحدها به عنوان یک هدف و اولویت، جایگزین برخی سنگ اندازی ها شود.

استاندار آذربایجان غربی همچنین با تاکید بر تسریع در روند صدور مجوزهای لازم و ارائه تسهیلات به واحدهای تولیدی و صنعتی، افزود: امورات واحدهای تولیدی و صنعتی آذربایجان غربی احصاء شده و روند رفع مشکلات و احیای واحدهای راکد و نیمه فعال باید تسریع یابد.

معتمدیان با اشاره به تاکید مقامات عالی و ارکان مختلف کشور بر ضرورت کمک به تولید، خاطرنشان کرد: ناهماهنگی بین دستگاههای متولی قابل قبول نبوده و در کنار جذب سرمایه گذاری های جدید، احیای واحدهای راکد و نیمه فعال به عنوان اولویت حمایت از تولید در استان تعریف شده است.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی واحدهای راکد واحدهای تولیدی و صنعتی احیای واحدهای راکد آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۲۳۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پشت پرده کاهش اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی

به گزارش تابناک اقتصادی؛ رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی ایران با تأکید بر اهمیت ساماندهی مسائل اقتصادی در برنامه‌های اساسی کشور، گفت: شعار «جهش تولید با مشارکت مردم»، مسئولیت و تکلیف بزرگی برای بخش خصوصی و بخش دولتی است و ما همگی باید در کنار هم تلاش کنیم تا مشکلات موجود رفع شود، گرچه حل برخی مسائل برای واحدهای تبدیل تولیدی تبدیل به رؤیا شده است.

صمد حسن‌زاده در صد و دومین نشست شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی استان آذربایجان شرقی که با حضور اعضای کمیسیون ویژه جهش و رونق تولید و نظارت بر اجرای اصل ۴۴ قانون اساسی، برگزار شد، افزود: اتاق ایران، یک بسته کارشناسی‌شده در زمینه رفع مسائل ارزی و پولی برای ارائه به دولت تدوین کرده که در آن، راهکارهای پیشنهادی بخش خصوصی به‌صورت مفصل اعلام شده است.

حسن‌زاده با تأکید بر لزوم تأمین نقدینگی برای فعالیت واحدهای تولیدی، گفت: مدیران بانک‌ها دلیل کاهش اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی را الزام دولت به اعطای وام‌های تکلیفی از جمله وام مسکن، ازدواج، فرزند آوری و... اعلام می‌کنند.

وی با اشاره به افزایش نرخ بهره‌های بانکی که به‌منظور کنترل نقدینگی انجام شده بود، گفت: با این نرخ هیچ‌گونه ظرفیت و امکانی برای توسعه وجود ندارد.

 

دیگر خبرها

  • هویت‌سازی جز اولویت‌های آموزش و پرورش برای آینده دانش‌آموزان است
  • پشت پرده کاهش اعطای تسهیلات به واحدهای تولیدی
  • پشت پرده خرید زمین در شهرک‌های صنعتی؛ به نیت احتکار زمین می‌خرند!
  • کشتارگاه طیور فسا با ۱۰۰ کارگر به چرخه تولید بازگشت
  • جذب سرمایه گذاری برای تکمیل وایجاد واحدهای بخش کشاورزی در زنجان
  • جذب حدود ۹ میلیارد ریال حمایت مالی و تشویقی از تعاونی‌های آذربایجان‌غربی
  • جلوگیری از بیکار شدن ۷۸۰۰ کارگر استان مرکزی در سال گذشته
  • استقرار ۱۴۵ خانه بهداشت کارگری در واحدهای تولیدی استان زنجان‌
  • احداث نیروگاه‌های خورشیدی در شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی مشکل کمبود برق را حل می‌کند
  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل