Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/آذربایجان غربی رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی ارومیه از پذیرش دانشجو بدون کنکور در ۲۲ رشته تحصیلی مقطع کاردانی و کارشناسی مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ارومیه خبر داد.

به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی جهاددانشگاهی آذربایجان غربی؛ دکتر شیوا حبیب زاده، در خصوص جذب دانشجو افزود: ثبت نام دانشجو بدون کنکور در مقطع کارشناسی  از ۲۹ خرداد ماه و مقطع کاردانی از ۱۴ تیر ماه سال جاری آغاز می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی ادامه داد: پذیرش دانشجو در رشته های کاردانی شامل، حقوق_حقوق ثبتی، تربیت مربی پیش دبستانی، ساخت عدسی و قطعات اپتیکی، گیاهان دارویی و معطر، اینترنت و شبکه های گسترده، دستیاری حقوقی امور قضایی، تجهیزات پزشکی، گیاه پزشکی، طراحی گرافیک، طراحی لباس، بازسازی رایانه ای، مترجمی زبان انگلیسی، امور فرهنگی، مدیریت کسب و کار و بازاریابی بوده و در مقطع کارشناسی از بین رشته های تربیت مربی پیش دبستانی، مهندسی فناوری اطلاعات، خدمات حقوقی امور قضایی، حقوق ثبت اسناد و املاک، طراحی و تکنولوژی دوخت، مدیریت امور فرهنگی و مترجمی همزمان انگلیسی می باشد. 

وی گفت: تسهیلات مختلفی از جمله معرفی مستقیم دانشجویان دارای ایده کار آفرینانه به مرکز رشد و منش جهاددانشگاهی، اخذ تسهیلات وام شهریه صندوق رفاه برای هر ترم دانشجو، تسهیلات ۱۰۰ میلیون ریالی بانک قرض الحسنه مهر،  امکان تقسیط شهریه دانشجو، تشکیل کلاس ها خارج از ساعت اداری جهت تسهیل حضور دانشجویان شاغل، تسهیل ارتباط دانشجویان با بازار کار از طریق دفاتر کارآفرینی و مراکز رشد به دانشجویان این مرکز ارایه می شود.

دکتر حبیب زاده اظهار کرد: در این مرکز دروس نظری علاوه بر سر فصل های مصوب، به صورت علمی و متناسب با نیازهای بازار کار به دانشجویان ارایه می شود به طوری که دانشجویان مهارت های مورد نیاز عملی رشته تحصیلی خود را نیز فرا می گیرند تا مشکلی در ورود به بازار کار نداشته باشند. 

وی ادامه داد: بهره مندی از وجود مدرسان متعهد و متخصص، تحصیل هدفمند در رشته های تحصیلی تقاضا محور و مبتنی بر شغل،  برخورداری از امکانات و تجهیزات کارگاهی و آزمایشگاهی روز و امکان شرکت دانشجویان در کلاسهای آموزشی تخصصی و هنری جهاد دانشگاهی با تخفیف ویژه دانشجویی و امکان بهره مندی از خدمات مراکز تخصصی و درمانگاه دیابت و سایر خدمات پزشکی و پیراپزشکی جهاد دانشگاهی از دیگر خدمات قابل ارائه به دانشجویان این مرکز می باشد.

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی جهاددانشگاهی ارومیه در تشریح مزایای این مرکز نسبت به سایر مراکز آموزش عالی مشابه گفت: دانشگاههای تحت نظر جهاد دانشگاهی بعنوان یکی از مراکز تحقیقاتی مورد شناخته شده فراملی سعی می کند بر اساس آخرین متدهای کاربردی آموزشی در راستای اهداف علمی کاربردی برنامه ریزی آموزشی داشته باشد. 

حبیب زاده افزود: علاقه مندان می توانند اطلاعات بیشتر را در سایت دانشگاه به آدرس uast.ac.ir را دریافت کنند و با مراجعه به سایت سازمان سنجش به آدرس sanjesh. org ثبت نام کنند.علاقمندان جهت ثبت نام حضوری به آدرس ارومیه، کیلومتر ۵ جاده سلماس، فرعی کولق، مجتمع پژوهش و فناوری جهاددانشگاهی مراجعه و یا جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۷-۳۲۴۱۷۳۵۲ داخلی ۱۵۴ و ۱۵۵ تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی مرکز علمی کاربردی جهاد دانشگاهی پذیرش دانشجو بدون کنکور مرکز آموزش علمی کاربردی جهاد دانشگاهی ارومیه جهاد دانشگاهی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۳۱۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز به کار بیست و چهارمین کنگره مغز و اعصاب کودکان

به گزارش­ ­­­­خبرگزاری صدا و سیما؛ ­دکتر پروانه کریم‌زاده افزود:­­ در این دوره از کنگره ۱۵ پنل علمی طراحی شده که با حضور اساتید جوان و اساتید مجرب و پیشکسوت برگزار خواهد شد. رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی­ در این مراسم از برگزاری سالانه کنگره مغز و اعصاب کودکان در استان‌های مختلف ­ابراز خرسندی کرد و گفت: این تصمیم ارزنده گرفته شد تا از تمام اعضای انجمن مغز و اعصاب کودکان حمایت شود. زالی تصریح کرد: فارغ‌التحصیلان این رشته علاوه بر اینکه افراد برجسته‌ای هستند، در حوزه علمی و آکادمیک نیز می‌درخشند، چراکه این رشته بسیار پیچیده، داینامیک و دائم در حال تغییر است. از طرفی انعطاف‌پذیری رشته برای پذیرش نوآوری‌های ملی در عرصه جهانی نیز زبانزد است. دکتر زالی با تاکید بر اینکه برای موفقیت در این رشته پزشکی به صبر و متانت بسیاری نیاز است، گفت: از همین‌رو فارغ‌التحصیلان و متخصصان این رشته افراد برجسته در امر اخلاق هم هستند. وی در پایان از دوران پربار شاگردی خود در محضر استاد غفرانی یاد کرد و خود را به خانواده پرافتخار بیمارستان مفید متعلق دانست. در ادامه این مراسم ­دکتر محمود محمدی رئیس بیست و چهارمین کنگره مغز و اعصاب کودکان، انجمن مغز و اعصاب کودکان را یکی از منسجم‌ترین انجمن‌های علمی با اهداف مشترک خواند. بیست و چهارمین کنگره مغز و اعصاب کودکان از امروز در مرکز قلب تهران به میزبانی ­دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی آغاز شده و تا سه روز آینده­ ادامه خواهد داشت.

دیگر خبرها

  • انتصاب اعضای شورای علمی دوازدهمین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویان ایران
  • آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در ۱۱ نقطه فارس برگزار می‌شود
  • آغاز به کار بیست و چهارمین کنگره مغز و اعصاب کودکان
  • مهلت ثبت نام پذیرش بدون آزمون کارشناسی ارشد پیام نور تمدید شد
  • همایش تجلیل از مربیان هلال احمر و مدرسان مرکز آموزش علمی کاربردی هلال احمر قم
  • انتخاب رشته بیش از ۸۸ هزار نفر در کنکور دکتری ۱۴۰۳
  • تحصیل ۳۴۰۰ دانشجو در دانشگاه فنی و حرفه‌ای چهارمحال وبختیاری
  • آغاز فرایند تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور
  • آغاز فرایند مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور
  • فرایند مشاهده و تأیید سوابق تحصیلی داوطلبان کنکور آغاز شد