Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- توصیه «ازدواج بین‌المللی» نماینده اصفهان فضای مجلس را متشنج کرد و با واکنش نمایندگان مجلس همراه شد.
به گزارش سرویس اجتماعی خبرگزاری آریا،  امیرحسین بانکی پور رئیس کمیسیون مشترک طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در مصاحبه ای، پیبشنهادی درباره ازدواج بین المللی مطرح کرده است. این پیشنهاد فضای امروز مجلس را متشنج کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در حالی که نمایندگان مجلس در جلسه علنی امروز یکشنبه، مشغول بررسی موادی از طرح اصلاح قانون تشکیلات و آئین دادرسی دیوان عدالت اداری بودند، به یکباره نمایندگان زن مجلس مقابل صندلی امیرحسین بانکی‌پور نماینده اصفهان و رئیس کمیسیون مشترک طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت مجلس شورای اسلامی حاضر شده و انتقاداتی را به صحبت‌های اخیر او درباره توصیه‌اش پیرامون ازدواج بین‌المللی دختران مجرد مطرح کردند؛ انتقاداتی که به گفته یکی از نمایندگان زن مجلس با دفاع بانکی‌پور از صحبت‌هایش روبرو شد.
به دنبال حضور نمایندگان زن در مقابل صندلی بانکی‌پور، تعدادی از نمایندگان مرد مجلس هم به این جمعیت پیوسته و در ابتدا درباره علت انتقاد نمایندگان پرس و جو کردند. تعدادی از این نمایندگان آقا وقتی فهمیدند بانکی پور چنین صحبتی را مطرح کرده با صدای بلند اعتراض کردند تا جایی که محمودوند عضو کمیسیون امنیت ملی با عصبانیت خطاب به بانکی پور گفت که آیا تو واقعا چنین حرفی را زده‌ای؟ در این هنگام تعدادی از نمایندگان محمودوند را آرام کرده و او را به قسمت دیگری از مجلس بردند. این پایان انتقادات به بانکی پور نبود، عده‌ای دیگر از نمایندگان باز مقابل صندلی بانکی‌پور جمع شدند و این بار کمال علیپور نماینده قائمشهر با صدای بلند به بانکی پور گفت آیا این صحبت‌های تو به معنای راه حل است؟ در نهایت هم ابراز تاسف کرد.
با ورود تعدادی از اعضای هیات رئیسه جو مجلس آرام شد، ولی نمایندگان در گروه‌های یک یا دو نفره به کنار صندلی بانکی پور آمده و از او علت بیان چنین صحبت‌هایی را پرس و جو می‌کنند.

بانکی پور عذرخواهی کند
نماینده چابهار در مجلس شورای اسلامی از نماینده اصفهان خواست تا به دلیل طرح راهکار «ازدواج بین‌المللی» از پیشگاه ملت ایران عذرخواهی کند.
معین الدین سعیدی در جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس، در تذکری در واکنش به اظهارات امیرحسین بانکی پور نماینده اصفهان و رئیس کمیسیون مشترک طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت درباره ارائه راهکارهایی برای ازدواج دختران مجرد و مشخصاً راهکار «ازدواج بین‌المللی»، خطاب به او اظهار کرد: چرا این مسائل را مطرح می‌کنید؟ کسی که یک جو غیرت دینی دارد مگر می‌شود بگویید که بانوان این سرزمین بروند با اتباع دیگر ازدواج کنند؟ کاش این را اصلاح می‌کردید و کاش در مقابل ملت بزرگ ایران عذرخواهی می کردید؟
نماینده خلخال در مجلس با اشاره به صحبتهای اخیر بانکی پور نماینده اصفهان درباره پیشنهادش برای «ازدواج بین‌المللی» گفت: از این نماینده مجلس می خواهم از ساحت مقدس خواهران و مادران ایرانی عذرخواهی کند.
سیدغنی نظری در جلسه علنی امروز یکشنبه مجلس در تذکری گفت: اینکه برخی از دوستان درباره ازدواج دختران ایرانی با اتباع بیگانه به بهانه توسعه روابط فرهنگی صحبت کردند، کاملا غلط است.
