Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@03:40:10 GMT

پیشرفت جامعه هوش مصنوعی و علم داده ایران

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۷۲۶۰۹

پیشرفت جامعه هوش مصنوعی و علم داده ایران

انجمن علمی دانشجویی مهندسی صنایع دانشگاه خواجه نصیرالدین طوسی، قسمت دوم از فصل دوم سری جلسات مجازی سیگموئید را برگزار می‌کند.

به گزارش باشگاه دانشجویان ایسنا، این جلسات با هدف هم‌افزایی و پیشرفت جامعه هوش مصنوعی و علم داده در ایران برگزار می‌شود و در هر قسمت از آن‌ها موضوعی به روز و کاربردی در حوزه هوش مصنوعی و علم داده با ارائه برترین‌های این حوزه مورد بررسی قرار می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این قسمت که ۹ تیرماه از ساعت ۲۰ تا ۲۲ برگزار می‌شود، دکتر ساسان باراک (استادیار دانشگاه ساوتهمپتون) و امیرعباس اسدی (کارشناسی مهندسی کامپیوتر و محقق مستقل هوش مصنوعی) به توضیح و ارائه Meta Learning in forecasting می‌پردازند و در ادامه این بحث، پیاده سازی پکیج metaTs را خواهیم داشت.

متالرنینگ زیرشاخه‌ای از یادگیری ماشینی است که در آن الگوریتم‌های یادگیری خودکار بر متا دیتاها برای انجام آزمایش‌های یادگیری ماشین اعمال می‌شوند. این زیرشاخه در حال حاضر جزو پرمباحثه‌ترین زیرشاخه‌های هوش مصنوعی در جهان است.

علاقه‌مندان می‌توانند با استفاده از آدرس https://eseminar.tv/wb۷۰۱۸۲ در این جلسه شرکت کنند یا برای کسب اطلاعات بیشتر به شناسه @sinatavakolib پیام دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: هوش مصنوعی علم داده هوش مصنوعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۲۶۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تحکیم بنیان خانواده مؤثرترین مؤلفه در پیشرفت جامعه

استاندار مرکزی با اشاره به اینکه عفاف و حجاب یکی از مطالبات جدی فرهنگی و اجتماعی جامعه و خانواده ها به شمار می رود گفت: تحکیم بنیان خانواده مؤثرترین مؤلفه در پیشرفت جامعه به شمار می رود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از مرکزی و به نقل از پلیس، فرزاد مخلص الائمه در حاشیه مراسم تجلیل از فعالان طرح نور در استان مرکزی با ابراز امیدواری از اجرای طرح نور با همراهی مردم در سطح استان اظهار کرد: امیدواریم با همکاری سایر دستگاه‌ها و نهادهای مسئول شتاب بیشتری پیدا کند.

وی موضوع عفاف و حجاب را جز موضوعات اولویت دار دولت و نظام دانست و افزود: پلیس به نحو احسن در حال اجرای وظایف خود است و این مهم جای تقدیر و قدردانی از این عزیزان را دارد.

استاندار مرکزی با اشاره به اینکه عفاف و حجاب یکی از مطالبات جدی فرهنگی و اجتماعی جامعه و خانواده‌ها به شمار می‌رود گفت: تحکیم بنیان خانواده مؤثرترین مؤلفه در پیشرفت جامعه به شمار می‌رود.

مخلص الائمه با قدردانی از مردم برای همراهی و همکاری در اجرای طرح نور اظهار کرد: مردم در سراسر استان با قدردانی و پشتیبانی از پلیس در اجرای این طرح نشان دادند که همواره قدر شناس خادمان خود بوده و این بسیار ارزشمند و قابل تحسین است، اجتماعی جامعه و خانواده‌ها به شمار می‌رود گفت: تحکیم بنیان خانواده مؤثرترین مؤلفه در پیشرفت جامعه به شمار می‌رود.

وی با ابراز امیدواری از اجرای طرح نور با همراهی مردم در سطح استان بیان داشت: امیدواریم با همکاری سایر دستگاه‌ها و نهادهای مسئول شتاب بیشتری پیدا کند.

کد خبر 748493

دیگر خبرها

  • ۱۱ اردیبهشت؛ برگزاری مرحله دوم آزمون پایش عملکرد یادگیری دبیرستانی‌ها
  • رویداد سرمایه‌گذاری تکنووست سلامت در ایران هلث ۱۴۰۳ برگزار می‌شود
  • پیشرفت علمی بدون داشتن علوم پایه قوی امکان پذیر نیست
  • وحدت در جامعه اسلامی مهم‌ترین رکن پیشرفت است
  • تحکیم بنیان خانواده مؤثرترین مؤلفه در پیشرفت جامعه
  • از کاهش زمان و فرآیند پروانه ساختمانی تا پیشتازی شیراز به لحاظ ارائه خدمات مهندسی
  • از کاهش زمان و فرآیند پروانه ساختمانی تا پیشتازی شیراز به لحاظ ارائه خدمات فنی و مهندسی
  • هوش مصنوعی و حجیت فتوا
  • برگزاری رویداد «هم‌مسیر اوتیسم» در ۳ شهر ایران
  • پیشرفت ۴۰ درصدی پروژه انتقال آب از بندرچارک به بستک و جناح