Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، در راستای مراقبت از کودکان و نوجوانان در فضای مجازی و ایجاد محیطی سالم برای کودکان و نوجوانان در اپلیکیشن، سامانه پایش هوشمند شاد (شبکه آموزشی دانش‌آموزان) از دی‌ماه سال گذشته راه­‌اندازی شد.

طبق اعلام روابط عمومی شبکه شاد، پایش هوشمند شاد با هدف پایش محتوای متنی، عکس و ویدیو در فضای عمومی کانال‌ها و گروه‌های اپلیکیشن شاد، از دی ماه سال گذشته راه‌اندازی و محتواها را در سه گروه مستهجن، غیراخلاقی و نامناسب پایش می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پایش محتوا در شاد با استفاده از نظارت­های هوشمند به صورت سیستمی متون، تصاویر و ویدئوها، را مورد آنالیز قرار داده و با استفاده از شاخص‌های تعیین شده، محتوا را تجزیه،تحلیل و پایش می‌کند. علاوه بر این، فرآیند پایش هوشمند تحت نظارت اپراتور انسانی بازبینی می‌شود تا درصد خطا به حداقل برسد.

سامانه به محض تشخیص محتوای نامناسب، آن را حذف می‌کند، سپس شناسه کاربری فرد متخلف توسط نیروی انسانی بررسی و تذکرها و سیاست‌های تنبیهی متناسب بر اساس ضوابط به وی ابلاغ می‌شود.

گزارش‌­های مخاطبان و کاربران از طریق ربات پشتیبانی شاد و گزارش محتوای نامناسب در گروه‌ها و کانال‌ها توسط کاربران، از دیگر منابع پایش محتوا در شاد است.

از دی‌ماه سال گذشته تاکنون ۱۷۰ هزار فایل نامناسب در شاد حذف شده است. به طور میانگین ۲۰۰ محتوا در روز فیلتر و ۱۰ میلیون فایل در ماه بررسی می­‌شود.

کد خبر 684447 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها وزارت آموزش و پرورش شبکه اجتماعی دانش آموزان (شاد) آموزشی دانش آموز

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: وزارت آموزش و پرورش شبکه اجتماعی دانش آموزان شاد آموزشی دانش آموز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۲۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهبود شبکه‌های مخابراتی با مدیریت هوشمند محقق ایرانی استنفورد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، حسین خلج دانش آموخته دانشگاه استنفورد آمریکا و مجری طرح گفت: در سال‌های اخیر و با توجه به افزایش حجم اطلاعات در شبکه‌های مخابراتی به‌کارگیری بهینه و هوشمند ساختارهای نوین بیش از پیش مورد نیاز است. بر همین اساس عملاً هیچ شبکه مخابراتی را نمی‌توان یافت که بتواند بدون به‌کارگیری از این ساختارها به‌صورت کارا سرویس ارائه کند.

وی افزود: در این طرح، یک کانال چند کاربره در نظر گرفته می‌شود که در آن قابلیت همکاری میان گره‌های شبکه وجود دارد. این شبکه از طریق یک شبکه وسیع‌تر به ساختار مرکزی شبکه متصل می‌شود. همچنین در این شبکه‌ها مشخصات بده بستان میان نرخ ارسال در کانال و بار ارتباطی در شبکه پشتیبان ارائه می‌شود.

خلج ادامه داد: بل روش‌های متمرکز برای انجام همکاری، تمامی اطلاعات در یک گره تجمیع شده و گره مذکور به پردازش کل داده‌ها می‌پردازد. علاوه بر موارد گفته شده، کنترل از طریق این شبکه‌ها هم از اهمیت خاصی به‌خصوص در شبکه‌های نسل پنجم برخوردار است.

وی اضافه کرد: در این طرح به بررسی ساختارهای نوین به‌کارگیری شبکه‌های این حوزه پرداختیم. کاربردهای این حوزه به‌صورت زیربنایی، هم ساختارهای ابری موبایل و هم ساختارهای سلولی را که در نسل‌های ۵ و مابعد آن مطرح می‌شوند، شامل می‌شود.

مجری طرح خاطر نشان کرد: با گذر شبکه‌های مخابراتی از ساختارهای سنتی به ساختارهای نوین که بر اساس قابلیت‌های انعطاف‌پذیری طراحی می‌شوند، نیاز به شناخت عمیق‌تر این شبکه‌ها اهمیت ویژه‌ای یافته است و به‌ عنوان دو نمونه اصلی این نیاز حیاتی می‌توان به شبکه‌های موبایل نسل پنجم و شبکه‌های زیرساخت اشاره کرد.

طرح پژوهشی «مدیریت و کنترل توزیع شده بر روی شبکه‌های مخابراتی» با هدف بهینه‌سازی انرژی و بهبود کارکرد دستگاه‌های الکترونیکی و مخابراتی با حمایت بنیاد ملی علم ایران انجام شد.

کد خبر 6087532 مهتاب چابوک

دیگر خبرها

  • طرح پایش هوشمند سارقان سابقه‌دار با پابند الکترونیکی در گفت و گو با رئیس پلیس آگاهی پایتخت | ماجرای سرقت دو سارق با پابند الکترونیکی چه بود
  • اجرای طرح پایش هوشمند سوخت ماشین‌های کشاورزی در فارس
  • آخرین وضعیت رفع فیلتر گوگل پلی
  • وزیر ارتباطات: رفع فیلتر گوگل پلی یکی از دستور کار‌های گروه تعیین مصادیق مجرمانه است
  • کیوسک‌های دیجیتال نخستین اپراتور سلامت کشور رونمایی و نصب شد
  • انجام بیش از ۳۰۰ آزمایش کلرسنجی از شبکه‌های توزیع آب
  • ورود جدی ساترا به فرایندهای اقتصادی شبکه نمایش خانگی
  • محور‌های بزرگراهی برای متخلفان نا امن می‌شود
  • بهبود شبکه‌های مخابراتی با مدیریت هوشمند محقق ایرانی استنفورد
  • گوگل‌پلی رفع فیلتر می شود؟