Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی از رئیس جمهور خواست تا دستور ساخت پروژه پتروشیمی امیرآباد مازندران را با توجه به مجوزهای محیطی زیستی آن صادر کند.

به گزارش ایران اکونومیست، غلامرضا شریعتی در جلسه علنی امروز (یکشبنه) مجلس شورای اسلامی در تذکری شفاهی شریعتی خطاب به رئیس جمهور گفت: طبق مصوبه هیات وزیران در سال ۹۹، پتروشیمی امیرآباد مازندران در محدوده روستای حسین آباد بهشهر باید ایجاد می شد، این پروژه تمامی مراحل قانونی و ارزیابی زیست محیطی را طی کرده و مورد تایید در کمیته ارزیابی زیست محیطی آن سازمان قرار گرفته و در دبیرخانه سازمان محیط زیست ثبت شده است، اما مدیریت سازمان از ارائه این مجوز به سرمایه گذار خودداری می نماید، لذا استدعا دارم دستور فرمایید این پروژه که دارای استانداردهای مورد تایید زیست محیطی برای استقرار است، نسبت به صدور مجوز آن اقدام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم بهشهر در مجلس افزود: در دو جلسه برگزار شده در مجلس شورای اسلامی با حضور مدیران سازمان محیط زیست، آنها متعهد به تسهیل در صدور مجوز نسبت به پروژه مذکور شده اند.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: غلامرضا شریعتی اندراتی ، استانی سیاسی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: استانی سیاسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۲۶۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت‌های معدنی، یکی از اصلی‌ترین تهدیدات محیط زیست

مهدی زارع خورمیزی رئیس حفاظت محیط زیست شهرستان تفت گفت: کارشناسان به صورت منظم کلیه معادن موجود درحوزه شهرستان را پایش کرده و در صورت عدم رعایت الزامات زیست محیطی اخطار‌های لازم به متولیان معادن ارائه می‌دهند. 

وی افزود: فعالیت تمامی معدن فعال به صورت منظم توسط کارشناسان محیط زیست رصد می‌شود. 

زارع خورمیزی با بیان اینکه فعالیت‌های معدنی یکی از اصلی‌ترین تهدیدات محیط زیست است، ادامه داد: متولیان معادن به منظور کاهش تبعات فعالیت معدنی خود باید الزامات زیست محیطی را رعایت کنند تا از تهدیدات و تخریب بیش از حد طبیعت جلوگیری شود.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • رئیس‌جمهور ۲ قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • رئیسی دو قانون مصوب مجلس را برای اجرا ابلاغ کرد
  • فعالیت‌های معدنی، یکی از اصلی‌ترین تهدیدات محیط زیست
  • معاون رئیس جمهور از پتروشیمی دهدشت بازدید کرد + تصاویر
  • حمله شدیدالحن سایت اصولگرا به ذوالنوری | به چه حقی "شورایعالی سران قوا" که دستور رهبری است را خلاف می‌دانی!
  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • طرح ساخت هواپیمای مسافربری مورد تاکید رئیس‌جمهور در قالب کنسرسیومی بین‌المللی در حال پیگیری است
  • رئیسی : گشت ارشاد مدیران در دستور کار وزرا باشد
  • پلمپ ۱۷ باشگاه ورزشی ورامین در دستور کار
  • صدور مجوز ۱۸ پروانه ساختمانی در یک ماه