Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-28@15:26:18 GMT

باند ۸ نفره سارقان منزل در ری متلاشی شد

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۷۲۶۲۰

باند ۸ نفره سارقان منزل در ری متلاشی شد

فرمانده انتظامی شهرستان ری از انهدام باند ۸ نفره سارقان منزل در این شهرستان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از ری، به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ دوستعلی جلیلیان با اشاره به شناسایی باند سارقان اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت منزل در محدوده خاورشهر و تشکیل چند پرونده سریعاً تیم‌های عملیاتی برای شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان به کلانتری این محل اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: چکیده پرونده نشان از این داشت که 2 زن تحت عنوان مستاجر و یا خریدار وارد منازل محدوده خاور شهر شده و با بررسی مسیرهای ورود و خروج، محل کمدها و تعداد اتاق‌ها اطلاعات به‌دست آمده را در اختیار 5 آقا همدست قرار داده و آن‌ها اقدام به سرقت در زمان مناسب می‌کنند و اموال را به فرد مالخر مشخص می‌فروشند.

فرمانده انتظامی شهرستان ری در ادامه گفت: مأموران کلانتری با حضور در محل‌های سرقت و استفاده از شیوه‌های نوین و خاص پلیسی سرنخ‌های متعددی از سارقان به‌دست آوردند و با در کنار هم قرار دادن ادله‌های موجود محل اختفاء سارقان در 2 نقطه از خاورشهر به‌دست آوردند.

جلیلیان تصریح کرد: روز گذشته پس از انجام هماهنگی‌های قضایی تیم‌های عملیات این کلانتری به مخفیگاه متهمان اعزام و در 2 عملیات هماهنگ و منسجم متهمان را دستگیر کردند و در بازدید از مخفیگاهشان تعداد زیادی اموال مسروقه کشف شد.

توقیف یک شناور حامل 3 هزار قبضه سلاح در آب‌های گناوه / 7 نفر دستگیر شدندماموران قلابی در ری دستگیر شدندحفاران غیرمجاز در ری دستگیر شدند

فرمانده انتظامی شهرستان ری در پایان خاطرنشان کرد: متهمان در تحقیقات به بزه ارتکابی معترف و مال باختگان شناسایی و پس از دعوت به کلانتری و اخذ شکایت و تکمیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۲۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، سرهنگ "کیومرث کشوری" گفت: بدنبال وقوع چند فقره سرقت احشام در برخی مناطق حاشیه این شهرستان، مراتب شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار این فرماندهی قرار گرفت.

ماموران آگاهی با رصد فنی و استفاده از منابع اطلاعاتی خود توانستند ۲ سارق حرفه‌ای را در این زمینه شناسایی و طی عملیاتی آنان را در مخفیگاهشان دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی آبادان از اعتراف متهمان به ۴۲ فقره سرقت؛ شامل ۱۰ فقره احشام، ۱۵ فقره منزل، ۱۲ فقره سیم برق، ۳ فقره موبایل و دو فقره موتور سیکلت خبر داد و افزود: یک دستگاه موتورسیکلت سرقتی نیز از سارقان کشف و ضبط شد.

کشوری با اشاره به سوابق متهمان دستگیر شده گفت: متهمان دستگیر شده به دلیل جرائم متعدد از جمله سرقت مسلحانه احشام در برخی شهرستان‌های سطح استان، سرقت منزل، کابل برق در آبادان و همچنین مشارکت در قتل تحت تعقیب کیفری بودند.

۴ نفر از مالباختگان احشام شناسایی و علیه متهمان دستگیر شده پرونده قضایی تشکیل و به دادسرا معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • سرقت ۳۰۰ میلیارد ریال طلا در البرز/ سارقان دستگیر شدند
  • دستگیری اعضای باند سرقت به عنف در بوئین‌زهرا
  • دستگیری اعضای باند ۴ نفره سارقان به عنف/نوشابه‌های قاچاق به بازار نرسید
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل
  • دستبند پلیس بر دستان باند سارقان اماکن خصوصی و کشف اموال سرقتی
  • سارقان اماکن در دام پلیس لنگرود
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان! / توصیه مهم پلیس به شهروندان
  • انهدام باند پنجه طلا در همدان
  • باند پنجه طلا در همدان منهدم شد
  • سارقان مسلح احشام در دام پلیس آبادان