Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایران آنلاین،  رسانه های صهیونیستی اعلام کردند که گروه هکری «عصای موسی» مسئولیت سقوط بالن جاسوسی اسرائیل بر فراز غزه در شهر بیت حانون را برعهده گرفت.

بالن جاسوسی و نظامی رژیم صهیونیستی روز جمعه در شمال باریکه غزه سقوط کرد و به دست نیروهای مقاومت فلسطین افتاد و در همین زمینه رسانه ها گزارش دادند که این بالن حامل تجهیزات پیشرفته بوده که بدون آسیب دیدن به دست نیروهای مقاومت افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تارنمای روزنامه «رای الیوم» به نقل از نشریه «یدیعوت آحارونوت» نوشت که ارزش این بالن جاسوسی ۲ میلیون «شِکِل» معادل ۵۸۰ هزار دلار بوده است.

این رسانه صهیونیست افزود که گروه هکری عصای موسی مسئولیت سقوط این بالن را در غزه بر عهده گرفته است.

طبق اعلام یدیعوت آحارونوت، این بالن دارای تجهیزات پیشرفته عکاسی و جاسوسی بوده و رژیم صهیونیستی از آن برای هدف های نظامی و پایش استفاده می کرد.

گروه هکری عصای موسی که تاکنون چندین عملیات علیه سامانه ها و اهداف صهیونیست ها انجام داده است، اعلام کرد که سقوط بالن تازه آغاز کار است.

این گروه با هشدار به رژیم صهیونیستی تاکید کرد که حملات در همه حوزه ها ادامه خواهد داشت.

بالن جاسوسی رژیم صهیونیستی روز جمعه هنگام انجام عملیات پایش به تیر چراغ برق در شهر بیت حانون واقع در شمال باریکه غزه برخورد و نزدیک منطقه مرزی سقوط کرد و به دست نیروهای مقاومت افتاد.

رژیم صهیونیستی بیم آن دارد که گروه های مقاومت به اطلاعات حساس و فناوری پیشرفته این بالن دسترسی پیدا کنند.

منابع عبری می‌گویند که پس از سرنگونی بالن نظامی در شمال نوار غزه که حامل گران‌ترین سامانه های تصویربرداری بود، بیم آن می‌رود که اطلاعات حساس به دست حماس بیفتد.
«أمیر بوخبوط» تحلیلگر نظامی رژیم صهیونیستی در این باره اعتراف کرد که سقوط بالن جاسوسی در غزه اتفاق خطرناکی است.



انتهای پیام/

 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: رژیم صهیونیستی بالن جاسوسی عصای موسی سقوط بالن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۲۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله جدید رژیم صهیونیستی به سوریه/ مناطقی در دمشق و قنیطره هدف گرفته شدند + فیلم

به گزارش جماران؛ اسرائیل حمله به مناطقی در جنوب سوریه را تأیید کرد.

سخنگوی ارتش رژیم اسرائیل اعلام کرد که این رژیم موشک‌هایی را که از سمت سوریه به سمت جولان اشغالی شلیک شده بود، رهگیری و منهدم کرده و در پاسخ به این حمله ادعایی، مناطقی در حومه دمشق و قنیطره را هدف قرار داده است.

 

حجم ویدیو: 2.85M | مدت زمان ویدیو: 00:00:19 دانلود ویدیو

دیگر خبرها

  • اسرائیل قوانین آمریکا را در غزه نقض می‌کند
  • مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا: اسرائیل خاورمیانه را دچار بدترین چرخه خشونت کرده است/ تلاش‌ها برای راه حل دو دولتی باید افزایش یابد
  • اولمرت: اسرائیل از جنگ غزه پیروز بیرون نخواهد آمد
  • جدیدترین شاخه مقاومت اسلامی در بحرین چگونه متولد شد؟
  • حمله بی سابقه از خاک عراق به تل آویو/ نگرانی شدید آمریکایی‌ها درباره وقوع جنگ داخلی/ اعلام تعلیق روابط اقتصادی ترکیه با اسرائیل/ حمله پهپادی گروه مقاومت بحرینی به فلسطین اشغالی
  • گروه حنظله دو مرکز در رژیم‌ صهیونیستی را هک کرد
  • حمله اسرائیل به حومه دمشق
  • حمله جدید رژیم صهیونیستی به سوریه/ مناطقی در دمشق و قنیطره هدف گرفته شدند + فیلم
  • گروه مقاومت بحرینی: شرکت مسئول حمل‌ونقل صهیونیستی را با پهپاد هدف قرار دادیم
  • تظاهرات جمعه خشم در همدان همزمان با سه استان دیگر