Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-01@19:28:49 GMT

قیمت انواع لوازم‌خانگی هم افزایش یافت

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۷۲۸۷۹

قیمت انواع لوازم‌خانگی هم افزایش یافت

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت از افزایش ۱۰ تا ۱۵ درصدی قیمت انواع لوازم خانگی خبر داد.

به گزارش مشرق، امید قالیباف سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت افزود: یخچال و فریزر، ماشین لباسشویی و ماشین ظرفشویی مشمول ۱۰ درصد افزایش شده و تلویزیون ۱۵ درصد افزایش قیمت داشته است.

 وی تاکید کرد: این افزایش قیمت ها از ابتدای تیرماه اعمال خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی وزارت صمت خواستار آن شد تا در عین حال مردم با مراجعه به سامانه ۱۲۴ به عنوان سامانه مرجع وزارت صنعت، معدن و تجارت، به رویت و کنترل قیمت ها بپردازند تا از مقادیر پیش‌گفته بیشتر نباشد.

 قالیباف ادامه‌داد: در غیر این صورت مردم می توانند از طریق همین سامانه به پیگیری و شکایت بپردازند که در همان سامانه ۱۲۴ رسیدگی خواهد شد.

 وی خاطرنشان کرد: افزایش قیمت‌ها هنوز به صورت مکتوب از سوی ستاد تنظیم بازار اعلام نشده است، بلکه مطابق اعلام انجمن‌های صنفی است و سازمان حمایت نیز قیمت‌ها را تایید کرده است.

منبع: ایرنا

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت لوازم خانگی قیمت کالا صمت افزایش قیمت گرانی تورم وزارت صمت خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت قیمت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۲۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفر سرپرست وزارت صنعت و تجارت طالبان به ایران

سرپرست وزارت صنعت و تجارت طالبان امروز با هدف تسهیل تجارت و ترانزیت به استان سیستان و بلوچستان در ایران سفر کرد.

به گزارش ایسنا، نورالدین عزیزی سرپرست وزارت صنعت و تجارت طالبان، امروز -چهارشنبه- در رأس یک هیات بزرگ اقتصادی و تجاری وارد استان سیستان و بلوچستان ایران شد.

شرکت در نشست «امکان‌سنجی و تسهیل روند همکاری‌های اقتصادی میان دو کشور» و رایزنی درباره توسعه روابط تجاری و ترانزیتی بین ایران و افغانستان با محوریت سیستان از اهداف این سفر است.

انتهای پیام
 

دیگر خبرها

  • پازوکی :تولیدکنندگان خواستار افزایش قیمت لوازم خانگی هستند/ واردات لوازم خانگی همچنان ممنوع است
  • سفر سرپرست وزارت صنعت و تجارت طالبان به ایران
  • ۹۹ درصد لوازم خانگی تقلبی در اینجا به فروش می‌رسند | چقدر لوازم خانگی تقلبی در بازار وجود دارد؟
  • دولت از فعالان بازار لوازم خانگی انتظار معجزه دارد
  • توزیع بیش از ۴۰۰ دستگاه لوازم خانگی در بجنورد
  • دلیل اعتراض طلافروشان چیست؟
  • مدرسه صادرات ایران افتتاح شد
  • علت اعتراض طلافروشان چیست؟
  • راهنمای جامع برای تهیه قطعات ماشین لباسشویی
  • ماجرای اعتراض طلافروشان چیست؟