Web Analytics Made Easy - Statcounter

ماموران پلیس پیشگیری تهران بزرگ چهار شرور را که اقدام به عربده‌کشی و قدرت‌نمایی در شرق تهران کرده بودند، بازداشت کردند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، سرهنگ محمد جلینی، سرکلانتر ششم پلیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ در تشریح جزئیات دستگیری این افراد گفت: به دنبال اعلام خبری مبنی بر قدرت‌نمایی و عربده‌کشی شماری از اراذل و اوباش در یکی از خیابان‌های محله پیروزی بلافاصله عوامل گشت کلانتری۱۲۱ سلیمانیه به محل اعزام شده و رسیدگی به موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی با اشاره به حضور ماموران پلیس در محل گفت: با حضور ماموران در محل مشاهده شد که چهار شرور با استفاده از سلاح سرد در حال قدرنمایی و عربده‌کشی هستند و با این رفتارشان امنیت ساکنان و اهالی را بر هم زده‌اند. این اشرار همچنین اقدام به تخریب یک‌دستگاه خودروی سواری نیز کرده بودند.

جلینی با بیان اینکه ماموران پلیس برای دستگیری این افراد وارد عمل شدند، اظهارکرد: چهار فرد شرور بدون توجه به دستور پلیس به اقدامات خود ادامه دادند تا اینکه ماموران اقدام به شلیک چند تیرهوایی کرده و پس از آن چهار شرور را خلع سلاح، دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.


سرکلانتر ششم پلیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به انجام بازجویی از متهمان دستگیر شده، گفت: این چهار نفر در اظهارات خود اختلاف با یکی از اهالی محل را دلیل قدرت‌نمایی و عربده‌کشی خود اعلام کردند. برای این افراد پرونده‌ای تشکیل شد و آنان به دلیل اخلال در نظم عمومی و ایجاد رعب و وحشت و ... به همراه پرونده متشکله روانه دادسرا شدند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: پلیس پلیس پیشگیری شرور خودرو عربده کشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۳۲۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری شرور تیرانداز محله بی‌سیم تهران 

سرهنگ سعید راستی اظهار کرد: چند روز گذشته ماموران مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس تهران خبری را در خصوص تیراندازی راکب موتورسیکلتی که به دیوار یک مرکز تجاری تیر اندازی کرده بود دریافت کردند و شناسایی هویت متهم و دستگیری آن را در دستور کار قرار دادند.

وی با بیان اینکه در تحقیقات میدانی چهره متهم شناسایی شد ادامه داد: با تطبیق چهره متهم با متهمان سابقه دار هویت متهم که یکی از افراد اراذل و اوباش سابقه دار بود، شناسایی شد.

این مقام انتظامی افزود: طی اقدامات انجام شده مخفیگاه متهم در محدوده محله بی سیم شناسایی و پس از هماهنگی‌های قضائی متهم در مخفیگاهش در یک عملیات پلیسی مشترک با همکاری نیرو یگان ویژه نوپو دستگیر شد و متهم به مقر پلیس انتقال یافت.

سرهنگ راستی در پایان خاطرنشان کرد: پلیس در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباش و افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند برخورد جدی خواهد کرد. 

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی حوادث و انتظامی

دیگر خبرها

  • ماجرای تیراندازی در الهیه تهران چه بود؟
  • تیراندازی در الهیه تهران | تعقیب و گریز پلیس با ۲ قمه‌ به‌ دست
  • تیراندازی در الهیه برای دستگیری ۲ زورگیر قمه‌به‌دست
  • دستگیری شرور تیرانداز محله بی‌سیم تهران 
  • دستگیری شرور و عامل تیراندازی در محله بی‌سیم تهران
  • از دستگیری عامل تیراندازی تا کشف ۱۶ هزار لیتر سوخت قاچاق در فارس
  • دستگیری عامل تیراندازی در خفر
  • ماجرای تیراندازی در دولت آباد چه بود؟
  • جزئیات دستگیری شرور قمه‌به‌دست خیابان انقلاب
  • شرور قمه‌کش در میدان انقلاب بازداشت شد