وی افزود: انتظار داریم رئیس مجلس فرصت دهد تا این نماینده از ساحت مقدس خواهران و مادران ایرانی عذرخواهی کند.
فاطمه قاسم‌پور نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز (یکشنبه 29 خرداد) قوه مقننه و در تذکری شفاهی خطاب به هیئت رئیسه مجلس گفت: با توجه به توان مجلس انقلابی قانون تعالی جمعیت تصویب شد لذا امروز نظارت بر اجرای این قانون بر تک تک نمایندگان و البته هیئت رئیسه مجلس واجب است.
وی ادامه داد: علاوه بر این به‌نمایندگی از بانوان فراکسیون زنان و خانواده باید بگویم ما همه معتقدیم باید مسیر ازدواج جوانان تسهیل شود اما نه با هر راهکاری و نه با هر بیانی، لذا اظهارنظرهای هیجانی و غیرکارشناسی که افکار عمومی را جریحه‌دار می‌کند نه‌تنها به نظر کلّیت مجلس نیست بلکه اعلام می‌کنم ارائه راهکارهایی مبنی بر حفظ کرامت جامعه زنان و نگاه همه‌جانبه برای ارائه راهبردها و سیاست‌های مبتنی بر آموزه‌های دینی و ارزش‌های جامعه ایرانی رویکرد این مجلس بوده و است.
نماینده تهران در مجلس افزود: مجلس کنونی علاوه بر قانونگذاری در حوزه جوانی جمعیت، اصلاح قانون تسهیل ازدواج، اصلاح قانون حمایت از خانواده و لایحه حمایت زنان در برابر خشونت را با جلب نظر نخبگان پیگیری می‌کند فلذا نباید با یک‌سری اظهارنظرها که نهایتاً جامعه زنان را که کریمانه به‌دنبال احقاق حقوقشان هستند ملتهب کنیم و این کار در شأن مجلس نیست لذا از این تریبون به تمام زنان و دختران و مردان غیور سرزمین خود اعلام می‌کنم که حفظ شأن و منزلت آنها را بر خود واجب می‌دانیم و در این مسیر گام برمی‌داریم.
در ادامه عبدالرضا مصری نایب‌رئیس مجلس شورای اسلامی که ریاست مجلس را به‌عهده داشت در پاسخ به تذکر این نماینده گفت: وظیفه ذاتی مجلس دفاع و صیانت از مصوبات مجلس شورای اسلامی است لذا از آنچه در مجلس تصویب شده است صیانت می‌کنیم تا مرّ قانون اجرا شود اما ممکن است هر کدام از نمایندگان نظرات شخصی داشته باشند اما در نهایت آنچه قانون است، اجرا خواهد شد.
نماینده مردم تبریز هم در واکنش به اظهارات نماینده اصفهان و رئیس کمیسیون مشترک طرح حمایت از خانواده و جوانی جمعیت گفت: این نماینده باید از ملت بزرگ ایران عذرخواهی کند.
علیرضا منادی سفیدان، نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی، در واکنش به صحبت‌های اخیر امیرحسین بانکی‌پور عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در خصوص ازدواج دختران بالای 30 سال ایرانی با مردان غیر ایرانی مسلمان، این اظهارات را تعجب برانگیز خواند و گفت: بانکی‌پور باید از ملت بزرگ ایران عذرخواهی کند.
وی تصریح کرد: در نشست علنی امروز مجلس، ضمن تجمع بانوان اطراف میز آقای بانکی‌پور و اعتراض به سخنان سبک وی، سایر نمایندگان نیز علیه او اعتراض کردند.

بانکی‌پور عذرخواهی کرد؟!
امیرحسین بانکی‌پور رئیس کمیسیون مشترک جوانی جمعیت در مجلس در جلسه علنی امروز مجلس، در اخطار قانون اساسی درباره موضوع مطرح شده مبنی بر ازدواج بانوان ایرانی با اتباع بیگانه با اشاره به این حدیث که جز انسان‌های بزرگوار کسی حرمت زن را رعایت نمی‌کند و جز انسان‌های پست کسی به زنان اهانت نمی‌کند، گفت: یکی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در خلال صحبت‌های خود تذکری به من داد، این در حالی است که همه ما می‌دانیم که رسانه‌های معاند با تقطیع سخنان ما به خصوص سخنان نمایندگان به تخریب مجلس می‌پردازند، از نمایندگان مجلس که خودشان از قربانیان این تقطیع‌ها هستند می‌خواهم هر جا در پیامک و یا فضای مجازی درباره موضوعی اظهارنظر می‌شود ابتدا صحبت‌ها را کامل بشنوند و بعد روی آن قضاوت کنند.
