Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-28@20:02:08 GMT

زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور۱۴۰۱

تاریخ انتشار: ۲۹ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۲۷۳۲۹۷

زمان دریافت کارت ورود به جلسه کنکور۱۴۰۱

مشاور رئیس و مدیر کل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور با اشاره به اینکه کنکور ۱۴۰۱ در روزهای ۸ تا ۱۱ تیرماه برگزار می‌شود، گفت: کارت ورود به جلسه کنکور سراسری ۵ تیرماه منتشر می شود.

به گزارش مشرق، دکتر علیرضا کریمیان با اعلام این خبر افزود: آزمون سراسری سال ۱۴۰۱ در روزهای چهارشنبه، پنج‌شنبه ، جمعه و شنبه ۸، ۹، ۱۰ و ۱۱تیر ماه برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: کارت‌ ورود به جلسه آزمون‌ به همراه راهنمای شرکت در آزمون از روز یکشنبه ۵ تیرماه تا روز سه‌شنبه ۷ تیرماه برای مشاهده و چاپ بر روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار می گیرد.

کریمیان گفت: داوطلبان باید با مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org و با وارد کردن شماره سریال کارت اعتباری ثبت نام (۱۲ رقمی) و شماره شناسنامه و یا شماره پرونده و کدپیگیری ثبت‌نام (۱۶ رقمی) و نام و نام خانوادگی، کدملی و سریال شماره شناسنامه، کارت شرکت در آزمون را چاپ کنند.

بیشتر بخوانید:

جریمه استفاده از وسایل الکترونیکی در کنکور

وی تاکید کرد: با توجه به دریافت اطلاعات شناسنامه ای متقاضیان از سامانه ثبت احوال، امکان ویرایش اطلاعات شناسنامه ای وجود ندارد. چنانچه مغایرتی در اطلاعات مندرج در بندهای ۱، ۲، ۳، ۴ و ۱۳ کارت شرکت در آزمون داوطلبان وجود داشت ضروری است داوطلبان درخواست کتبی خود را به همراه تصویر شناسنامه یا کارت ملی حداکثر تا تاریخ ۱۲ تیرماه از طریق آدرس https://darkhast.sanjesh.org به سایت سازمان ارسال کنند.

مشاور رئیس و مدیر کل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور افزود: داوطلبان توجه داشته باشند که فرصت را از دست ندهند چرا که در صورت مغایرت در برخی از اطلاعات ثبت نامی مانند فاقد عکس، اشتباه عکس و یا معلولیت لازم است به باجه های رفع نقص مطابق با شهر محل سکونت خود و جداول مندرج در «اطلاعیه اعلام زمان برگزاری، نحوه‌ دریافت کارت‌ و محل رفع نقص کارت شرکت در آزمون سراسری» در روزهای سه شنبه ۷ تیر تا جمعه ۱۰ تیر از ساعت ۸:۳۰ تا ۱۲ و ۱۴ تا ۱۸ به نماینده این سازمان مستقر در باجه مراجعه کرده و اطلاعات خود را ویرایش کنند.

کریمیان تاکید کرد: داوطلبانی که علاوه بر ثبت نام در آزمون یکی از گروه های آزمایشی علوم‌ ریاضی و فنی، علوم‌ تجربی و علوم‌ انسانی، در گروه‌ های آزمایشی هنر و زبان های خارجی نیز ثبت نام کردند برای آنها سه‌ کارت‌ شرکت در آزمون ( یک‌ کارت‌ مربوط‌ به‌ گروه‌ آزمایشی اصلی علوم‌ ریاضی و فنی یا علوم‌ تجربی و یا علوم‌ انسانی و دو کارت‌ دیگر به‌ ترتیب‌ برای گروه‌ هنر و زبان های خارجی) صادر شده‌ است‌.

مدیر کل روابط عمومی سازمان سنجش آموزش کشور خاطر نشان کرد: بهتر است داوطلبان بعد از دریافت کارت با توجه به آدرس مندرج روی کارت ورود به جلسه آزمون حوزه امتحانی خود را در روزهای باقیمانده تا آزمون شناسایی کنند تا بدون نگرانی در جلسه آزمون حضور یابند.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین قیمت کارت ورود به جلسه کنکور سراسری خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت سازمان سنجش آموزش کشور شرکت در آزمون ورود به جلسه ثبت نام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۲۷۳۲۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزمون سراسری برای دواطلبان سیل زده تکرار می شود

به گزارش صدای ایران به نقل از فارس، عبدالرسول پورعباس رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در حاشیه بازدید از حوزه برگزاری آزمون سراسری در دانشگاه صنعتی امیرکبیر گفت: امروز حدود ۵۰۱ هزار داوطلب داریم که در آزمون تجربی شرکت می‌کنند و بیشتر دا‌وطلبان، خانم‌ها هستند.


وی افزود: آزمون دیروز با موفقیت برگزار شد، البته با وجود اینکه تمهیدات اندیشیده شده بود حدود ۵۰ داوطلب سیل زده به آزمون نرسیدند، اما من این نوید را می‌دهم که آزمون اختصاصی را دوباره برای آنها برگزار می‌کنیم و تیرماه هم میتوانند در کنکور شرکت کنند بنابراین آمادگی خود را خفظ کنند.


رئیس سازمان سنجش درباره تخلف در آزمون روز گذشته، اظهار داشت: ۴ مورد دستگیری داشتیم و این نشان میدهد که مردم عزیز به سیستم سازمان سنجش اعتماد کردند، یک مورد در تهران با اولین عکسی که از پرسشنامه گرفت دستگیر شد، یک مورد هم در جنوب و دو مورد در غرب قصد داشتند ابزار تقلب به حوزه کنکور ببرند که دستگیر شدند.


پورعباس ادامه داد: آزمون امروز حساسیت خاصی دارد و فریبکاران بسیار تلاش کردند تا عزیزان ما را وسوسه کنند، اما تمام مخازن با امنیت کامل مسیر خود را طی کردند، امروز هم آمادگی کامل داریم و به صورت حداکثری در حال رصد هستیم امیدواریم مساله‌ای پیش نیاید.

دیگر خبرها

  • نحوه دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اعطای مدرک به حافظان قرآن
  • پایان نوبت اول آزمون سراسری در صحت و امنیت کامل
  • زمان انتشار کلید اولیه نوبت اول کنکور سراسری
  • داوطلبان کنکور مردادماه منتظر نتایج باشند
  • رئیس سازمان سنجش: داوطلبان متخلف بین یک تا ۱۰ سال از تحصیل محروم می شوند
  • پایان آزمون سراسری با رقابت داوطلبان گروه علوم تجربی
  • رقابت ۵۲ هزار نفر برای ورود به دانشگاه در آذربایجان‌غربی
  • بازداشت ۴ نفر سر جلسه کنکور
  • آزمون سراسری برای دواطلبان سیل زده تکرار می شود
  • دستگیری ۴ نفر سر جلسه کنکور