Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-01@12:00:45 GMT

سیدعباس صالحی به دیدار حسین شریعتمداری رفت

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۷۲۴۲۷

سیدعباس صالحی به دیدار حسین شریعتمداری رفت

به گزارش ایران آنلاین، روزنامه کیهان در همین زمینه نوشت:دیروز صبح آقای سید عباس صالحی، نماینده ولی فقیه و سرپرست موسسه اطلاعات در اقدامی صمیمانه و متواضعانه و به طور سرزده به موسسه کیهان آمد و با حسین شریعتمداری دیدار کرد.

مدیران مسئول اطلاعات و کیهان در فضایی صمیمانه به گفت‌و‌گو نشستند. طرفین که برای یکدیگر ناآشنا نبودند در این دیدار ضمن بیان خاطراتی از مرحوم دعایی و نکو‌داشت یاد آن مرحوم، به بیان خاطراتی از انقلاب و رخدادهایی که در آن حضور داشته‌اند پرداختند و بر حفظ اصول و مبانی اسلام و انقلاب در مسئولیت‌های پیش‌روی تاکید ورزیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این دیدار به‌گونه‌ای بی‌تکلف و پشت میز کار شریعتمداری که با نسخه‌هایی از مطبوعات روز پوشیده شده بود صورت گرفت و آقای صالحی اظهار داشت که این فضا را بیشتر می‌پسندد. ملاقات مدیران مسئول کیهان و اطلاعات نزدیک به یک ساعت به درازا کشید و قرار شد هر از چند گاه نیز ادامه داشته باشد.روزنامه کیهان در همین زمینه نوشت:
دیروز صبح آقای سید عباس صالحی، نماینده ولی فقیه و سرپرست موسسه اطلاعات در اقدامی صمیمانه و متواضعانه و به طور سرزده به موسسه کیهان آمد و با حسین شریعتمداری دیدار کرد.

مدیران مسئول اطلاعات و کیهان در فضایی صمیمانه به گفت‌و‌گو نشستند. طرفین که برای یکدیگر ناآشنا نبودند در این دیدار ضمن بیان خاطراتی از مرحوم دعایی و نکو‌داشت یاد آن مرحوم، به بیان خاطراتی از انقلاب و رخدادهایی که در آن حضور داشته‌اند پرداختند و بر حفظ اصول و مبانی اسلام و انقلاب در مسئولیت‌های پیش‌روی تاکید ورزیدند.

این دیدار به‌گونه‌ای بی‌تکلف و پشت میز کار شریعتمداری که با نسخه‌هایی از مطبوعات روز پوشیده شده بود صورت گرفت و آقای صالحی اظهار داشت که این فضا را بیشتر می‌پسندد. ملاقات مدیران مسئول کیهان و اطلاعات نزدیک به یک ساعت به درازا کشید و قرار شد هر از چند گاه نیز ادامه داشته باشد.


انتهای پیام/

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: مدیران مسئول

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۲۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاشمی‌منش رئیس جدید فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی شد

هاشمی‌منش به عنوان رئیس جدید فدراسیون کونگ‌فو انتخاب شد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مجمع انتخاباتی فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی صبح امروز(چهارشنبه - 12 اردیبهشت ماه) با ریاست سیدمحمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان و با حضور سیدمناف هاشمی دبیر کل کمیته ملی المپیک  و اعضای مجمع این رشته در تالار پارالمپیک کمیته ملی پارالمپیک برگزار شد.

حجت جوانمردی، رضا شهرانی، سیدمجتبی شیرزادی، سیدعباس هاشمی منش و محمد نوحی پنج کاندیدایی بودند که صلاحیت آنها برای حضور در مجمع انتخاباتی فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی تایید شده بود، اما با انصراف چهار کاندیدا در نهایت رقابت بین سیدمجتبی شیرزادی و سیدعباس هاشمی‌منش برگزار شد.

در نهایت با رای‌گیری از اعضای مجمع، سیدعباس هاشمی‌منش با کسب 36 رای از 48 رای ماخوذه برای چهار سال به عنوان رئیس جدید فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی انتخاب شد. سیدمجتبی شیرزادی نیز 12 رای کسب کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • عکس| عکس صمیمانه رهبر انقلاب با قهرمانان تیم ملی والیبال دانش‌آموزی
  • روستای حسین آباد شهرستان جم به اینترنت نسل چهارم متصل شد
  • هاشمی‌منش رئیس جدید فدراسیون کونگ‌فو و هنرهای رزمی شد
  • ترکیب احتمالی استقلال مقابل تراکتور
  • ترکیب احتمالی تراکتور مقابل استقلال
  • دیدار مردمی معاون قوه قضاییه در حرم عبدالعظیم(ع)
  • یکی از دیدار‌های خصوصی مرحوم صابری با رهبر انقلاب + فیلم
  • تصویری دیده نشده از علی انصاریان در پشت صحنه یک فیلم
  • دیدار دانشجویان دانشگاه آزاد یزد با خانواده شهید سرسنگی
  • دیدار صمیمانه مدیرعامل با تلاشگران ذوب آهن اصفهان