وی با اشاره به جلسه‌ای که در آن در رابطه با موضوع مذکور اظهار نظر کرده بود، بیان کرد: فرصت من درباره موضوع مذکور در محیط علمی و آکادمیک بود که به تحلیل آمار پرداخته بودم و تأکید داشتم این بحث موضوعی رسانه‌ای نیست و مربوط به حوزه‌های نظری و صاحبنظران است.
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: در این جلسه گفته بودم آمارهای غلطی در جامعه مطرح می‌شود که باید اصلاح شود. از جمله اینکه گفته می‌شود تعداد زنان ما در کشور بیشتر از مردان است. در حالی که چنین موضوع و آماری غلط است.
بانکی پور ادامه داد: اتفاقاً تعداد دختران و پسران مجرد آماده به ازدواج طبق سرشماری سال 95 با یکدیگر هم تراز هستند و در این باره تناظر یک به یک داریم و با شرایط تسهیل ازدواج جوانان این آرامش ایجاد می‌شود. چرا که نسبت عرضه و تقاضا در این باره متناسب است و موانعی از این بابت وجود ندارد. البته مجلس نیز در قانون جوانی جمعیت تسهیلات ازدواج را تا پنج برابر افزایش داده است.
وی افزود: البته در آن سخنرانی درباره گروه سنی بانوان بالای 30 سال صحبت شد. طبق سرشماری سال 95 یک میلیون و 400 هزار دختر مجرد بالای 30 سال و 700 هزار بانویی که همسر خود را از دست داده اند و یا جدا شده اند در کشور وجود دارد. یعنی در مجموع حدود دو میلیون و 100 هزار نفر از بانوان آمادگی ازدواج دارند. درباره این آمار اعلام کردم چنانچه این تعداد بخواهند طبق عرف جامعه با پسران 4-5 سال بزرگ‌تر از خودشان ازدواج کنند برای حدود دو سوم آنها همسری نیست.
رئیس کمیسیون مشترک جوانی جمعیت در مجلس تصریح کرد: توصیه من در این باره این بود که ازدواج هم سالان مورد توجه قراربگیرد چرا که روان شناسان نیز تأیید می‌کنند که سن عقلی در ازدواج مراد است نه سن شناسنامه‌ای.
بانکی‌پور افزود: این فرهنگ غلط که سن آقایان در ازدواج باید بیشتر از بانوان باشد به ما ضربه وارد کرده است. با توجه به این موضوع، در آن جلسه تأکید بنده به ازدواج همسالان بود.
وی تأکید کرد: همچنین بحث دیگری که در جلسه مذکور مطرح شد با توجه به اقبال‌ها، موانع و مراجعاتی بود که از سوی بانوانی داشتیم که با بعضی از اندیشمندان خارج از کشور ازدواج کرده بودند اما شناسنامه ایرانی فرزندان آنها صادر نشده بود. با اینکه این قانون سال‌ها پیش در مجلس مصوب شده بود.
نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: در این جلسه تأکید کردیم این موضوع مشکل قانونی ندارد و وقتی اندیشمندانی در دنیا داریم که از نظر اعتقادی و اخلاقی با فرهنگ ما تناسب دارند و به انقلاب علاقه مند هستند و با بانوی ایرانی ازدواج کرده اند، نباید شرایط را برای آنها سخت کنیم.
بانکی‌پور خاطرنشان کرد: با اینکه در آن جلسه که محفلی علمی بود تأکید کرده بودم این بحث بیشتر یک تحلیل آماری است اما متأسفانه اظهارات من تقطیع شد و این جو منفی به وجود آمد. به نوبه خود از طرف آن رسانه‌های غلط از بانوانی که ممکن است این تقطیع ذهن آنان را آزرده کرده باشد، عذرخواهی می‌کنم اما معتقدم نباید صورت مسئله را پاک کرد.

واکنش فراکسیون زنان؛ این اظهارات را از طریق هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان پیگیری می‌کنیم
 رئیس و اعضای فراکسیون زنان مجلس امروز (یکشنبه 29 خرداد ماه) در حاشیه نشست علنی مجلس شورای اسلامی در واکنش به اظهارات نماینده پیشنهاد دهنده پیرامون ازدواج دختران ایرانی بالای 30 سال با مردان مسلمان غیرایرانی  در نشست خبری با حضور خبرنگاران حاضر شدند.
سارا فلاحی سخنگوی فراکسیون زنان مجلس در این نشست خبری گفت: پیرو اظهارنظر یکی از نمایندگان مجلس که یک اظهارنظر کاملاً غیرکارشناسی مبتنی بر آمار غلط و بسیار هیجانی در خصوص زنان شرافتمند ایرانی بود، نمایندگان بانویی که در مجلس حضور داشتند به همراه مردان غیرتمند مجلس، نسبت به این اظهارنظر واکنش نشان دادند.
نماینده مردم ایلام، ایوان، چرداول، مهران و ملکشاهی و سیروان در مجلس تصریح کرد: این اعتراضات به نماینده مذکور منتقل شد و تذکرات لازم از خانم‌ها و آقایان از تریبون رسمی مجلس نیز بیان شد.
وی تأکید کرد: قطعاً ما به عنوان نمایندگان مردم و بانوان با چنین اظهارنظرهایی که صرفاً یک اظهارنظر شخصی است و نباید آن را اظهارنظر کلیت مجلس در نظر گرفت، مخالف چنین اظهارتی هستیم و معتقدیم نمایندگان مردم بسیار متفاوت با اقشار دیگر هستند و نباید اظهارات غیرکارشناسی بیان کنند، اگر نظری از جانب یک نماینده مطرح می‌شود این اظهارات باید مبتنی بر کار علمی باشد، به ویژه باید در خصوص اظهارنظر درباره جامعه بانوان، دقت بیشتری به خرج داد.
فلاحی با یادآوری اینکه مجلس پشت سر احقاق حقوق بانوان خواهد ایستاد عنوان کرد: برخی نگاه ابزاری به زنان دارند که ما کاملاً با این نوع نگاه مخالف بوده و معتقدیم این نوع نگاه با دیدگاهی که اسلام و مقام معظم رهبری و امام راحل (ره) دارند کاملا در مغایرت است.
این نماینده مردم در مجلس یازدهم با تأکید بر اینکه به عنوان مجلس انقلابی باید کرامت بانوان را مد نظر داشته باشیم، افزود: امیدواریم افرادی که چنین اظهاراتی را بیان کردند، این اظهارات را اولاً سهوی عنوان کرده باشند و ثانیاً از جامعه بانوان عذرخواهی کنند و به التهابات افکار عمومی بیش از این دامن نزنند.
وی با یادآوری اینکه مجلس به موضوع افزایش جمعیت ورود اساسی داشته و قانونی برای جوانی جمعیت تدوین کرده است، گفت: در این زمینه قوانینی برای تسهیل ازدواج جوانان نیز به تصویب رسیده به همین دلیل اجازه نخواهیم داد تا برخی از این موضوع سوء استفاده کرده و با اعمال نظرات نادرست خود، احساس امنیت زنان در جامعه را خدشه‌دار کنند.
فلاحی تأکید کرد: ما باید در مسیری حرکت کنیم که بانوان جامعه اعتماد بیشتری به نمایندگان مردم داشته باشند و مجلس باید با قوانینی که مبتنی بر تعالیم عالیه اسلام است، بتواند در مسیری حرکت کند که احقاق حق صورت گیرد.
سخنگوی فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: امیدواریم حرکت اعتراضی که بانوان مجلس امروز انجام دادند و یک حرکت کاملاً محق و متعالی بود، موجب این شود که برخی افراد در اظهارنظرهای خود دقت بیشتری به خرج دهند. این اظهارنظرها صرفاً برای بانوان برخورنده نبود بلکه به جامعه مردان باغیرت و باشرف ما نیز برمی خورد و کسی نمی‌تواند خود را در جایگاهی قرار دهد که برای مسائل کلان این جامعه نسخه‌های نادرست و منفی بپیچد.
فلاحی اضافه کرد: اگر می‌خواهیم از بحران پیری جامعه عبور کنیم نیاز به کار کارشناسی دقیق داریم و همچنین نیاز داریم افرادی که عقلانیت در کلام آنها وجود دارد در این رابطه اظهارنظر کنند و دیگر شاهد چنین اظهارنظرهایی که به التهاب‌آفرینی جامعه می‌افزاید، دامن زده نشود.
فاطمه مقصودی عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی نیز در ادامه این نشست با تأکید بر اینکه در طول تاریخ ایران اسلامی غیرتمندی در زنان و مردان همیشه موجب وحدت شده است، گفت: این غیرت جنسیت نمی‌شناسد بلکه با ایمان و اعتماد در مردم ما عجین بوده است.
نماینده مردم بروجرد در مجلس ادامه داد: یک اظهارنظر سطحی و شخصی و دور از واقعیات اتفاق افتاده که باعث تأسف است. انقلاب اسلامی با ویژگی‌های الهی طی سال‌ها با مشکلاتی همراه بوده اما نیازی نیست ما برای رفع مشکلات چنین نسخه‌ها و راهکارهایی بیان کنیم به نوعی که احساسات مردم و باور و اعتقادات ما را جریحه‌دار کند.
وی تأکید کرد: ایران اسلامی سردمدار حکومت اسلامی است و اینگونه سخنان بازتاب بدی در جامعه دارد و ما به عنوان نمایندگان خانم و زنان غیرتمند ایرانی این سخنان خارج از عرف را پیگیری و محکوم می‌کنیم، امیدواریم مردان، شخصیت زنان را بیشتر درک کنند.
مقصودی تصریح کرد: الگوی زنان ما همیشه حضرت فاطمه (س) بوده و این زنان در طول تاریخ ایران اسلامی پایمردی، غیرت، شجاعت خود را نشان داده‌اند و اینگونه سخنان در شأن آنها نیست و نباید با برخی سخنان سخفیف و دون پایه به شخصیت آنها آسیب زد.
سمیه رفیعی عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی در ادامه این نشست ضمن انتقاد به سخنان مطرح شده در خصوص ازدواج دختران بالای 30 سال گفت: تمام افتخار ما در انقلاب اسلامی این بوده است که انقلاب ما بر پایه مکتب و فطرت الهی و انسانی بوده و تمام مکاتب دنیا را به گوشه‌ای راند و با آنها رقابت کرد.
نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس ادامه داد: در منظومه فکری امام راحل و مقام معظم رهبری به خوبی به بحث زنان پرداخته شده است و به نوعی که مدلی همتای آن برای این تعریف در دنیا وجود ندارد اما متأسفانه اکنون سخنانی بیان شده که با منظومه فکری انقلاب منافات داشته و با آن تفاوت دارد و موجب ناراحتی زنان شده است. تمام زنان مجلس امروز یک صدا با این اظهارنظرها مخالف بودند.
وی تأکید کرد: ما در حوزه معیشت و جمعیت در کشور مشکلاتی داریم اما مجلس تلاش کرده تا به صورت کارشناسی و عمیق وارد مسائل شده و در کنار تصویب قانون تعالی جمعیت و حمایت از خانواده، قانون تسهیل صدور کسب و کار را نیز تصویب کند تا معیشت در کنار جمعیت بهبود پیدا کند. هیچ‌گاه مجلس به صورت هیجانی و غیرمنطقی به این موضوعات در کشور وارد نشده اما برخی اظهارنظرها این مسائل را تحت‌الشعاع قرار داده است.
عضو فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی بیان کرد: اظهارنظرهای سطحی و نسخه‌ پیچیدن‌های شخصی با اصالت کارشناسی در مجلس منافات دارد و از تمام رسانه‌ها از همین جایگاه می‌خواهم تا اظهارنظر یک نفر را به کل مجلس تعمیم ندهند زیرا امروز تمام مردان و زنان مجلس با این اظهارنظرها مخالف بودند و ما در آینده اقدامات مهمی را برای دفاع از ساحت زنان انجام خواهیم داد.
پروین صالحی مبارکه ضمن ابراز تأسف از اظهارات یکی از نمایندگان در خصوص ازدواج دختران ایرانی بالای 30 سال با اتباع بیگانه گفت: اگر فرمایش مقام معظم رهبری در این خصوص که در مجلس باید آرامش ناشی از عقلانیت حاکم باشد مدنظر نمایندگان قرار می‌گرفت هیچ‌گاه شاهد چنین موضع‌گیری‌هایی نبودیم.
نماینده مردم مبارکه در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: امیدواریم اظهارات نماینده مذکور به صورت سهوی بوده باشد و ما منتظر عذرخواهی وی هستیم.
صالحی مبارکه تصریح کرد: قطعاً قانون مجلس مقدس‌تر از برخی اظهارات بوده که از برخی تریبون‌ها مطرح می‌شود.
زهره سادات لاجوردی با اشاره به تصویب قانون مهم حمایت از خانواده و جوانی جمعیت در مجلس یازدهم گفت: پیش از اینکه ما به بحران پیری جمعیت برسیم قوانین خوبی در مجلس برای پیشگیری از این بحران به تصویب رسیده و بسیار حیف است که با برخی اظهارات این قوانین متعالی به حاشیه رانده شود.
نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه این قانون مزایای بسیاری دارد گفت: اگر تمرکز مجلس بر نظارت بر این قانون مهم باشد و متن را بر حاشیه غلبه دهیم قطعاً راه درست را خواهیم پیمود.
فاطمه رحمانی نایب رئیس فراکسیون زنان و خانواده اظهار کرد، اظهار نظر غیر کارشناسی و غیرعلمی و غیر منطقی یک نفر از نمایندگان که باعث جریحه دار شدن احساسات زنان و مردان ایرانی شده است، را از طریق شکایت در هیات نظارت بر رفتار نمایندگان پیگیری می کنیم.
فاطمه قاسم پور رئیس فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی نیز در این نشست ضمن تأکید بر اینکه امروز اعضای این فراکسیون یک صدا نسبت به اظهارات این نماینده اعلام موضع کردند، گفت: ما نمایندگان خانم که زنان جامعه را در مجلس نمایندگی می‌کنیم، از اظهارات این نماینده بسیار متأثر شده‌ایم و باید تأکید کنیم که سخنان وی موضع کلیت مجلس نیست.
رئیس فراکسیون زنان مجلس تأکید کرد: در حال پیگیری این موضوع  از طریق هیأت نظارت بر رفتار نمایندگان هستیم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ازدواج بین المللی نماینده اصفهان فراکسیون زنان مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی مجلس شورای اسلامی جلسه علنی امروز ازدواج بین المللی یکی از نمایندگان نماینده اصفهان نمایندگان مجلس ایران عذرخواهی جوانی جمعیت ازدواج دختران نماینده مردم پور نماینده بالای 30 سال امروز یک صحبت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۳۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزارش تصویری | بازدید تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از معاونت سیما

دیگر خبرها

  • نماینده چابهار: ماجرای باغ ازگل که بدون اطلاع امام جمعه به نام او زده شده، بر دین اثر منفی دارد یا چند تار موی زنان؟
  • فراخوان پنجمین جشنواره بین‌المللی فیلم کوثر منتشر شد
  • گزارش تصویری | بازدید تعدادی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از معاونت سیما
  • مجلس با وجود مخالفت دولت با الحاق جدولی به بودجه ۱۴۰۳ موافقت کرد
  • تصویب جدول مرتبط با اختصاص بودجه به طرح‌ها و پروژه‌های مختلف در مجلس
  • اصل ۷۵، اصل ۶۴ قانون اساسی را به زمین زد
  • حملات تند به نماینده مجلس و مرکز پژوهش های مجلس در رسانه دولت / چرا قیمت دلار را بین ۶۵ تا ۷۵ هزار تومان نگه داریم؟
  • اصل ۷۵ اصل ۶۴ قانون اساسی را به زمین زد
  • عدم‌همراهی بیش از ۱۰۰ نماینده در حمایت از طرح «نور»
  • ۱۰۰ نماینده مجلس بیانیه حمایت از «طرح نور» را امضا نکردند؟